0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

INNOVATIONS AND COOPERATIVE RELATIONSHIPS IN TOURISM

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
366,32 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

INNOVATIONS AND COOPERATIVE RELATIONSHIPS IN TOURISM

This research aimed to analyze the performance of tourism, cooperation and innovation that craft breweries organized in the Vale da Cerveza Route (RTVC) develop from cooperative relationships. It is noteworthy, that the RTVC was created in 2016 and is located in the State of Santa Catarina (SC). The results showed that the breweries that make up the RTVC are responsible for 6% of the beer consumption of the over 523,000 inhabitants of the municipalities that integrate them, since in other regions it is estimated at 2%. Furthermore, it was noted that tourist visits have a small impact on the enterprises' revenues, representing 1%. Furthermore, most of the time cooperation occurs in the RTVC, it is through the sharing of inputs and materials. It was also observed that the types of innovations developed by the surveyed firms are in the areas of products, processes, marketing and organization. It should be noted that the moment required the companies to readapt, and the impact of Covid-19 forced the ventures to adopt new management practices, which include the review of financial targets.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9786203529036
  • Liczba stron: 116
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

84,92 zł 86,90 zł
Do koszyka

English for International Tourism Upper Intermediate Workbook + CD

English For International Tourism New Editonto kolejna edycja popularnego kursu, opracowanego z myślą o osobach pracujących w branży turystycznej oraz studentach kierunków turystycznych i hotelarskich.W nowej edycji szczeg&oac...
77,51 zł 131,89 zł
Do koszyka

English for International Tourism New Edition Upp-Int SB +DVD

English for International Tourism New Edition Upp-Int SB +DVDTo kolejna edycja popularnego kursu, opracowanego z myślą o osobach pracujących w branży turystycznej oraz studentach kierunków turystycznych i hotelarskich.English For In...
26,95 zł 39,90 zł
Do koszyka

Siedem dni z życia Hrabiny Grabiny

„Siedem dni z życia Hrabiny Grabiny” to książeczka rozwijająca twórczą aktywność plastyczną i kreatywność dzieci w każdym wieku. Zabawne przygody Hrabiny Grabiny są nie tylko wciągającą opowiastką ujętą w rymy, ale także tłem i inspi...
34,96 zł 44,90 zł
Do koszyka

Z powstania do Auschwitz

Gdy nadzieja zmieniła się w żałobę, a żałobę przyćmił strach.Mieszkaliśmy w kamienicy przy Żurawiej 28, gdy wybuchło Powstanie Warszawskie.Tego dnia z mamą drylowałyśmy wiśnie, a tata jak zwykle z kanapką w kieszeni poszedł do pracy. ...
556,34 zł
Do koszyka

A COMPENDIUM OF MEDICAL TOURISM

This book is a compendium of evidence-based practices and fundamental insights into the phenomenon of medical tourism, focusing on India as one of the major destination countries for medical tourists. The book accrued a series of practical strategic ap...
514,99 zł
Do koszyka

An Introduction to the Geography of Tourism, Third Edition

Tourism is an astonishingly complex phenomenon that is becoming an ever-greater part of life in today's global world. This clear and engaging text introduces students to this vast and diverse subject through the lens of geography, the only field with t...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!