0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Concise History of Chinese Economy vol. 2 - Yaomin He - 15 %

Concise History of Chinese Economy vol. 2

Autor: Yaomin He
Wydawca: Adam Marszałek
He Yaomin - Concise History of Chinese Economy vol. 2
83,49 zł 98,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Concise History of Chinese Economy vol. 1 - Yaomin He - 21 %

Concise History of Chinese Economy vol. 1

Autor: Yaomin He
Wydawca: Adam Marszałek
He Yaomin - Concise History of Chinese Economy vol. 1
77,28 zł 98,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rethinking Competitive Advantage - Ram Charan

Rethinking Competitive Advantage

Książka (miękka)
Niedostępny
Rethinking Competitive Advantage - Ram Charan

Rethinking Competitive Advantage

Autor: Ram Charan
Wydawca: Random House
How do companies build a competitive advantage in the digital age? In this lively, accessible guide, Ram Charan - million-copy-bestselling author and advisor to some of the world's top CEOs - revea...
Niedostępny
Zobacz więcej
Let’s Talk - Huston	Therese

Let’s Talk

Make Effective Feedback Your Superpower

Wydawca: Random House
'Brilliant . . . empowers you with ninja listening skills, emotional management techniques, and whip-smart scripts to create real behaviour change and lasting trust.' - Nir Eyal, bestselling author...
Niedostępny
Zobacz więcej
Beyond Entrepreneurship 2.0 - Jim Collins

Beyond Entrepreneurship 2.0

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
Beyond Entrepreneurship 2.0 - Jim Collins

Beyond Entrepreneurship 2.0

Wydawca: Random House
NEARLY THIRTY YEARS AGO, Stanford University faculty members Jim Collins and Bill Lazier showed you how to turn an entrepreneurial business into an enduring great company.Beyond Entrepr...
Niedostępny
Zobacz więcej
Good To Great - Jim Collins

Good To Great

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
Good To Great - Jim Collins

Good To Great

Autor: Jim Collins
Wydawca: Random House
Can a good company become a great one and, if so, how?After a five-year research project, Collins concludes that good to great can and does happen. In this book, he uncovers the underly...
Niedostępny
Zobacz więcej
Competitiveness and Efficiency Management Through Cognitive Technologies in the Digital Economy - Grzegorz Kinelski

Competitiveness and Efficiency Management Through Cognitive Technologies in the Digital Economy

Wydawca: Adam Marszałek
Grzegorz Kinelski - Competitiveness and Efficiency Management Through Cognitive Technologies in the Digital Economy
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20