0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 30 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marketing 5.0 - Hermawan Kartajaya - 11 %

Marketing 5.0

Technologie Next Tech

Wydawca: Poltext
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głó...
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie zasobami ludzkimi - Michael Armstrong - 16 %

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wydawca: Wolters Kluwer
Podręcznik Michaela Armstronga i Stephena Taylora jest kluczową pozycją z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Autorzy opisują wszystkie najważniejsze obszary tej dziedziny, takie jak rekrutacja,...
157,83 zł 189,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing - Gary Armstrong - 20 %

Marketing

Wprowadzenie

Wydawca: Nieoczywiste
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
103,58 zł 129,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing - Keller Kevin Lane

Marketing

Książka (miękka ze skrzydełkami)
Niedostępny
Marketing - Keller Kevin Lane

Marketing

Wydawca: Rebis
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest b...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak zarządzać ludźmi - Michael Armstrong

Jak zarządzać ludźmi

Proste i efektywne strategie menedżerskie

Wydawca: Lingea
Jakie kompetencje powinien posiadać skuteczny menedżer? Jak motywować zespół, by wydobyć tkwiący w nim potencjał? Jak zażegnywać konflikty, rozwiązywać powtarzające się problemy i osiągać wy...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Podręcznik europejski - Outlet - Gary Armstrong

Marketing Podręcznik europejski - Outlet

Wydawca: PWE
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania n...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing - Outlet - Gary Armstrong

Marketing - Outlet, Wprowadzenie

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Marketing - Outlet - Gary Armstrong

Marketing - Outlet

Wprowadzenie

Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing - Gary Armstrong

Marketing, Wprowadzenie

Książka (twarda)
Niedostępny
Marketing - Gary Armstrong

Marketing

Wprowadzenie

Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Outlet - Philip Kotler

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w st...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Twarzą w twarz z kapitalizmem - Philip Kotler

Twarzą w twarz z kapitalizmem

Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego

Autor: Philip Kotler
Wydawca: MT Biznes
Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jedn...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Philip Kotler

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Wydawca: Wolters Kluwer
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w st...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Management + MyMarketingLab - Outlet - Keller Kevin Lane

Marketing Management + MyMarketingLab - Outlet

Wydawca: Pearson
The gold standard for today’s marketing management student.Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.The...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Management + MyMarketingLab - Keller Kevin Lane

Marketing Management + MyMarketingLab

Wydawca: Pearson
The gold standard for today’s marketing management student.Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.The...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi - Michael Armstrong

Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi

Wydawca: Wolters Kluwer
Opracowanie efektywnych strategii zarządzania zasobami ludzkimi jest stosunkowo łatwe, znacznie trudniejsza jest ich realizacja. Niniejsza książka stanowi pomost między wiedzą teoretyczną i praktyk...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong

Zarządzanie wynagrodzeniami

Książka (twarda)
Niedostępny
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong

Zarządzanie wynagrodzeniami

Wydawca: Wolters Kluwer
Zarządzanie wynagrodzeniami polega na formułowaniu i wdrażaniu strategii i procesów, których celem jest należyte wynagradzanie pracowników za pomocą środków finansowych ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong

Zarządzanie wynagrodzeniami

Książka (twarda)
Niedostępny
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong

Zarządzanie wynagrodzeniami

Wydawca: Wolters Kluwer
Zarządzanie wynagrodzeniami polega na formułowaniu i wdrażaniu strategii i procesów, których celem jest należyte wynagradzanie pracowników za pomocą środków finansowych ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing nie stoi w miejscu - Jain Dipak C.

Marketing nie stoi w miejscu

Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę

Wydawca: Placet
Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie wynagrodzeniami - Outlet - Michael Armstrong

Zarządzanie wynagrodzeniami - Outlet

Zestaw narzędzi

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi praktyczny przewodnik tworzenia i wdrażania innowacji w zakresie systemów wynagradzania. Dla każdego z głównych obszarów zarządzania wynagrodzeniami zaproponowa...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong

Zarządzanie wynagrodzeniami

Zestaw narzędzi

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi praktyczny przewodnik tworzenia i wdrażania innowacji w zakresie systemów wynagradzania. Dla każdego z głównych obszarów zarządzania wynagrodzeniami zaproponowa...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing - Outlet - Philip Kotler

Marketing - Outlet

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Marketing - Outlet - Philip Kotler

Marketing - Outlet

Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikow...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 30 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20