0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 762 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
TAXTOPIA

TAXTOPIA

Wydawca: Monoray
A shocking, enraging, sometimes hilarious exposé of a tax system that lives down to all our worst fears of further enriching the wealthy at the expense of the little guys.' - Piers Morgan
Książka (miękka)
53,12 zł 56,00 zł
Do koszyka
Never Split the Difference - Raz Tahl Voss Chris - 21 %

Never Split the Difference

Negotiating as If Your Life Depended on it
Wydawca: Random House
„This book blew my mind.” (Adam Grant, bestselling author of Originals). A former FBI hostage negotiator offers a new, field-tested approach to negotiating - effective in any situation....
Książka (miękka)
40,98 zł 52,00 zł
Do koszyka
Surrounded by Idiots - Thomas Erikson - 13 %

Surrounded by Idiots

The Four Types of Human Behaviour (or, How to Understan...
Wydawca: Vermilion
Do you ever think you’re the only one making any sense? Or tried to reason with your partner with disastrous results? Do long, rambling answers drive you crazy? Or does your colleague’s...
Książka (miękka)
48,98 zł 56,00 zł
Do koszyka
Thinking, Fast and Slow - Daniel Kahneman - 13 %

Thinking, Fast and Slow

Wydawca: Penguin Books
The New York Times Bestseller, acclaimed by author such as Freakonomics co- author Steven D. Levitt, Black Swan author Nassim Nicholas Taleb and Nudge co- author Richard Thaler, Thinking Fast and S...
Książka (miękka)
49,82 zł 56,95 zł
Do koszyka
Left Behind - Paul Collier

Left Behind

Autor: Paul Collier
Wydawca: Allen Lane
The world-renowned economist offers a ground-breaking new vision for inclusive prosperityLeft behind places can be found in prosperous countries—from South Yorkshire, integral to ...
Książka (twarda z obwolutą)
107,10 zł 119,00 zł
Do koszyka
How Economics Can Save the World - Erik Angner

How Economics Can Save the World

Autor: Erik Angner
Wydawca: Penguin Books
Economics has the power to make the world a better, happier and safer place: this book shows you howOur world is in a mess. The challenges of climate change, inequality, hunger and a gl...
Książka (miękka)
50,40 zł 56,00 zł
Do koszyka
What Went Wrong With Capitalism - Ruchir Sharma

What Went Wrong With Capitalism

Autor: Ruchir Sharma
Wydawca: Allen Lane
A radical examination by a leading financial analyst, commentator and investor of the ills of capitalism and how they can be fixedWhat went wrong with capitalism? Ruchir Sharma’s ...
Książka (twarda z obwolutą)
107,10 zł 119,00 zł
Do koszyka
Climate Capitalism - Akshat Rahti - 29 %

Climate Capitalism

Autor: Akshat Rahti
Wydawca: John Murray
A TIMES BEST SCIENCE AND ENVIRONMENT BOOK OF THE YEAR'AN IMPORTANT READ FOR ANYONE IN NEED OF OPTIMISM' BILL GATES'DAZZLING AND DEEPLY REPORTED' DAVID WALLACE-WELLS
Książka (miękka)
39,67 zł 56,00 zł
Do koszyka
The Naked Trader - Robbie Burns - 27 %

The Naked Trader

Autor: Robbie Burns
Ever thought about investing in shares but got frustrated by all the gobbledygook? Bored by all the jargon? Then The Naked Trader is for you! This is the book on stock market investing that you can...
Książka (miękka)
59,13 zł 81,00 zł
Do koszyka
Quality Investing - Cunningham Lawrence A. - 27 %

Quality Investing

Owning the best companies for the long term
Quality. We all make judgments about it every day. Yet articulating a clear definition of quality in an investing context is challenging. This book addresses the challenge, and distills years of pr...
Książka (twarda z obwolutą)
137,97 zł 189,00 zł
Do koszyka
Best Loser Wins - Tom Hougaard - 27 %

Best Loser Wins

Autor: Tom Hougaard
Best Loser Wins provides a triple whammy of high value. First, it provides a very compelling and engaging narrative of Tom’s rise from being a beginner to becoming a highly successful trader,...
Książka (miękka)
98,55 zł 135,00 zł
Do koszyka
Investing for Growth - Terry Smith - 27 %

Investing for Growth

How to make money by only buying the best companies in ...
Autor: Terry Smith
Buy good companies. Don’t overpay. Do nothing.Some people love to make successful investing seem more complicated than it really is. In this anthology of essays and letters writte...
Książka (twarda z obwolutą)
98,55 zł 135,00 zł
Do koszyka
The Warren Buffett Way, 30th Anniversary Edition - Hagstrom Robert G.

The Warren Buffett Way, 30th Anniversary Edition

Wydawca: Wiley
An insightful new take on the life and work of one of the world's most remarkable investors: Warren BuffettIn the 30th Anniversary Edition of The Warren Buffett Way, celebrated author a...
Książka (twarda)
128,00 zł
Do koszyka
Business Model Shifts - van der Pijl Patrick

Business Model Shifts

Six Ways to Create New Value For Customers
Wydawca: Wiley
Shift your business model and transform your organization in the face of disruption Business Model Shifts is co-authored by Patrick van Der Pijl, producer of the global bestseller Busin...
Książka (miękka)
145,00 zł
Do koszyka
Value Proposition Design - Alexander Osterwalder

Value Proposition Design

How to Create Products and Services Customers Want
Wydawca: Wiley
The authors of the international bestseller Business Model Generation explain how to create value propositions customers can’t resistValue Proposition Design helps you tackle the ...
Książka (miękka)
150,00 zł
Do koszyka
High-Impact Tools for Teams - Stefano Mastrogiacomo

High-Impact Tools for Teams

5 Tools to Align Team Members, Build Trust, and Get Res...
Wydawca: Wiley
Take advantage of a powerful visual management tool for teams as you work together and deliver great results. It's been used by thousands of teams for project success!59% of U.S. worker...
Książka (miękka)
155,00 zł
Do koszyka
The Invincible Company - Frederic Etiemble

The Invincible Company

How to Constantly Reinvent Your Organization with Inspi...
Wydawca: Wiley
The long-awaited follow-up to the international bestsellers, Business Model Generation and Value Proposition DesignAlex Osterwalder and Yves Pigneurs’ Business Model Canvas change...
Książka (miękka)
145,00 zł
Do koszyka
Testing Business Ideas - Bland David J.

Testing Business Ideas

A Field Guide for Rapid Experimentation
Wydawca: Wiley
A practical guide to effective business model testing7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of...
Książka (miękka)
150,00 zł
Do koszyka
Trading Price Action Trends - Al Brooks

Trading Price Action Trends

Technical Analysis of Price Charts Bar by Bar for the S...
Autor: Al Brooks
Wydawca: Wiley
A practical guide to profiting from institutional trading trendsThe key to being a successful trader is finding a system that works and sticking with it. Author Al Brooks has done just ...
Książka (twarda)
316,00 zł
Do koszyka
Business Model Generation - Alexander Osterwalder

Business Model Generation

A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers
Wydawca: Wiley
Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to ad...
Książka (miękka)
150,00 zł
Do koszyka
Znaleziono: 762 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20