0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Logo Design Global Brands - 19 %

Logo Design Global Brands

Wydawca: Taschen
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, q...
Książka (twarda z obwolutą)
73,46 zł 91,00 zł
Do koszyka
Mid-Century Ads - 19 %

Mid-Century Ads

Wydawca: Taschen
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campai...
Książka (twarda)
92,03 zł 114,00 zł
Do koszyka
Zarządzanie Publiczne 3 (57) 2021 - 25 %

Zarządzanie Publiczne 3 (57) 2021

Wydawca: Scholar
Zarządzanie Publiczne 3 (57) 2021
Prasa
15,70 zł 21,00 zł
Do koszyka
All-American Ads of the 70s - Steven Heller - 20 %

All-American Ads of the 70s

Autor: Steven Heller
Wydawca: Taschen
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...
Książka (twarda z obwolutą)
117,98 zł 148,00 zł
Do koszyka
The Package Design Book - 19 %

The Package Design Book

Wydawca: Taschen
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by ...
Książka (twarda z obwolutą)
73,46 zł 91,00 zł
Do koszyka
Global Long-term Economic Growth and the Economic Transformation of Poland and Eastern Europe - Stanisław Gomułka - 25 %

Global Long-term Economic Growth and the Economic Transformation of Poland and Eastern Europe

Wydawca: Scholar
One of the characteristic facts concerning the “catching-up countries” is the exceptionally large variation in their per capita annual rate of growth, from about zero to about 10%. The ...
Książka (twarda z obwolutą)
58,89 zł 78,75 zł
Do koszyka
Capitalism and political power - Krzysztof Waśniewski - 25 %

Capitalism and political power

Wydawca: Scholar
"Capitalism and Political Power" presents the author’s research spanning economics, law and politics. Its central idea is that governments need two components to consolidate their p...
Książka (twarda)
20,41 zł 27,30 zł
Do koszyka
Inter-organisational Collaboration in the Public Safety Management System - Katarzyna Sienkiewicz-Małyjurek - 25 %

Inter-organisational Collaboration in the Public Safety Management System

Wydawca: Scholar
In the current book, the Author discusses the latest findings related to the theory of organisation, public management and inter-organisational collaboration. She identifies conditions and motivati...
Książka (miękka)
21,98 zł 29,40 zł
Do koszyka
Politics Society and the economy in contemporary Poland - Grzegorz Foryś - 27 %

Politics Society and the economy in contemporary Poland

An Introduction
Wydawca: Scholar
This book has been designed as a guide for foreigners studying in Poland. The preparation of such a book for this particular kind of recipient represents a much-needed and valuable initiative, as t...
Książka (miękka)
23,07 zł 31,50 zł
Do koszyka
Zarządzanie Publiczne 3 (53) 2020 - 25 %

Zarządzanie Publiczne 3 (53) 2020

Wydawca: Scholar
The Evaluation of Actions Taken in the Healthcare Facility During the SARS-Co V-2 Pandemic, and Their Impact on Work Motivation: A Survey ReportThe University's Social Responsibility Du...
Prasa
15,70 zł 21,00 zł
Do koszyka
Studia Regionalne i Lokalne 2 (84) 2021 - 25 %

Studia Regionalne i Lokalne 2 (84) 2021

Wydawca: Scholar
Robert Pyka: Turystyka biznesowa jako narzędzie zmiany wizerunku i zrównoważonej metropolizacji miast poprzemysłowych na przykładzie KatowicEwa Łaźniewska, Izabela Janicka, Tomas...
Prasa
15,70 zł 21,00 zł
Do koszyka
Zarządzanie Publiczne 1 (51) 2020 - 25 %

Zarządzanie Publiczne 1 (51) 2020

Wydawca: Scholar
Marcin Kautsch: A Dual Approach to Exercising Statutory Supervision over Hospitals in Poland Piotr Rajfur, Joanna Rajfur, Katarzyna Hys: The Analysis of Births and Household Poverty Lev...
Prasa
15,70 zł 21,00 zł
Do koszyka
All-American Ads 60 - Jim Heimann - 19 %

All-American Ads 60

Autor: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
America of the 1960s exuded optimism and a bright economic future. Advertisers seduced Americans to indulge in a giant consumer binge. This collection of ads features stars such as Sean Connery, Wo...
Książka (twarda z obwolutą)
120,61 zł 148,00 zł
Niedostępny
Menu Design in America - Jim Heimann

Menu Design in America

Wydawca: Taschen
Gastronomy meets graphics, in this irresistible collection of American menus from the mid-19th century to the 1980s. Not only an excellent insight into our evolving eating habits, this lineup of so...
Książka (twarda)
161,10 zł 179,00 zł
Niedostępny
All-American Ads of the 80s - Jim Heimann - 35 %

All-American Ads of the 80s

Autor: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
The digital future of ads in the extravagant 1980sWith the cold war ebbing, crime and inflation at record levels, and movie star-turned-President Ronald Reagan launching a Star Wars of his ow...
Książka (twarda z obwolutą)
96,19 zł 148,00 zł
Niedostępny
Package Design Book - 19 %

Package Design Book

Wydawca: Taschen
The winners of the Pentawards package design competition 2019–2020Wherever you shop, be it online or in a brick-and-mortar store, the first thing you notice about a product is its packa...
Książka (twarda z obwolutą)
236,34 zł 290,00 zł
Niedostępny
American Ads 50 - 19 %

American Ads 50

Redakcja: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
From “The World’s Finest Automatic Washer” to the Cadillac which “Gives a Man a New Outlook”As McCarthyism swept across the United States and capitalism was king...
Książka (twarda)
120,61 zł 148,00 zł
Niedostępny
The Copy Book - 19 %

The Copy Book

Wydawca: Taschen
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and...
Książka (twarda z obwolutą)
74,15 zł 91,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20