0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 436 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
TAXTOPIA

TAXTOPIA

Książka (miękka)
53,54 zł 56,00 zł
Do koszyka
TAXTOPIA

TAXTOPIA

Wydawca: Monoray
A shocking, enraging, sometimes hilarious exposé of a tax system that lives down to all our worst fears of further enriching the wealthy at the expense of the little guys.' - Piers Morgan
53,54 zł 56,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Limitarianism - Ingrid Robeyns - 13 %

Limitarianism, The case against ex...

Książka (twarda z obwolutą)
113,75 zł 130,00 zł
Do koszyka
Limitarianism - Ingrid Robeyns - 13 %

Limitarianism

The case against extreme wealth

Wydawca: Allen Lane
We all notice when the poor get poorer: when there are more rough sleepers and food bank queues start to grow. But if the rich become richer, there is nothing much to see in public and, for most of...
113,75 zł 130,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Going Infinite - Michael Lewis - 33 %

Going Infinite, The Rise and Fall ...

Książka (twarda z obwolutą)
86,57 zł 130,00 zł
Do koszyka
Going Infinite - Michael Lewis - 33 %

Going Infinite

The Rise and Fall of a New Tycoon

Autor: Michael Lewis
Wydawca: Allen Lane
Sam Bankman-Fried wasn't just rich. Before he turned thirty he'd become the world's youngest billionaire, making a record fortune in the crypto frenzy. CEOs, celebrities and world leaders vied for ...
86,57 zł 130,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Never Split the Difference - Raz Tahl Voss Chris - 18 %

Never Split the Difference

Negotiating as If Your Life Depended on it

Wydawca: Random House
„This book blew my mind.” (Adam Grant, bestselling author of Originals). A former FBI hostage negotiator offers a new, field-tested approach to negotiating - effective in any situation....
42,88 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Logo Design Global Brands - 18 %

Logo Design Global Brands

Książka (twarda z obwolutą)
74,92 zł 91,00 zł
Do koszyka
Logo Design Global Brands - 18 %

Logo Design Global Brands

Wydawca: Taschen
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, q...
74,92 zł 91,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Trust & Inspire - Covey Stephen M. R. - 18 %

Trust & Inspire

Książka (miękka)
69,98 zł 85,00 zł
Do koszyka
Trust & Inspire - Covey Stephen M. R. - 18 %

Trust & Inspire

Wydawca: Simon & Schuster
Bestselling author Stephen Covey has made it his mission to understand trust in organizations. In his new breakthrough leadership book Trust and Inspire, Covey shows that though our world has evolv...
69,98 zł 85,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Warren Buffett Way, 30th Anniversary Edition - Hagstrom Robert G.

The Warren Buffett Way, 30th Anniversary Edition

Wydawca: Wiley
An insightful new take on the life and work of one of the world's most remarkable investors: Warren BuffettIn the 30th Anniversary Edition of The Warren Buffett Way, celebrated author a...
115,20 zł 128,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Business Model Shifts - van der Pijl Patrick

Business Model Shifts

Six Ways to Create New Value For Customers

Wydawca: Wiley
Shift your business model and transform your organization in the face of disruption Business Model Shifts is co-authored by Patrick van Der Pijl, producer of the global bestseller Busin...
130,50 zł 145,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Value Proposition Design - Alexander Osterwalder

Value Proposition Design

How to Create Products and Services Customers Want

Wydawca: Wiley
The authors of the international bestseller Business Model Generation explain how to create value propositions customers can’t resistValue Proposition Design helps you tackle the ...
135,00 zł 150,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
High-Impact Tools for Teams - Stefano Mastrogiacomo

High-Impact Tools for Teams

5 Tools to Align Team Members, Build Trust, and Get Results Fast

Wydawca: Wiley
Take advantage of a powerful visual management tool for teams as you work together and deliver great results. It's been used by thousands of teams for project success!59% of U.S. worker...
139,50 zł 155,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Invincible Company - Frederic Etiemble

The Invincible Company

How to Constantly Reinvent Your Organization with Inspiration From the World's Best Business Models

Wydawca: Wiley
The long-awaited follow-up to the international bestsellers, Business Model Generation and Value Proposition DesignAlex Osterwalder and Yves Pigneurs’ Business Model Canvas change...
130,50 zł 145,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Testing Business Ideas - Bland David J.

Testing Business Ideas

A Field Guide for Rapid Experimentation

Wydawca: Wiley
A practical guide to effective business model testing7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of...
135,00 zł 150,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Trading Price Action Trends - Al Brooks

Trading Price Action Trends

Technical Analysis of Price Charts Bar by Bar for the Serious Trader

Autor: Al Brooks
Wydawca: Wiley
A practical guide to profiting from institutional trading trendsThe key to being a successful trader is finding a system that works and sticking with it. Author Al Brooks has done just ...
284,40 zł 316,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Business Model Generation - Alexander Osterwalder

Business Model Generation

A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers

Wydawca: Wiley
Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to ad...
135,00 zł 150,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Secrets of Closing the Sale - Kevin Harrington

Secrets of Closing the Sale

Wydawca: Revell
Whether presenting a product or principle, service or idea, we all engage in sales. Full of entertaining stories and real-life examples, Secrets of Closing the Sale will give you the strategies and...
72,00 zł 80,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Design Thinking for Business Growth - Michael Lewrick

Design Thinking for Business Growth

How to Design and Scale Business Models and Business Ecosystems

Wydawca: Wiley
Reinvigorate your innovation approach with business ecosystemsIn a business ecosystem, different companies collaborate along and across previously sacrosanct industry barriers, encourag...
130,50 zł 145,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rewired - Eric Lamarre

Rewired

The McKinsey Guide to Outcompeting in the Age of Digital and AI

Wydawca: Wiley
In Rewired, the world's most influential management consulting firm, McKinsey & Company, delivers a road-tested, how-to manual their own consultants use to help companies build the capabilities...
153,90 zł 171,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Taken by Surprise

Taken by Surprise

Książka (twarda)
161,10 zł 179,00 zł
Do koszyka
Taken by Surprise

Taken by Surprise

Wydawca: Gestalten
Today, the most clever brand communication is self-promulgating. Anyone currently working in brand communication is facing fundamental yet compelling challenges. In an age in which we are flooded w...
161,10 zł 179,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mind of the Leader - Jacqueline Carter

Mind of the Leader

How to Lead Yourself, Your People, and Your Organization for Extraordinary Results

Join the global movement that's making corporations more people-centric to achieve great results. The world is facing a global leadership crisis. Seventy-seven percent of leaders think they do a go...
124,98 zł 134,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Playing to Win - A.G. Lafley

Playing to Win

How Strategy Really Works

This is A.G. Lafley's guidebook. Shouldn't it be yours as well? Winning CEO A.G. Lafley is now back at the helm of consumer goods giant Procter & Gamble. If you want to know the strategy he'll ...
124,98 zł 134,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 436 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20