0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

How to Write a Good Advertisement

(Książka)

A Short Course in Copywriting

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
105,16 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

How to Write a Good Advertisement

Call it advertising, call it promotion, call it marketing, but whatever you call it, every business and organization depends on words with impact. You need to grab the attention of potential customers, clients, or supporters and call them to action. Few among us are born talented copywriters, that rare combination of both facile wordsmiths and natural salespeople. Most of us need some help, and even naturals can improve by studying the best. Victor O. Schwab was one of the greats. Considered a marketing master during his 44-year career, he was the copywriter who propelled Dale Carnegie's How to Win Friends and Influence People into a mega-seller.

How to Write a Good Advertisement, Schwab's classic guide, has stood the test of time. In just over 200 pages, this book clearly explains the core elements of an effective advertisement. Schwab shows us how to

  • Get attention with better ad copy
  • Build credibility in your advertising 
  • Create winning layouts and choose the best ad size
  • Test ad effectiveness
  • Convert inquiries to sales
  • Make special offers that dramatically increase response and sales

How to Write a Good Advertisement gets you quickly up to speed with examples of powerful profitable headlines (with explanations of why those headlines work so well), and quick lesson reviews that help you turn what you've read into skills you own. Schwab provides us shortcuts without sacrificing long-term understanding. Fifty years after publication this book is still the standard bearer, sought after by a new generation of copy-writers and businesspeople. Read it, apply it, and watch your sales soar.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781626549623
  • Liczba stron: 246
  • Wymiary: 17.0x24.4cm
  • Data premiery: 01.01.2013
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

34,50 zł 49,99 zł
Do koszyka

Good Economics Nowe Rozwiązania globalnych problemów

Fascynująca opowieść o naszej rzeczywistości i głos, którego potrzebujemy, by odzyskać wiarę w przyszłość. Świat, jaki znamy, na naszych oczach gwałtownie się zmienia. Masowe migracje powodowane wojną i biedą. Rosnące ceny podstawowych produkt&o...
56,85 zł 79,99 zł
Do koszyka

Feel good

Dobre samopoczucie rodzi się w kuchni! W naszych kuchniach dzieje się czasem magia – gdy po ciężkim dniu siadamy do stołu, a zapach gorącej zupy działa jak balsam na duszę, wtedy czujemy, jak naprawdę smakuje szczęście. To jest właśnie alchemia g...
62,98 zł
Do koszyka

Good Grief

This book is for everyone who has lost a loved one or knows someone who has (which should include most people reading this). The topics of death, dying, funerals, and/or grief are typically as welcome as a time share presentation at the conclusion o...
79,14 zł
Do koszyka

Good Bones

“As if lost in the soft, bewitching world of fairy tale, Maggie Smith conceives and brings forth this metaphysical Baedeker, a guidebook for mother and child to lead each other into a hopeful present. Smith’s poems affirm the virtues of ...
70,66 zł
Do koszyka

Shut Up and Write the Book

Writing a book can be daunting, but it doesn't have to be.Are you struggling to finish, or even start your novel? Are you overwhelmed by the many steps in the writing process, drowning in endless drafts, or creatively block...
205,33 zł
Do koszyka

The Good Samaritan Nurse in a Secular Age

Christian and other nurses in the hostile modern and increasingly secular age may feel helpless in an environment that created the Liverpool Care Pathway (LCP) and continues to foster end of life 'care' through sedation and dehydration. The book aim...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!