0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

HARNESSING THE POWER AT YOUR FINGERTIPS

(Książka)

A Leader's Guide to B2B Marketing Communications

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
68,31 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

HARNESSING THE POWER AT YOUR FINGERTIPS

Your quick-read guide to the power of marketing communications and why it is so important to your strategy and business. 

 

Without the bull, Dominic Walters gives clear insight into how, and why, businesses should leverage this under-utilised discipline to underpin growth as well as to build and protect reputation. 

 

No matter the size of your business, be it start-up, an existing small business, or a large corporation, these insights and observations from decades of marketing experience shine a light on the opportunities, mistakes and myths surrounding this critical discipline, including:  

 

·     Growing and protecting your business's reputation

·     The power of a symbiotic relationship between marketing communication and sales

·     The significance of building an army of advocates, both in-house and out-of-house

·     How to use agencies effectively in a world where old approaches to branding and advertising no longer work

·     Getting value for money from your marketing communications 

 

A compact, accessible and practical guide, it is designed to bring clarity to a too-often misunderstood area of business strategy and to do so as straightforwardly as possible.




  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781838348809
  • Liczba stron: 86
  • Wymiary: 15.6x23.4cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

52,59 zł 77,00 zł
Do koszyka

Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie II

Większość poważnych organizacji docenia wartości płynące z danych. Doświadczeni analitycy potrafią nie tylko wyciągać z ich zbioru informacje niezbędne do podejmowania decyzji biznesowych, ale także zastosować odpowiednie style wizualizacji danych i tw...
62,01 zł 89,99 zł
Do koszyka

Tworzenie rozwiązań za pomocą Microsoft Power Platform

Rozwiązywanie codziennych problemów w przedsiębiorstwieWspółczesne firmy, coraz bardziej zależne od technologii i zmuszone do coraz szybszego tempa działania, znaczą-co zmieniają sposoby tworzenia własnych rozwiązań biznesowych. Wie...
12,17 zł 19,99 zł
Do koszyka

Angielski bez trudu Upgrade your English

Kolejna, czwarta już, książka w serii Angielski bez trudu, porządkującej wiedzę z języka angielskiego. Upgrade your English - czyli „Popraw / udoskonal swój angielski” - to książka, która pozwoli utrwalić podstawy znajomości j...
55,83 zł 79,00 zł
Do koszyka

I'm Your Man

The definitive biography of the late Leonard Cohen - singer-songwriter, musician, poet, and novelist. The genius behind such classic songs as Suzanne, So Long, Marianne, Bird on the Wire and Hallelujah, Leonard Cohen has been one of the most important ...
51,62 zł 59,00 zł
Do koszyka

Lift-the-flap questions and answers about your body

This Lift-the-Flap book contains the answers to the many questions that curious children have about their bodies, including ‘How do I smell?’ ‘What makes me burp?’ ‘Why do I need to wash my hands?’ ‘Why is bloo...
48,98 zł
Do koszyka

The Power of Repentance

We are all sinners. No human being has ever walked this earth unscathed from sins.But how is a person supposed to enter Jannah if he can't help but commit sins day and night? Are those who enter Jannah human being...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!