0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 23 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Logo Design Global Brands - 19 %

Logo Design Global Brands

Wydawca: Taschen
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, q...
Książka (twarda z obwolutą)
73,46 zł 91,00 zł
Do koszyka
Mid-Century Ads - 19 %

Mid-Century Ads

Wydawca: Taschen
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campai...
Książka (twarda)
92,03 zł 114,00 zł
Do koszyka
All-American Ads of the 70s - Steven Heller - 20 %

All-American Ads of the 70s

Autor: Steven Heller
Wydawca: Taschen
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...
Książka (twarda z obwolutą)
117,98 zł 148,00 zł
Do koszyka
The Package Design Book - 19 %

The Package Design Book

Wydawca: Taschen
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by ...
Książka (twarda z obwolutą)
73,46 zł 91,00 zł
Do koszyka
Work Rules! - Laszlo Bock - 19 %

Work Rules!

Autor: Laszlo Bock
Wydawca: John Murray
NEW YORK TIMES BESTSELLERWALL STREET JOURNAL BESTSELLERThe Globe and Mail Top Leadership and Management BookForbes Top Creative Leadership BookFrom the visionary head of Google's innova...
Książka (miękka)
48,07 zł 59,00 zł
Do koszyka
The Passion Economy - Adam Davidson

The Passion Economy

Autor: Adam Davidson
Wydawca: John Murray
For the past few years, the popular refrain has declared that the middle class is dying and robots will soon take our jobs. But these pronouncements of doom fail to account for the many people who ...
Książka (miękka)
63,90 zł 71,00 zł
Niedostępny
All-American Ads 60 - Jim Heimann - 19 %

All-American Ads 60

Autor: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
America of the 1960s exuded optimism and a bright economic future. Advertisers seduced Americans to indulge in a giant consumer binge. This collection of ads features stars such as Sean Connery, Wo...
Książka (twarda z obwolutą)
120,61 zł 148,00 zł
Niedostępny
The Bezos Letters - Steve Anderson

The Bezos Letters

Wydawca: John Murray
Amazon is the fastest company ever to reach $100 billion in sales and they didn’t reach that landmark by staying in their comfort zone. Risk taking is the key that unlocked the door to growth...
Książka (miękka)
63,90 zł 71,00 zł
Niedostępny
Menu Design in America - Jim Heimann

Menu Design in America

Wydawca: Taschen
Gastronomy meets graphics, in this irresistible collection of American menus from the mid-19th century to the 1980s. Not only an excellent insight into our evolving eating habits, this lineup of so...
Książka (twarda)
161,10 zł 179,00 zł
Niedostępny
The Bezos Letters - Steve Anderson

The Bezos Letters

Wydawca: John Murray
Amazon is the fastest company ever to reach $100 billion in sales and they didn’t reach that landmark by staying in their comfort zone. Risk taking is the key that unlocked the door to growth...
Książka (miękka)
49,50 zł 55,00 zł
Niedostępny
All-American Ads of the 80s - Jim Heimann - 35 %

All-American Ads of the 80s

Autor: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
The digital future of ads in the extravagant 1980sWith the cold war ebbing, crime and inflation at record levels, and movie star-turned-President Ronald Reagan launching a Star Wars of his ow...
Książka (twarda z obwolutą)
96,19 zł 148,00 zł
Niedostępny
Package Design Book - 19 %

Package Design Book

Wydawca: Taschen
The winners of the Pentawards package design competition 2019–2020Wherever you shop, be it online or in a brick-and-mortar store, the first thing you notice about a product is its packa...
Książka (twarda z obwolutą)
236,34 zł 290,00 zł
Niedostępny
Megathreats - Nouriel Roubini - 39 %

Megathreats

Wydawca: John Murray
We are heading towards the worst economic catastrophe of our lifetimes – unless we can defend against ten terrifying threats.World renowned economist Nouriel Roubini was nicknamed...
Książka (miękka)
62,11 zł 102,00 zł
Niedostępny
American Ads 50 - 19 %

American Ads 50

Redakcja: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
From “The World’s Finest Automatic Washer” to the Cadillac which “Gives a Man a New Outlook”As McCarthyism swept across the United States and capitalism was king...
Książka (twarda)
120,61 zł 148,00 zł
Niedostępny
The Copy Book - 19 %

The Copy Book

Wydawca: Taschen
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and...
Książka (twarda z obwolutą)
74,15 zł 91,00 zł
Niedostępny
You Are a Badass at Making Money - Jen Sincero - 19 %

You Are a Badass at Making Money

Autor: Jen Sincero
Wydawca: John Murray
From the author of You Are A Badass, the New Your Times bestselling book everyone is talking about.YOU ARE A BADASS AT MAKING MONEY is the book you need if you've spent too much time wa...
Książka (miękka)
56,22 zł 69,00 zł
Niedostępny
The Deficit Myth - Stephanie Kelton - 28 %

The Deficit Myth

How to Build a Better Economy
Wydawca: John Murray
The leading thinker and most visible public advocate of modern monetary theory - the freshest and most important idea about economics in decades - delivers a radically different, bold, new understa...
Książka (miękka)
39,41 zł 55,00 zł
Niedostępny
Trillion Dollar Coach - Jonathan Rosenberg

Trillion Dollar Coach

Wydawca: John Murray
Bill Campbell played an instrumental role in the growth of several prominent companies, such as Google, Apple, and Intuit, fostering deep relationships with Silicon Valley visionaries, including St...
Książka (miękka)
53,10 zł 59,00 zł
Niedostępny
The Art of Business Wars - David Brown

The Art of Business Wars

Autor: David Brown
Wydawca: John Murray
Based on the chart-topping BUSINESS WARS podcast, here are the stories and lessons from history’s greatest business rivalries – retold as you’ve never heard them before. Some of t...
Książka (miękka)
67,50 zł 75,00 zł
Niedostępny
New Yorkers - Craig Taylor

New Yorkers

Autor: Craig Taylor
Wydawca: John Murray
Over the last 20 years, New York City has been convulsed by enormous challenges: terrorist attack, blackout, hurricane, recession, pandemic. New Yorkers is a grand portrait of the irrepressible cit...
Książka (miękka)
54,90 zł 61,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 23 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20