0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 41 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
BOSS Leksykon - Wacław Smid

BOSS Leksykon

Książka (miękka)
Niedostępny
BOSS Leksykon - Wacław Smid

BOSS Leksykon

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem inte...
Niedostępny
Zobacz więcej
Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce - Outlet - Jacek Czernecki

Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce - Outlet

W zakresie podatku dochodowego w 2009 roku wprowadzono wiele zmian dotyczących zwłaszcza rozliczania kosztów oraz korzystania z ulg podatkowych. Również na 2010 rok przewidziano kilka...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce - Outlet - Jacek Czernecki

Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce - Outlet

Podatek dochodowy od osób fizycznych w 2011 rokuCo może być dowodem księgowym?Przykłady księgowania przychodów i wydatkówJakie inne ewidencje i dokumentacje t...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Leksykon przedsiębiorcy Przedsiębiorczość - Outlet - Wacław Smid

Leksykon przedsiębiorcy Przedsiębi...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Leksykon przedsiębiorcy Przedsiębiorczość - Outlet - Wacław Smid

Leksykon przedsiębiorcy Przedsiębiorczość - Outlet

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Poltext
Leksykon przedsiębiorcy jest bogatym zbiorem terminów, pojęć oraz ich interpretacji i znaczeń. Właścicielom firm, menedżerom, specjalistom, ułatwia poruszanie się po trudnym gruncie funkcjon...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Własna firma jak założyć i poprowadzić ? - Outlet - Anna Jeleńska

Własna firma jak założyć i poprowadzić ? - Outlet

Jak zarejestrować firmę?Działalność - samodzielnie czy w spółce?Jakie płacić podatki?Ubezpieczenia społeczneZatrudnianie pracownikówNajważniejsze obowiąz...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Język reklamy - Wacław Smid

Język reklamy

Książka (miękka)
Niedostępny
Język reklamy - Wacław Smid

Język reklamy

Autor: Wacław Smid
Wydawca: CeDeWu
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma tak...
Niedostępny
Zobacz więcej
Leksykon Boss Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Leksykon komunikacji medialnej - Wacław Smid

Leksykon Boss Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Leksykon komunikacji medialnej

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Zestaw 3 leksykonów przydatnych w biznesie.Boss LeksykonProponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić? - Outlet - Anna Jeleńska

Własna firma 2014 Jak założyć i pr...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić? - Outlet - Anna Jeleńska

Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić? - Outlet

Książka - w formie przewodnika - adresowana jest do osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą na własny rachunek. W sposób przystępny, praktyczny i kompleksowy wskazuje: jaką...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić? - Anna Jeleńska

Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić?

Książka - w formie przewodnika - adresowana jest do osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą na własny rachunek. W sposób przystępny, praktyczny i kompleksowy wskazuje: jaką...
Niedostępny
Zobacz więcej
Prowadzę własną firmę 2016 - Outlet - Małgorzata Czernecka

Prowadzę własną firmę 2016 - Outlet

- Start -up - startuj z nowym pomysłem na biznes 2016- Fundusze na działalność- Rejestracja działalności- Formy opodatkowania- Zatrudnienie pracownik...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Prowadzę własną firmę 2016 - Małgorzata Czernecka

Prowadzę własną firmę 2016

- Start -up - startuj z nowym pomysłem na biznes 2016- Fundusze na działalność- Rejestracja działalności- Formy opodatkowania- Zatrudnienie pracownik...
Niedostępny
Zobacz więcej
Spółki jaką wybrać Forma prawna i organizacyjna - Anna Jeleńska

Spółki jaką wybrać Forma prawna i organizacyjna

Do prowadzenia działalności na szerszą skalę często potrzebny jest większy potencjał: finansowy, wykwalifikowanych ludzi i innych zasobów, stąd w niektórych przypadkach korzystne jest...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak przyjmować reklamacje - Anna Jeleńska

Jak przyjmować reklamacje

Poradnik dla sprzedawców i usługodawców

Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 gru...
Niedostępny
Zobacz więcej
Reklama Teoria projektu - Outlet - Wacław Smid

Reklama Teoria projektu - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Reklama Teoria projektu - Outlet - Wacław Smid

Reklama Teoria projektu - Outlet

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować r...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Reklama Teoria projektu - Wacław Smid

Reklama Teoria projektu

Książka (miękka)
Niedostępny
Reklama Teoria projektu - Wacław Smid

Reklama Teoria projektu

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować r...
Niedostępny
Zobacz więcej
Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi - Wacław Smid

Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Każda współczesna firma czy inna organizacja gospodarcza i społeczna stara się dowartościować pozycję swych pracowników, członków itp. Powszechnie mówi się nawet o kapit...
Niedostępny
Zobacz więcej
Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce 2013 - Outlet - Jacek Czernecki

Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce 2013 - Outlet

Coraz szerszy krąg podatników korzysta z opodatkowania na zasadach ogólnych, ze względu na coraz mniejszą opłacalność wygórowanych stawek ryczałtów podatkowych; tym bard...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce 2013 - Jacek Czernecki

Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce 2013

Coraz szerszy krąg podatników korzysta z opodatkowania na zasadach ogólnych, ze względu na coraz mniejszą opłacalność wygórowanych stawek ryczałtów podatkowych; tym bard...
Niedostępny
Zobacz więcej
Reklama / Zasady kultu wyobraźni - Wacław Smid

Reklama / Zasady kultu wyobraźni

Pakiet

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Zestaw 2 książek:Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytan...
Niedostępny
Zobacz więcej
Spółki jaką wybrać? Forma prawna i organizacja - Outlet - Anna Jeleńska

Spółki jaką wybrać? Forma prawna i...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Spółki jaką wybrać? Forma prawna i organizacja - Outlet - Anna Jeleńska

Spółki jaką wybrać? Forma prawna i organizacja - Outlet

Do prowadzenia działalności na szerszą skalę często potrzebny jest większy potencjał: finansowy, wykwalifikowanych ludzi i innych zasobów, stąd w niektórych przypadkach korzystne jest...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 41 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20