0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 15 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Value Proposition Design - Alexander Osterwalder

Value Proposition Design

How to Create Products and Services Customers Want

Wydawca: Wiley
The authors of the international bestseller Business Model Generation explain how to create value propositions customers can’t resistValue Proposition Design helps you tackle the ...
High-Impact Tools for Teams - Stefano Mastrogiacomo

High-Impact Tools for Teams

5 Tools to Align Team Members, Build Trust, and Get Results Fast

Wydawca: Wiley
Take advantage of a powerful visual management tool for teams as you work together and deliver great results. It's been used by thousands of teams for project success!59% of U.S. worker...
Testing Business Ideas - Bland David J.

Testing Business Ideas

A Field Guide for Rapid Experimentation

Wydawca: Wiley
A practical guide to effective business model testing7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of...
Business Model Generation - Alexander Osterwalder

Business Model Generation

A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers

Wydawca: Wiley
Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to ad...
Rewired - Eric Lamarre

Rewired

The McKinsey Guide to Outcompeting in the Age of Digital and AI

Wydawca: Wiley
In Rewired, the world's most influential management consulting firm, McKinsey & Company, delivers a road-tested, how-to manual their own consultants use to help companies build the capabilities...
How to Create Innovation - Dieffenbacher Stefan F.

How to Create Innovation

The Ultimate Guide to Proven Strategies and Business Models to Drive Innovation and Digital Transformation

Wydawca: Wiley
Transform any organization with proven strategies and tools for innovationBringing together a wealth of experience from 60+ distinguished global thought leaders, How to Create Innovatio...
The World's Best Shops - 17 %

The World's Best Shops

How they started, the people behind them, and how you can open one too

Wydawca: Gestalten
A guide to the next generation of retail businesses. Meet the innovators and entrepreneurs who run shops, and learn how you can too. A new generation of founders and entrepreneurs are revolutionizi...
170,78 zł 207,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Słownik naukowo-techniczny polsko-angielski - 15 %

Słownik naukowo-techniczny polsko-angielski

Publikacja jest nowym wydaniem - gruntownie przejrzanym, poprawionym i uzupełnionym.Zawiera około 117 000 terminów i skrótów, wystepujących w fachowej literaturze p...
186,15 zł 219,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
User Research - Stephanie Marsh

User Research

Improve Product and Service Design and Enhance Your UX Research

Wydawca: Kogan Page
Despite businesses often being based on creating desirable experiences, products and services for consumers, many fail to consider the end user in their planning and development processes. This boo...
Niedostępny
Zobacz więcej
Transformations in Mobility - Gilles Roucolle

Transformations in Mobility

Trends, Disruptions and the Future of Mobility and Transportation

Wydawca: Kogan Page
Transformations in Mobility provides a panoramic overview of the changing mobility business landscape, helping transportation leaders and consultants make sense of the most important trends, challe...
Niedostępny
Zobacz więcej
Menu Design in America - Jim Heimann

Menu Design in America

Wydawca: Taschen
Gastronomy meets graphics, in this irresistible collection of American menus from the mid-19th century to the 1980s. Not only an excellent insight into our evolving eating habits, this lineup of so...
Niedostępny
Zobacz więcej
Blank Slate - Cordelia Craigie

Blank Slate

A Comprehensive Library of Photographic Dummies

Wydawca: Gestalten
Every graphic designer and advertising professional knows the drill. After a logo or corporate design has been created, it needs to be presented and sold to a client. Showing preliminary drafts on ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Goude The Chanel Sketchbooks - Patrick Mauries

Goude The Chanel Sketchbooks

For the first time, Chanel and Jean-Paul Goude reveal the unseen drawings, collages and sketches that have inspired Goude’s iconic advertising campaigns for Chanel’s world famous fragra...
Niedostępny
Zobacz więcej
Poster 200 Years of Art and History

Poster 200 Years of Art and History

Książka (twarda)
Niedostępny
Poster 200 Years of Art and History

Poster 200 Years of Art and History

Wydawca: Prestel
This stunningly illustrated book examines thehistory of poster design and its relation to thearts and broader culture.The poster is a versatile marketing tool widely used fr...
Niedostępny
Zobacz więcej
It's the Manager - Jim Clifton

It's the Manager

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
It's the Manager - Jim Clifton

It's the Manager

Wydawca: Gallup Press
While the world's workplace has been going through historic change, the practice of management has been stuck in time for decades. The new workforce wants their work to have deep mission and purpo...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 15 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20