0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Darmowa dostawa »

Value Proposition Design

(Miękka)

How to Create Products and Services Customers Want

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Value Proposition Design

The authors of the international bestseller Business Model Generation explain how to create value propositions customers can’t resist

Value Proposition Design helps you tackle the core challenge of every business — creating compelling products and services customers want to buy. This highly practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and tools you need to create products that sell.

Using the same stunning visual format as the authors’ global bestseller, Business Model Generation, this sequel explains how to use the “Value Proposition Canvas” to design, test, create, and manage products and services customers actually want.

Value Proposition Design is for anyone who has been frustrated by new product meetings based on hunches and intuitions; it’s for anyone who has watched an expensive new product launch fail in the market. The book will help you understand the patterns of great value propositions, get closer to customers, and avoid wasting time with ideas that won’t work. You’ll learn the simple process of designing and testing value propositions, that perfectly match customers’ needs and desires.

In addition the book gives you exclusive access to an online companion on Strategyzer.com. You will be able to assess your work, learn from peers, and download pdfs, checklists, and more.

Value Proposition Design is an essential companion to the ”Business Model Canvas” from Business Model Generation, a tool embraced globally by startups and large corporations such as MasterCard, 3M, Coca Cola, GE, Fujitsu, LEGO, Colgate-Palmolive, and many more.
Value Proposition Design gives you a proven methodology for success, with value propositions that sell, embedded in profitable business models."

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9781118968055
  • EAN: 9781118968055
  • Liczba stron: 320
  • Wymiary: 23.0x19.0cm
  • Waga: 0.87kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

175,78 zł 213,00 zł
Do koszyka

New 3D Effects In Graphic Design

This book presents an eclectic selection of a hundred graphic design projects that are drawn from a wide variety of areas and incorporate three-dimensional effects. Through using 3D tools, each of these sophisticated projects reveals spectacular, hypno...
258,87 zł
Do koszyka

Hands-On Domain-Driven Design with .NET Core

Solve complex business problems by understanding users better, finding the right problem to solve, and building lean event-driven systems to give your customers what they really want Key Features <...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Service design po polsku

Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów to książka, która pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentownoś...
53,95 zł 79,00 zł
Do koszyka

Koncepcja Domain-Driven Design.

Domain-driven design, czyli projektowanie dziedzinowe, w skrócie DDD, jest zbiorem praktyk tworzenia architektury oprogramowania z uwzględnieniem dziedziny biznesu i jej problemów. W ten sposób logika biznesowa staje się sercem apl...
106,27 zł
Do koszyka

Design Technology (SL and HL)

This brand new exam practice workbook from Extend Education tells you what to expect from your IB Diploma Programme design technology SL and HL exams!Practice exam papers are one of the best ways to make sure you feel confident, reassured and...
146,67 zł
Do koszyka

Universal Design Daily

The UDL guidelines are complex, but implementing universal design for learning should not be.Understand ' start using powerful UDL strategies today. Get 365 ideas in this easy-to-use guide. In thes...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!