0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 378 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Rachunkowość Podstawy - 22 %

Rachunkowość Podstawy

Wykłady Przykłady Zadania Testy

Redaktor: Ewa Śnieżek
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, głównie studentów kierunków ekonomicznych oraz ucze...
69,29 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia pieniędzy - Morgan Housel - 32 %

Psychologia pieniędzy

Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu

Autor: Morgan Housel
Wydawca: one press
Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć — nawet bardzo byst...
40,30 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing sportu 2.0 - Andrzej Sznajder - 23 %

Marketing sportu 2.0

w erze cyfrowej

Wydawca: Nieoczywiste
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Spo...
37,88 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Myśl i bogać się - Hill Napoleon - 32 %

Myśl i bogać się

Wersja oryginalna, odświeżona i zaktualizowana

Wydawca: one press
"To najlepsza książka kiedykolwiek napisana na temat osobistego sukcesu; sprawiła, że zostałem milionerem - zaczynając od zera".Brian Tracy, autor Wzbogać się na swój własny ...
47,12 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Autocoaching dla każdego - Benedykt Peczko - 32 %

Autocoaching dla każdego, Odnajdź ...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka
Autocoaching dla każdego - Benedykt Peczko - 32 %

Autocoaching dla każdego

Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele

Wydawca: one press
Zostań swoim najlepszym przyjacielem. Trenerem. Nauczycielem. I pomocnikiemCoaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psycho...
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Makroekonomia - Olivier Blanchard - 20 %

Makroekonomia

Książka (miękka)
87,58 zł 109,00 zł
Do koszyka
Makroekonomia - Olivier Blanchard - 20 %

Makroekonomia

Wydawca: Nieoczywiste
„Czym jest makroekonomia? Najlepszym sposobem udzielenia odpowiedzi na to pytanie nie jest dostarczenie formalnej definicji, ale zabranie Czytelnika w ekonomiczną podróż po świecie&rdq...
87,58 zł 109,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kompendium metod i technik zarządzania - 14 %

Kompendium metod i technik zarządzania

Teoria i ćwiczenia

Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syn...
50,78 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie III zaktualizowane - Zaremba Adam - 32 %

Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie III zaktualizowane

Autor: Zaremba Adam
Wydawca: one press
Giełda od A jak „akcja” do Z jak „zysk”Ta książka to skarbnica podstawowych informacji o polskiej giełdzie. Podstawowych, czyli takich, które powinien konieczni...
37,49 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowoczesny audyt wewnętrzny - Robert Moeller - 25 %

Nowoczesny audyt wewnętrzny

Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych...
118,92 zł 159,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nauka o organizacji - 20 %

Nauka o organizacji

Ujęcie dynamiczne

Redaktor: Anna Adamik
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standard&o...
63,13 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie - Henry Mintzberg - 27 %

Zarządzanie

Książka (miękka)
57,38 zł 79,00 zł
Do koszyka
Zarządzanie - Henry Mintzberg - 27 %

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
57,38 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rachunek efektywności inwestycji - Waldemar Rogowski - 20 %

Rachunek efektywności inwestycji

Wyzwania teorii i potrzeby praktyki

Wydawca: Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteri&o...
70,98 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Eventy. - Kinga Przybysz-Polakowska - 31 %

Eventy.

Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe

Wydawca: one press
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmoweCzłowiek ? jak flaming ? należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie w...
47,61 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu - Brian Tracy - 32 %

Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu

Autor: Brian Tracy
Wydawca: one press
Ukierunkowanie energii ludzi na osiąganie maksymalnej efektywności jest wyjątkową umiejętnością menedżerów. Kurczące się rynki, rosnąca konkurencja, wzrost wymagań klientó...
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps - Katarzyna Michalak - 32 %

Instrukcja obsługi ścieżki klienta...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka
Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps - Katarzyna Michalak - 32 %

Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Wydawca: one press
Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowiJesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marke...
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza biznesowa - Jarosław Żeliński - 32 %

Analiza biznesowa

Praktyczne modelowanie organizacji

Wydawca: one press
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanieAnaliza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klie...
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Storytelling oparty na danych - Michał Szudejko - 32 %

Storytelling oparty na danych

Książka (miękka ze skrzydełkami)
47,12 zł 69,00 zł
Do koszyka
Storytelling oparty na danych - Michał Szudejko - 32 %

Storytelling oparty na danych

Wydawca: one press
Przez dane do najlepszych decyzji!Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów...
47,12 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wywiad biznesowy - 16 %

Wywiad biznesowy

Praktyczne wprowadzenie

Wydawca: Nieoczywiste
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem pr...
65,98 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Giełda Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe - Krzysztof Kochan - 32 %

Giełda Poznaj podstawy i zacznij i...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
60,78 zł 89,00 zł
Do koszyka
Giełda Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe - Krzysztof Kochan - 32 %

Giełda Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe

Wydawca: one press
Poznaj najważniejsze zasady obowiązujące na giełdzieŚwiat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się nieustannie. W XVII wieku europejskie spółki...
60,78 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Twoja firma w social mediach - Marcin Żukowski - 32 %

Twoja firma w social mediach

Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawca: one press
Media społecznościowe w służbie Twojej firmySocial media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjo...
40,30 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 378 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20