0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

How to Launch a Brand (2nd Edition)

(Książka)

Your Step-by-Step Guide to Crafting a Brand: From Positioning to Naming And Brand Identity

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
103,36 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

How to Launch a Brand (2nd Edition)

This book will guide you through the steps necessary to build a brand from the ground up:

Step 1 (Chapter 1): Create a brand platform
Step 2 (Chapter 2): Devise a brand name
Step 3 (Chapter 3): Design your brand's identity
Step 4 (Chapter 4): Craft your brand atmosphere touch points

Most entrepreneurs, even seasoned brand managers, launch first and then work on slowly transforming the new offering into a brand. A logical progression, I would agree. After all, how can you possibly launch as a brand if you don’t have any customers or marketing outreach and—obviously, since you just launched a new offering—you have no legacy or advocates?

The simple answer is by design. Design relates to the systematic process you have to adhere to, which is likely the primary reason you are holding this book in your hands. In addition though, design truly holds the key to the success of your new brand. It will set your offering apart to look, feel, and sound like a brand at the time of launch, as opposed to something that might or might not have the power to eventually turn into a brand. This book will teach you how to launch your brand by design.

In this book I share expert insights based on two decades of professional experience transforming new product and service ventures from ideation phases to tangible brand realities. Each of the key phases of preparing for a brand launch are broken down into practical guidelines designed to help you make the right branding decisions along the way.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9780989646130
  • Liczba stron: 122
  • Wymiary: 14.0x21.6cm
  • Data premiery: 07.08.2016
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

95,51 zł 97,90 zł
Do koszyka

Speakout 2nd Edition Upper Intermediate Flexi Course Book 2 + DVD

Speakout is the English language course that includes video content from the BBC to engage students and make teaching easier.It follows a balanced approach to topics, language development and skills work. Speaking activities are prominent, ...
64,50 zł 75,00 zł
Do koszyka

Super Minds Second Edition 5 Student's Book with eBook British English

Super Minds 2nd Edition is a thoroughly updated and enhanced new edition of a much-loved English course from this renowned author team. It combines a rich learning experience with the latest pedagogical research. Accompany your students on exciting adv...
286,60 zł
Do koszyka

Sparkson's Illustrated Guide to ECG Interpretation, 2nd Edition

Reliable and packed with vital information, Sparkson's Illustrated Guide to ECG Interpretation is an electrocardiography reference unlike any other. The book's format is both innovative and captivating, ensuring that readers retain ...
134,90 zł
Do koszyka

Market Leader 3rd Edition Extra Advanced Course Book + DVD

Market Leader 3rd Edition Extra is a five-level English course for students who want to learn English and learn about business, and for business people who want to advance their careers.It has been developed in association with the Financial Time...
100,07 zł
Do koszyka

Revise SQE Dispute Resolution 2nd ed

Updated for the 2023 SQE1 specification, Revise SQE Dispute Resolution is written for anyone preparing for the Solicitors Qualifying Examination (SQE1) assessment. The book covers the life of a civil claim including the different op...
472,42 zł
Do koszyka

Principles of Quality Costs, Fourth Edition

Recent decades have seen wide changes in how quality standards are applied in industry. We now have two functions: quality assurance and process improvement. Quality assurance focuses primarily on product qualit...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!