0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Trener bez maski - David Taylor

Trener bez maski

O coachingu biznesowym w prostych słowach

Autor: David Taylor
Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: HR
Trener bez maski jest książką kierowaną do liderów biznesu, trenerów, specjalistów HR, konsultantów, którzy na co dzień wykorzystują coaching. Autor zaprasza do o...
Niedostępny
Zobacz więcej
Trener bez maski - Outlet - David Taylor

Trener bez maski - Outlet, O coach...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Trener bez maski - Outlet - David Taylor

Trener bez maski - Outlet

O coachingu biznesowym w prostych słowach

Autor: David Taylor
Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: HR
Trener bez maski jest książką kierowaną do liderów biznesu, trenerów, specjalistów HR, konsultantów, którzy na co dzień wykorzystują coaching. Autor zaprasza do o...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Trener bez maski - David Taylor

Trener bez maski

O coachingu biznesowym w prostych słowach

Autor: David Taylor
Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: HR
Trener bez maski jest książką kierowaną do liderów biznesu, trenerów, specjalistów HR, konsultantów, którzy na co dzień wykorzystują coaching. Autor zaprasza do o...
Niedostępny
Zobacz więcej
Wizja marki - Outlet - David Taylor

Wizja marki - Outlet

Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy

Autor: David Taylor
Redaktor: David Taylor
Wydawca: Wolters Kluwer
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Wizja marki - David Taylor

Wizja marki

Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy

Autor: David Taylor
Redaktor: David Taylor
Wydawca: Wolters Kluwer
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Lider bez maski - Outlet - David Taylor

Lider bez maski - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Lider bez maski - Outlet - David Taylor

Lider bez maski - Outlet

Autor: David Taylor
Wydawca: Wolters Kluwer
Poradnik wskazuje, jak konsekwentnie dążyć do celu i realizować swoje plany i marzenia, nie tracąc przy tym kontroli nad własnym życiem i karierą. Menedżer dowie się z lektury, jak samodzielnie ust...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Lider bez maski - David Taylor

Lider bez maski

Książka (miękka)
Niedostępny
Lider bez maski - David Taylor

Lider bez maski

Autor: David Taylor
Wydawca: Wolters Kluwer
Poradnik wskazuje, jak konsekwentnie dążyć do celu i realizować swoje plany i marzenia, nie tracąc przy tym kontroli nad własnym życiem i karierą. Menedżer dowie się z lektury, jak samodzielnie ust...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20