0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 117 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marketing 5.0 - Hermawan Kartajaya - 11 %

Marketing 5.0

Technologie Next Tech

Wydawca: Poltext
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głó...
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko - 21 %

Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Poradnik „Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich" (stan prawny na 31 stycznia 2023 r.) odgrywa rolę doradcy dla osób zainteresowanych założe...
46,76 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko - 21 %

Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Poradnik „Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich" (stan prawny na 31 stycznia 2023 r.) odgrywa rolę doradcy dla osób zainteresowanych założe...
46,76 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak założyć i prowadzić własną firmę. - Przemysław Mućko - 21 %

Jak założyć i prowadzić własną firmę.

Praktyczny poradnik z przykładami

Wydawca: CeDeWu
Poradnik „Jak założyć i prowadzić własną firmę" (stan prawny na 1 stycznia 2020 r.) pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej, a następn...
38,84 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta - Justyna Majchrzak-Lepczyk - 21 %

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Wydawca: CeDeWu
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-1...
41,22 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych - Karolina Drela - 22 %

Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych

Aspekty teoretyczne i empiryczne

Wydawca: CeDeWu
W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów w...
47,08 zł 60,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza sprawozdań finansowych Wybrane zagadnienia - Małgorzata Brojak-Trzaskowska - 19 %

Analiza sprawozdań finansowych Wybrane zagadnienia

Wydawca: CeDeWu
„Analiza sprawozdań finansowych. Wybrane zagadnienia" przedstawia zagadnienia dotyczące elementów sprawozdania finansowego z uwzględnie­niem ich analizy, która szczeg&o...
38,98 zł 48,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Niemiecko-polski słownik eksportera - Piotr Kapusta - 49 %

Niemiecko-polski słownik eksportera

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Słownik zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i ro...
40,28 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Polsko-rosyjski słownik eksportera - Piotr Kapusta - 29 %

Polsko-rosyjski słownik eksportera

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Słownik zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i ro...
55,88 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing - Gary Armstrong - 20 %

Marketing

Wprowadzenie

Wydawca: Nieoczywiste
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
103,58 zł 129,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Słownik rozliczeń handlu zagranicznego polsko angielski - Piotr Kapusta - 51 %

Słownik rozliczeń handlu zagranicznego polsko angielski

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Słownik rozliczeń handlu zagranicznego zawiera 5000 haseł z zakresu szeroko rozumianych rozliczeń w obrocie towarowym z zagranicą.
26,83 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing - Keller Kevin Lane

Marketing

Książka (miękka ze skrzydełkami)
Niedostępny
Marketing - Keller Kevin Lane

Marketing

Wydawca: Rebis
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest b...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko

Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Kolejne, uaktualnione wydanie popularnego poradnika, który od lat ogrywa rolę doradcy dla zainteresowanych uruchomieniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce.To obowiązkow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko

Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych założeniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by pr...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak założyć i prowadzić własną firmę Praktyczny poradnik z przykładami - Przemysław Mućko

Jak założyć i prowadzić własną firmę Praktyczny poradnik z przykładami

Wydawca: CeDeWu
Poradnik „Jak założyć i prowadzić własną firmę" (stan prawny na 1 stycznia 2020 r.) pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej, a następn...
Niedostępny
Zobacz więcej
Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego polsko-angielski /  Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego angielsko-polski - Piotr Kapusta

Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego polsko-angielski / Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego angielsko-polski

pakiet

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Komplet 2 słowników:Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego polsko-angielski i Podręczny Słownik Handlu Zagranicznego angielsko-polskiKażdy ze słowników składa ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Podręcznik europejski - Outlet - Gary Armstrong

Marketing Podręcznik europejski - Outlet

Wydawca: PWE
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania n...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing - Outlet - Gary Armstrong

Marketing - Outlet, Wprowadzenie

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Marketing - Outlet - Gary Armstrong

Marketing - Outlet

Wprowadzenie

Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing - Gary Armstrong

Marketing, Wprowadzenie

Książka (twarda)
Niedostępny
Marketing - Gary Armstrong

Marketing

Wprowadzenie

Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Niedostępny
Zobacz więcej
Niemiecko-polski słownik eksportera - Outlet - Piotr Kapusta

Niemiecko-polski słownik eksporter...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Niemiecko-polski słownik eksportera - Outlet - Piotr Kapusta

Niemiecko-polski słownik eksportera - Outlet

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Słownik zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i ro...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 117 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20