0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 44 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marketing 5.0 - Hermawan Kartajaya - 11 %

Marketing 5.0

Technologie Next Tech

Wydawca: Poltext
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głó...
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing - Gary Armstrong - 20 %

Marketing

Wprowadzenie

Wydawca: Nieoczywiste
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
103,58 zł 129,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing - Keller Kevin Lane

Marketing

Książka (miękka ze skrzydełkami)
Niedostępny
Marketing - Keller Kevin Lane

Marketing

Wydawca: Rebis
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest b...
Niedostępny
Zobacz więcej
Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce - Outlet - Jacek Czernecki

Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce - Outlet

W zakresie podatku dochodowego w 2009 roku wprowadzono wiele zmian dotyczących zwłaszcza rozliczania kosztów oraz korzystania z ulg podatkowych. Również na 2010 rok przewidziano kilka...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Podręcznik europejski - Outlet - Gary Armstrong

Marketing Podręcznik europejski - Outlet

Wydawca: PWE
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania n...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce - Outlet - Jacek Czernecki

Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce - Outlet

Podatek dochodowy od osób fizycznych w 2011 rokuCo może być dowodem księgowym?Przykłady księgowania przychodów i wydatkówJakie inne ewidencje i dokumentacje t...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Własna firma jak założyć i poprowadzić ? - Outlet - Anna Jeleńska

Własna firma jak założyć i poprowadzić ? - Outlet

Jak zarejestrować firmę?Działalność - samodzielnie czy w spółce?Jakie płacić podatki?Ubezpieczenia społeczneZatrudnianie pracownikówNajważniejsze obowiąz...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing - Outlet - Gary Armstrong

Marketing - Outlet, Wprowadzenie

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Marketing - Outlet - Gary Armstrong

Marketing - Outlet

Wprowadzenie

Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing - Gary Armstrong

Marketing, Wprowadzenie

Książka (twarda)
Niedostępny
Marketing - Gary Armstrong

Marketing

Wprowadzenie

Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Outlet - Philip Kotler

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w st...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Twarzą w twarz z kapitalizmem - Philip Kotler

Twarzą w twarz z kapitalizmem

Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego

Autor: Philip Kotler
Wydawca: MT Biznes
Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jedn...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Philip Kotler

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Wydawca: Wolters Kluwer
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w st...
Niedostępny
Zobacz więcej
Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić? - Outlet - Anna Jeleńska

Własna firma 2014 Jak założyć i pr...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić? - Outlet - Anna Jeleńska

Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić? - Outlet

Książka - w formie przewodnika - adresowana jest do osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą na własny rachunek. W sposób przystępny, praktyczny i kompleksowy wskazuje: jaką...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić? - Anna Jeleńska

Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić?

Książka - w formie przewodnika - adresowana jest do osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą na własny rachunek. W sposób przystępny, praktyczny i kompleksowy wskazuje: jaką...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Management + MyMarketingLab - Outlet - Keller Kevin Lane

Marketing Management + MyMarketingLab - Outlet

Wydawca: Pearson
The gold standard for today’s marketing management student.Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.The...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Prowadzę własną firmę 2016 - Outlet - Małgorzata Czernecka

Prowadzę własną firmę 2016 - Outlet

- Start -up - startuj z nowym pomysłem na biznes 2016- Fundusze na działalność- Rejestracja działalności- Formy opodatkowania- Zatrudnienie pracownik...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Prowadzę własną firmę 2016 - Małgorzata Czernecka

Prowadzę własną firmę 2016

- Start -up - startuj z nowym pomysłem na biznes 2016- Fundusze na działalność- Rejestracja działalności- Formy opodatkowania- Zatrudnienie pracownik...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Management + MyMarketingLab - Keller Kevin Lane

Marketing Management + MyMarketingLab

Wydawca: Pearson
The gold standard for today’s marketing management student.Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.The...
Niedostępny
Zobacz więcej
Spółki jaką wybrać Forma prawna i organizacyjna - Anna Jeleńska

Spółki jaką wybrać Forma prawna i organizacyjna

Do prowadzenia działalności na szerszą skalę często potrzebny jest większy potencjał: finansowy, wykwalifikowanych ludzi i innych zasobów, stąd w niektórych przypadkach korzystne jest...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak przyjmować reklamacje - Anna Jeleńska

Jak przyjmować reklamacje

Poradnik dla sprzedawców i usługodawców

Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 gru...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 44 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20