0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 20 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Logo Design Global Brands - 19 %

Logo Design Global Brands

Książka (twarda z obwolutą)
73,46 zł 91,00 zł
Do koszyka
Logo Design Global Brands - 19 %

Logo Design Global Brands

Wydawca: Taschen
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, q...
73,46 zł 91,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mid-Century Ads - 19 %

Mid-Century Ads

Książka (twarda)
92,03 zł 114,00 zł
Do koszyka
Mid-Century Ads - 19 %

Mid-Century Ads

Wydawca: Taschen
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campai...
92,03 zł 114,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
All-American Ads of the 70s - Steven Heller - 20 %

All-American Ads of the 70s

Książka (twarda z obwolutą)
117,98 zł 148,00 zł
Do koszyka
All-American Ads of the 70s - Steven Heller - 20 %

All-American Ads of the 70s

Autor: Steven Heller
Wydawca: Taschen
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...
117,98 zł 148,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Package Design Book - 19 %

The Package Design Book

Książka (twarda z obwolutą)
73,46 zł 91,00 zł
Do koszyka
The Package Design Book - 19 %

The Package Design Book

Wydawca: Taschen
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by ...
73,46 zł 91,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
All-American Ads 60 - Jim Heimann

All-American Ads 60

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
All-American Ads 60 - Jim Heimann

All-American Ads 60

Autor: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
America of the 1960s exuded optimism and a bright economic future. Advertisers seduced Americans to indulge in a giant consumer binge. This collection of ads features stars such as Sean Connery, Wo...
Niedostępny
Zobacz więcej
Market Leader Logistics Management - Adrian Pilbeam

Market Leader Logistics Management

Wydawca: Pearson
Seria: MARKET LEADER
Market Leader seria uzupełniająca to dodatkowe podręczniki do gramatyki oraz sześć specjalistycznych tytułów pozwalających dopasować kurs Market Leader do potrzeb konkretnej branży lub kieru...
Niedostępny
Zobacz więcej
Menu Design in America - Jim Heimann

Menu Design in America

Wydawca: Taschen
Gastronomy meets graphics, in this irresistible collection of American menus from the mid-19th century to the 1980s. Not only an excellent insight into our evolving eating habits, this lineup of so...
Niedostępny
Zobacz więcej
All-American Ads of the 80s - Jim Heimann

All-American Ads of the 80s

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
All-American Ads of the 80s - Jim Heimann

All-American Ads of the 80s

Autor: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
The digital future of ads in the extravagant 1980sWith the cold war ebbing, crime and inflation at record levels, and movie star-turned-President Ronald Reagan launching a Star Wars of his ow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Package Design Book

Package Design Book

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
Package Design Book

Package Design Book

Wydawca: Taschen
The winners of the Pentawards package design competition 2019–2020Wherever you shop, be it online or in a brick-and-mortar store, the first thing you notice about a product is its packa...
Niedostępny
Zobacz więcej
American Ads 50

American Ads 50

Książka (twarda)
Niedostępny
American Ads 50

American Ads 50

Redaktor: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
From “The World’s Finest Automatic Washer” to the Cadillac which “Gives a Man a New Outlook”As McCarthyism swept across the United States and capitalism was king...
Niedostępny
Zobacz więcej
The Copy Book

The Copy Book

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
The Copy Book

The Copy Book

Wydawca: Taschen
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and...
Niedostępny
Zobacz więcej
Management with MyManagementLab Global Edition - Mary Coulter

Management with MyManagementLab Global Edition

Wydawca: Pearson
This package contains Robbins, Management 13e and access to MyManagementLab. Important information for students:You need both an access code and a course ID to access MyManagementLab. Ask your lect...
Niedostępny
Zobacz więcej
English for banking and finance 2 vocational english course book with CD-ROM - Marjorie Rosenberg

English for banking and finance 2 vocational english course book with CD-ROM

Wydawca: Pearson
English for Banking and Finance is part of the Pearson Longman Vocational English series. It is designed for students in vocational education and for company employees in training at work. Written ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Management + MyMarketingLab - Outlet - Keller Kevin Lane

Marketing Management + MyMarketingLab - Outlet

Wydawca: Pearson
The gold standard for today’s marketing management student.Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.The...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Management + MyMarketingLab - Keller Kevin Lane

Marketing Management + MyMarketingLab

Wydawca: Pearson
The gold standard for today’s marketing management student.Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.The...
Niedostępny
Zobacz więcej
A Framework for Marketing Management - Keller Kevin Lane

A Framework for Marketing Management

Wydawca: Pearson
A Succinct Guide to 21st Century Marketing ManagementFramework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller’s fifteenth edition of Marketing Man...
Niedostępny
Zobacz więcej
Global Marketing - Svend Hollensen

Global Marketing

Książka (miękka)
Niedostępny
Global Marketing - Svend Hollensen

Global Marketing

Wydawca: Pearson
The globalization of companies is the involvement of customers, producers, suppliers, and other stakeholders in the global marketing process. Global marketing therefore reflects the trend of firms ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Managing Business Process Flows - Ravi Anupindi

Managing Business Process Flows

Wydawca: Pearson
For graduate level courses in Operations Management or Business Processes.A structured, data-driven approach to understanding core operations management concepts.Anupindi sh...
Niedostępny
Zobacz więcej
Engineering Economy - Outlet - Koelling C. Patrick

Engineering Economy - Outlet

Wydawca: Pearson
sed by engineering students worldwide, this best-selling text provides a sound understanding of the principles, basic concepts, and methodology of engineering economy. Built upon the rich and time-...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Engineering Economy - Koelling C. Patrick

Engineering Economy

Wydawca: Pearson
sed by engineering students worldwide, this best-selling text provides a sound understanding of the principles, basic concepts, and methodology of engineering economy. Built upon the rich and time-...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 20 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20