0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Formowanie odcisków jako kategoria zastosowania

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
394,55 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Formowanie odcisków jako kategoria zastosowania

Jednostki są nieustannie konfrontowane z potrzebą tworzenia wrażenia na temat innych, których spotykają. Przez dziesięciolecia psychologowie społeczni i badacze mediów badali nie tylko końcowy rezultat tworzenia wrażenia, ale także sam proces poznawczy. Jednakże, bardzo niewiele badań medialnych zbadało proces poznawczy, który ma miejsce, gdy widzowie tworzą wrażenia na temat fikcyjnych postaci medialnych. Istnieją powody, aby sądzić, że widzowie polegają na informacjach i tworzą wrażenia o postaciach medialnych w taki sam sposób, w jaki robią to w kontaktach międzyludzkich. Widzowie mogą stosować podejście, w którym kategoryczne etykiety są siłą napędową, a indywidualne cechy lub atrybuty otrzymują drugie miejsce, lub mogą być nakłaniani do stosowania bardziej systematycznego podejścia, w którym wrażenia są tworzone na podstawie oceny indywidualnych atrybutów, zwłaszcza gdy dostarczane lub narażone na informacje, które są niezgodne z ich wcześniejszymi wyobrażeniami o docelowej osobie / postaci. Niniejsze badanie będzie próbą zbudowania podstawy do ustanowienia silniejszego związku między społeczno-psychologicznymi teoriami kształtowania wrażenia a fikcyjną postacią medialną.

  • Kategorie:
    1. Socjologia
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9786203333244
  • Liczba stron: 112
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

28,19 zł 39,90 zł
Do koszyka

Słownik polsko-portugalski portugalsko-polski czyli jak to powiedzieć po portugalsku

Słownik przeznaczony dla osób uczących się języka portugalskiego na poziomie początkującym i średniozaawansowanym. Przy jego opracowaniu uwzględniono przede wszystkim zastosowanie praktyczne, dlatego będzie szczególnie pomocny podczas pob...
27,25 zł 39,90 zł
Do koszyka

Masz to jak w banku

Jest rok 1989. W modzie królują niepodzielnie marmurkowe dżinsy. Na ulicach miast pojawiają się przedsiębiorczy handlarze, którzy wprost z toreb, walizek i składanych stolików sprzedają deficytowe towary przywiezione z Zachodu. W W...
25,11 zł 49,99 zł
Do koszyka

A miało być jak w bajce

Jestem Arek i właśnie – zupełnie wbrew swojej woli – zostałem królem. (Wiecie, jak to jest: pewnego dnia na waszym progu zjawia się lekko podchmielony czarodziej, macha wam przed nosem podejrzaną przepowiednią i wysyła was na epicki ...
75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka

Jak osiągać sukcesy w nauce

Mimo że całokształt procesu uczenia się niewątpliwie przebiega w mózgu, często zapominamy, że odbiera on informacje sensoryczne ze środowiska za pośrednictwem ciała i ukazuje to, jak owo środowisko jest przez mózg odbierane. Kontrola postawy odzwiercie...
33,52 zł 49,99 zł
Do koszyka

Jak zbudować bogactwo oraz jak je później zachować

W pierwszej części tej książki nauczę cię, jak zbudować bogactwo. W części drugiej pokażę ci, jak to bogactwo pomnażać – zamiast patrzeć, jak wszystko znika niczym topniejąca kostka lodu. Opowiem o pułapkach, których należy unikać, o dorad...
51,22 zł 52,50 zł
Do koszyka

Ars Recusandi Odmowa jako zabieg literacki w tekstach greckich i łacińskich

O Jak odmówić, by nie urazić i nie narazić się innym, często możniejszym tego świata? Z tym problemem mierzyło się wielu ludzi pióra. A zatem utwory, w których autorzy mniej lub bardziej zręcznie bronią się przed stworzeniem dzieła...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!