0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 387 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
TAXTOPIA

TAXTOPIA

Wydawca: Monoray
A shocking, enraging, sometimes hilarious exposé of a tax system that lives down to all our worst fears of further enriching the wealthy at the expense of the little guys.' - Piers Morgan
Książka (miękka)
51,86 zł 56,00 zł
Do koszyka
Limitarianism - Ingrid Robeyns - 13 %

Limitarianism

The case against extreme wealth
Wydawca: Allen Lane
We all notice when the poor get poorer: when there are more rough sleepers and food bank queues start to grow. But if the rich become richer, there is nothing much to see in public and, for most of...
Książka (twarda z obwolutą)
113,75 zł 130,00 zł
Do koszyka
Going Infinite - Michael Lewis - 42 %

Going Infinite

The Rise and Fall of a New Tycoon
Autor: Michael Lewis
Wydawca: Allen Lane
Sam Bankman-Fried wasn't just rich. Before he turned thirty he'd become the world's youngest billionaire, making a record fortune in the crypto frenzy. CEOs, celebrities and world leaders vied for ...
Książka (twarda z obwolutą)
75,07 zł 130,00 zł
Do koszyka
Never Split the Difference - Raz Tahl Voss Chris - 21 %

Never Split the Difference

Negotiating as If Your Life Depended on it
Wydawca: Random House
„This book blew my mind.” (Adam Grant, bestselling author of Originals). A former FBI hostage negotiator offers a new, field-tested approach to negotiating - effective in any situation....
Książka (miękka)
40,98 zł 52,00 zł
Do koszyka
Principles for Dealing with the Changing World Order - Ray Dalio - 40 %

Principles for Dealing with the Changing World Order

Why Nations Succeed or Fail
Autor: Ray Dalio
Wydawca: Simon & Schuster
From legendary investor Ray Dalio, author of the international bestseller Principles, who has spent half a century studying global economies and markets, Principles for Dealing with the...
Książka (twarda z obwolutą)
64,00 zł 106,00 zł
Do koszyka
The Cold Start Problem - Andrew Chen - 18 %

The Cold Start Problem

Autor: Andrew Chen
Wydawca: Penguin Books
'A true Silicon Valley insider' WiredWhy do some products take off? And what can we learn from them?The hardest part of launching a product is getting started. When you have...
Książka (miękka)
50,28 zł 61,00 zł
Do koszyka
Logo Design Global Brands - 19 %

Logo Design Global Brands

Wydawca: Taschen
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, q...
Książka (twarda z obwolutą)
73,46 zł 91,00 zł
Do koszyka
Trust & Inspire - Covey Stephen M. R. - 18 %

Trust & Inspire

Wydawca: Simon & Schuster
Bestselling author Stephen Covey has made it his mission to understand trust in organizations. In his new breakthrough leadership book Trust and Inspire, Covey shows that though our world has evolv...
Książka (miękka)
69,98 zł 85,00 zł
Do koszyka
Mind of the Leader - Jacqueline Carter

Mind of the Leader

How to Lead Yourself, Your People, and Your Organizatio...
Join the global movement that's making corporations more people-centric to achieve great results. The world is facing a global leadership crisis. Seventy-seven percent of leaders think they do a go...
Książka (twarda)
120,60 zł 134,00 zł
Do koszyka
Net Positive - Paul Polman

Net Positive

How Courageous Companies Thrive by Giving More Than The...
Runaway climate change and rampant inequality are ravaging the world and costing a fortune. Who will help lead us to a better future? Business. These massive dual challenges--and other profound shi...
Książka (miękka)
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka
Playing to Win - A.G. Lafley

Playing to Win

How Strategy Really Works
This is A.G. Lafley's guidebook. Shouldn't it be yours as well? Winning CEO A.G. Lafley is now back at the helm of consumer goods giant Procter & Gamble. If you want to know the strategy he'll ...
Książka (twarda)
120,60 zł 134,00 zł
Do koszyka
Warren Buffett and the Interpretation of Financial Statements - Mary Buffett

Warren Buffett and the Interpretation of Financial Statements

The Search for the Company with a Durable Competitive A...
Wydawca: Simon & Schuster
With an insider's view of the mind of the master, Mary Buffett and David Clark have written a simple guide for reading financial statements from Buffett's successful perspective. They clearly outli...
Książka (miękka)
47,70 zł 53,00 zł
Do koszyka
Traffic Secrets - Russell Brunson

Traffic Secrets

The Underground Playbook for Filling Your Websites and ...
Wydawca: Hay House
Master the evergreen traffic strategies to fill your website and funnels with your dream customers in this timeless book from the $100M entrepreneur and co-founder of the software company ClickFunn...
Książka (miękka)
72,00 zł 80,00 zł
Do koszyka
Your Next Five Moves - Patrick Bet-David

Your Next Five Moves

Master the Art of Business Strategy
Wydawca: Gallery Books
From the creator of Valuetainment, the #1 YouTube channel for entrepreneurs, and “one of the most exciting thinkers” (Ray Dalio, author of Principles) in business today, comes a practic...
Książka (miękka)
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka
User Research - Stephanie Marsh

User Research

Improve Product and Service Design and Enhance Your UX ...
Wydawca: Kogan Page
Despite businesses often being based on creating desirable experiences, products and services for consumers, many fail to consider the end user in their planning and development processes. This boo...
Książka (miękka)
159,30 zł 177,00 zł
Do koszyka
The Intelligent Investor - Benjamin Graham

The Intelligent Investor

The best book on investing ever written, this classic work offers sound and safe principles for investing – principles that have worked for more than the half century since the first edition ...
Książka (twarda)
120,60 zł 134,00 zł
Do koszyka
The Leadership Skills Handbook - Jo Owen

The Leadership Skills Handbook

100 Essential Skills You Need to Be A Leader
Autor: Jo Owen
Wydawca: Kogan Page
Featuring everything you need to know about being an effective leader, The Leadership Skills Handbook will help you develop signature strengths and accelerate leadership success.The Lea...
Książka (miękka)
81,90 zł 91,00 zł
Do koszyka
The Innovator's Dilemma, with a New Foreword - Christensen Clayton M.

The Innovator's Dilemma, with a New Foreword

When New Technologies Cause Great Firms to Fail
The bestselling classic on disruptive innovation by renowned author Clayton M. Christensen.His work is cited by the world's best-known thought leaders, from Steve Jobs to Malcolm Gladwe...
Książka (twarda)
120,60 zł 134,00 zł
Do koszyka
The Innovator's Solution, with a New Foreword - Christensen Clayton M.

The Innovator's Solution, with a New Foreword

Creating and Sustaining Successful Growth
The New York Times bestseller and seminal work on disruption--for every company seeking new growth.Clayton Christensen's bestselling book, The Innovator's Dilemma, introduced the ground...
Książka (twarda)
120,60 zł 134,00 zł
Do koszyka
Fusion Strategy - Vijay Govindarajan

Fusion Strategy

How Real-Time Data and AI Will Power the Industrial Future
Two world-renowned experts on innovation and digital strategy explore how real-time data and AI will radically transform physical products--and the companies that make them.Tech giants ...
Książka (twarda)
120,60 zł 134,00 zł
Do koszyka
Znaleziono: 387 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20