0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Handel wewnątrzgałęziowy.

(Miękka)

Istota, uwarunkowania, trendy

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Handel wewnątrzgałęziowy.

Problematyka międzynarodowego handlu wewnątrzgałęziowego stanowi szczególny przedmiot zainteresowania ekonomistów od czasu rozpoczęcia badań wpływu integracji gospodarczej na wymianę towarową między krajami Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej na początku lat 60. XX w. Zmiany zachodzące we współczesnej gospodarce światowej sprawiły, iż pojawiły się nowe obszary eksploracji wymiany wewnątrzgałęziowej. Nie bez znaczenia w tym w względzie pozostaje proces liberalizacji przepływu dóbr, kapitału czy usług. Szczególny wpływ na rozwój handlu wewnątrzgałęziowego ma wzrost intensywności przepływu kapitału, zwłaszcza w postaci bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Istotna jest także rosnąca rola korporacji transnarodowych, które spowodowały internacjonalizację procesu produkcji i fragmentaryzację produkcji.


W książce zaprezentowano genezę, istotę, ewolucję pojęcia, metodykę i metodologię badań oraz sposoby pomiaru handlu wewnątrzgałęziowego. Ponadto przedstawiono przyczyny i skutki rozwoju handlu wewnątrzgałęziowego w świetle teorii. Jedną z części monografii poświęcono zjawisku handlu wewnątrzgałęziowego w aspekcie funkcjonowania współczesnej gospodarki. W celu ukazania występujących trendów w handlu wewnątrzgałęziowym przedstawiono wyniki badań empirycznych.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375564464
  • EAN: 9788375564464
  • Liczba stron: 176
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.30kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

40,03 zł 54,90 zł
Do koszyka

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonal...
31,49 zł 42,00 zł
Do koszyka

Handel rolno-żywnościowy krajów Unii Europejskiej w warunkach współpracy transatlantyckiej

Karolina Pawlak – doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor uczelni na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. W badaniach koncentruje się na zagadnieniach związanych z handlem międzynarodowym i konkurencyjnością międ...
43,68 zł 59,90 zł
Do koszyka

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji —...
48,10 zł
Do koszyka

Przedsiębiorca w handlu Prowadzenie sprzedaży Podręcznik Tom 4 Technik handlowiec sprzedawca technik księgarstwa Kwalifikacja A.18

Podręcznik dla uczniów zasadniczych szkół zawodowych oraz uczniów szkół policealnych kształcących się w zawodzie sprzedawca. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji A.18 (Prowadzenie sprzedaży). Szczegółowo omawia kw...
29,20 zł 39,90 zł
Do koszyka

TTIP Transatlantyckie Partnerstwo w dziedzinie Handlu i Inwestycji

7 czerwca 2013 r. UE i USA ogłosiły „nowe handlowe otwarcie” we wzajemnych relacjach, rozpoczynając negocjacje o ustanowienie Transatlantyckiego Porozumienia w dziedzinie Handlu i Inwestycji (Transatlantic Partnership in Trade and Investmen...
56,69 zł 70,00 zł
Do koszyka

Wpływ zarządzania administracją celną na funkcjonowanie polskiego handlu zagranicznego

Wpływ na gospodarkę administracji publicznej (instytucji publicznych) jest odczuwalny dla każdego obywatela. Współczesna administracja publiczna stała się przede wszystkim publiczną służbą, powinna realizować zadania władz, zaspakajać potrzeby s...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!