0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 40 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko - 21 %

Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Poradnik „Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich" (stan prawny na 31 stycznia 2023 r.) odgrywa rolę doradcy dla osób zainteresowanych założe...
46,76 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko - 21 %

Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Poradnik „Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich" (stan prawny na 31 stycznia 2023 r.) odgrywa rolę doradcy dla osób zainteresowanych założe...
46,76 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak założyć i prowadzić własną firmę. - Przemysław Mućko - 21 %

Jak założyć i prowadzić własną firmę.

Praktyczny poradnik z przykładami

Wydawca: CeDeWu
Poradnik „Jak założyć i prowadzić własną firmę" (stan prawny na 1 stycznia 2020 r.) pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej, a następn...
38,84 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta - Justyna Majchrzak-Lepczyk - 21 %

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Wydawca: CeDeWu
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-1...
41,22 zł 52,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych - Karolina Drela - 21 %

Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych

Aspekty teoretyczne i empiryczne

Wydawca: CeDeWu
W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów w...
47,56 zł 60,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza sprawozdań finansowych Wybrane zagadnienia - Małgorzata Brojak-Trzaskowska - 19 %

Analiza sprawozdań finansowych Wybrane zagadnienia

Wydawca: CeDeWu
„Analiza sprawozdań finansowych. Wybrane zagadnienia" przedstawia zagadnienia dotyczące elementów sprawozdania finansowego z uwzględnie­niem ich analizy, która szczeg&o...
38,78 zł 48,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko

Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Kolejne, uaktualnione wydanie popularnego poradnika, który od lat ogrywa rolę doradcy dla zainteresowanych uruchomieniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce.To obowiązkow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko

Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych założeniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by pr...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak założyć i prowadzić własną firmę Praktyczny poradnik z przykładami - Przemysław Mućko

Jak założyć i prowadzić własną firmę Praktyczny poradnik z przykładami

Wydawca: CeDeWu
Poradnik „Jak założyć i prowadzić własną firmę" (stan prawny na 1 stycznia 2020 r.) pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej, a następn...
Niedostępny
Zobacz więcej
BOSS Leksykon - Wacław Smid

BOSS Leksykon

Książka (miękka)
Niedostępny
BOSS Leksykon - Wacław Smid

BOSS Leksykon

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem inte...
Niedostępny
Zobacz więcej
Leksykon przedsiębiorcy Przedsiębiorczość - Outlet - Wacław Smid

Leksykon przedsiębiorcy Przedsiębi...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Leksykon przedsiębiorcy Przedsiębiorczość - Outlet - Wacław Smid

Leksykon przedsiębiorcy Przedsiębiorczość - Outlet

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Poltext
Leksykon przedsiębiorcy jest bogatym zbiorem terminów, pojęć oraz ich interpretacji i znaczeń. Właścicielom firm, menedżerom, specjalistom, ułatwia poruszanie się po trudnym gruncie funkcjon...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Język reklamy - Wacław Smid

Język reklamy

Książka (miękka)
Niedostępny
Język reklamy - Wacław Smid

Język reklamy

Autor: Wacław Smid
Wydawca: CeDeWu
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma tak...
Niedostępny
Zobacz więcej
Fundusze Unii Europejskiej dla przedsiębiorców 2007-2013 - Małgorzata Jankowska

Fundusze Unii Europejskiej dla przedsiębiorców 2007-2013

Wydawca: CeDeWu
To kompendium wiedzy na temat możliwości pozyskiwania dotacji ze środków europejskich na prowadzenie działalności gospodarczej. Przedstawia informacje na temat regulacji krajowych i unijnych...
Niedostępny
Zobacz więcej
Leksykon Boss Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Leksykon komunikacji medialnej - Wacław Smid

Leksykon Boss Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Leksykon komunikacji medialnej

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Zestaw 3 leksykonów przydatnych w biznesie.Boss LeksykonProponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku - Outlet - Anna Drab-Kurowska

Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku - Outlet

Wydawca: CeDeWu
Książka "Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w asp...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku - Anna Drab-Kurowska

Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku

Wydawca: CeDeWu
Książka "Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w asp...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie twórczością w organizacji - Outlet - Sokół  Aneta

Zarządzanie twórczością w organiza...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Zarządzanie twórczością w organizacji - Outlet - Sokół  Aneta

Zarządzanie twórczością w organizacji - Outlet

Koncepcja, metody i narzędzia

Autor: Sokół Aneta
Wydawca: CeDeWu
Kreatywność, twórczość, innowacyjność jako przedmiot badań naukowychIstota, znaczenie i uwarunkowania rozwoju organizacji twórczychPotencjał osobowości twórczej pra...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie twórczością w organizacji - Sokół  Aneta

Zarządzanie twórczością w organizacji

Koncepcja, metody i narzędzia

Autor: Sokół Aneta
Wydawca: CeDeWu
Kreatywność, twórczość, innowacyjność jako przedmiot badań naukowychIstota, znaczenie i uwarunkowania rozwoju organizacji twórczychPotencjał osobowości twórczej pra...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Outlet - Przemysław Mućko

Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Outlet

Wydawca: CeDeWu
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych założeniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Omówiono w nim wszystkie czynności, jakie należy wykonać by prawidłowo przyg...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko

Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych założeniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Omówiono w nim wszystkie czynności, jakie należy wykonać by prawidłowo przyg...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 40 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20