0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 23 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Business matters - Elżbieta Jendrych - 21 %

Business matters

Wydawca: Nieoczywiste
„Business Matters” covers a variety of business-related topics introducing a wide range of vocabulary as well as providing ample opportunities to practice and master the use of Business...
38,85 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Good Economics for Hard Times - Banerjee Abhijit V.

Good Economics for Hard Times, Bet...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
Niedostępny
Good Economics for Hard Times - Banerjee Abhijit V.

Good Economics for Hard Times

Better Answers to Our Biggest Problems

Wydawca: Allen Lane
In this revolutionary book, prize-winning economists Abhijit V. Banerjee and Esther Duflo show how economics, when done right, can help us solve the thorniest social and political problems of our d...
Niedostępny
Zobacz więcej
Don't Be Evil - Rana Foroohar

Don't Be Evil

The Case Against Big Tech

Autor: Rana Foroohar
Wydawca: Allen Lane
An award-winning Financial Times columnist exposes the threat that Big Tech poses to our democracies, our economies and ourselvesToday Google and Facebook receive 90% of the world's new...
Niedostępny
Zobacz więcej
Values in Society and Economy - Jerzy Hausner

Values in Society and Economy

Two Perspectives

Wydawca: Nieoczywiste
Values are the core of every society; they determine its function, effectiveness and development, as well as the life-satisfaction and success of its citizens. But the meaning of the concept is far...
Niedostępny
Zobacz więcej
On Fire

On Fire, The Burning Case for a Gr...

Książka (miękka)
Niedostępny
On Fire

On Fire

The Burning Case for a Green New Deal

Wydawca: Allen Lane
The fight for a green world is the fight of our lives. And with On Fire, Naomi Klein gives us the ammunition to do it. In frank, personal terms, she shows us how the only way forward ou...
Niedostępny
Zobacz więcej
Clear Bright Future - Paul Mason

Clear Bright Future

A Radical Defence of the Human Being

Autor: Paul Mason
Wydawca: Allen Lane
A passionate defence of humanity and a work of radical optimism from the international bestselling author of PostcapitalismHow do we preserve what makes us human in an age of uncertaint...
Niedostępny
Zobacz więcej
Values in Society and Economy: Two Perspectives - Jerzy Hausner

Values in Society and Economy: Two Perspectives

Wydawca: Nieoczywiste
Values are the core of every society; they determine its function, effectiveness and development, as well as the life-satisfaction and success of its citizens. But the meaning of the concept is far...
Niedostępny
Zobacz więcej
Capitalism in America - Alan Greenspan

Capitalism in America

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
Capitalism in America - Alan Greenspan

Capitalism in America

Wydawca: Allen Lane
'An inspiring, rip-roaring read - like the astonishing story it describes' Liam Halligan, Daily TelegraphWhere does prosperity come from, and how does it spread through a society? What ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Adam Smith - Jesse Norman

Adam Smith, What He Thought and Wh...

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
Adam Smith - Jesse Norman

Adam Smith

What He Thought and Why it Matters

Autor: Jesse Norman
Wydawca: Allen Lane
Adam Smith is now widely regarded as 'the father of modern economics' and the most influential economist who ever lived. But what he really thought, and what the implications of his ideas are, rema...
Niedostępny
Zobacz więcej
Adam Smith - Jesse Norman

Adam Smith, What He Thought and Wh...

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
Adam Smith - Jesse Norman

Adam Smith

What He Thought and Why it Matters

Autor: Jesse Norman
Wydawca: Allen Lane
Adam Smith is now widely regarded as 'the father of modern economics' and the most influential economist who ever lived. But what he really thought, and what the implications of his ideas are, rema...
Niedostępny
Zobacz więcej
Management with MyManagementLab Global Edition - Mary Coulter

Management with MyManagementLab Global Edition

Wydawca: Pearson
This package contains Robbins, Management 13e and access to MyManagementLab. Important information for students:You need both an access code and a course ID to access MyManagementLab. Ask your lect...
Niedostępny
Zobacz więcej
English for banking and finance 2 vocational english course book with CD-ROM - Marjorie Rosenberg

English for banking and finance 2 vocational english course book with CD-ROM

Wydawca: Pearson
English for Banking and Finance is part of the Pearson Longman Vocational English series. It is designed for students in vocational education and for company employees in training at work. Written ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Business matters - Outlet - Elżbieta Jendrych

Business matters - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Business matters - Outlet - Elżbieta Jendrych

Business matters - Outlet

Wydawca: Nieoczywiste
Business Matters covers a variety of business-related topics introducing a wide range of vocabulary as well as providing ample opportunities to practice and master the use of Business English. The ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Business matters - Elżbieta Jendrych

Business matters

Książka (miękka)
Niedostępny
Business matters - Elżbieta Jendrych

Business matters

Wydawca: Nieoczywiste
Business Matters covers a variety of business-related topics introducing a wide range of vocabulary as well as providing ample opportunities to practice and master the use of Business English. The ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Management + MyMarketingLab - Outlet - Keller Kevin Lane

Marketing Management + MyMarketingLab - Outlet

Wydawca: Pearson
The gold standard for today’s marketing management student.Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.The...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Management + MyMarketingLab - Keller Kevin Lane

Marketing Management + MyMarketingLab

Wydawca: Pearson
The gold standard for today’s marketing management student.Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.The...
Niedostępny
Zobacz więcej
Money matters - Outlet - Elżbieta Jendrych

Money matters - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Money matters - Outlet - Elżbieta Jendrych

Money matters - Outlet

Wydawca: Nieoczywiste
The book Money Matters covers most topic-related areas of Finance, Banking and Accounting. It is targeted at university students and professionals from intermediate to advanced level of language co...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Money matters - Elżbieta Jendrych

Money matters

Książka (miękka)
Niedostępny
Money matters - Elżbieta Jendrych

Money matters

Wydawca: Nieoczywiste
The book Money Matters covers most topic-related areas of Finance, Banking and Accounting. It is targeted at university students and professionals from intermediate to advanced level of language co...
Niedostępny
Zobacz więcej
A Framework for Marketing Management - Keller Kevin Lane

A Framework for Marketing Management

Wydawca: Pearson
A Succinct Guide to 21st Century Marketing ManagementFramework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller’s fifteenth edition of Marketing Man...
Niedostępny
Zobacz więcej
Global Marketing - Svend Hollensen

Global Marketing

Książka (miękka)
Niedostępny
Global Marketing - Svend Hollensen

Global Marketing

Wydawca: Pearson
The globalization of companies is the involvement of customers, producers, suppliers, and other stakeholders in the global marketing process. Global marketing therefore reflects the trend of firms ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 23 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20