0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Gapology

(Książka)

How Winning Leaders Close Performance Gaps, 5th Anniversary Edition

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
163,81 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Gapology

Gapology is the term Mark Thienes and Brian Brockhoff coined to describe what winning leaders do to identify and close performance gaps in their teams. Gapology is their process. For more than a decade, they analyzed the results, leadership behaviors and tactics of winning leaders as compared to those of leaders who were not winning. They wanted to understand how winning leaders win and if winning could be replicated. They were deeply curious about whether winning can be taught to those not winning or if winning leaders are simply born with the skills to win. As they interviewed and documented their conversations with winning leaders they found commonalities. The most amazing was that all performance gaps are either; Knowledge Gaps, Importance Gaps, Action Gaps, or some combination of the three. Gapology provides the keys to unlock these mysteries in the form of nine root solutions that, when applied intentionally, close the performance gaps quickly and permanently. Gapology is for all leaders, regardless of the size of the team or the industry in which they work. As long as people are being led, Gapology is needed. These discoveries are now at your fingertips! Achieve your full potential with Gapology!

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781627340304
  • Liczba stron: 300
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2015
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

98,51 zł
Do koszyka

Guerrilla Marketing Volume 1

Guerrilla Marketing was introduced to the world in a self-titled book in 1984 by Jay Conrad Levinson, and Jason Myers and Merrilee Kimble are continuing his unconventional system of marketing by providing the Guerrilla Marketing tactics, tools and tips...
78,77 zł
Do koszyka

Disrupted

“People don’t get exponential” - Nicholas Negroponte In the next 5 years, global Machine-to-Machine connections will grow by 400% from 5 billion to over 20 billion. In the past six years Uber h...
46,48 zł
Do koszyka

Marquee Supervision with Purpose

Marquee Supervision with Purpose was written for supervisors in small business, healthcare, and education. This book is ideal for veterans transitioning from active duty military to leadership positions in the private secto...
97,99 zł
Do koszyka

The Company Doesn't Love You

Your company doesn't love you. And you shouldn't expect them to. Th...
98,67 zł
Do koszyka

Affiliate Marketing

Understand The Secret To Create Multiple Income Streams From this Book!Do you want to learn how to become a successful affiliate marketer even if you're a complete newbie? Or do you wish to make money even while ...
422,54 zł
Do koszyka

Service Quality & Customer Satisfaction

Digitalization and automation have created unlimited dependencies on the services provided by the telecom industry. There has been an elevation in calling, texting, gaming, and internet-related applications with dependencies on telecom services.To acqu...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!