0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 43 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko - 25 %

Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Poradnik „Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich" (stan prawny na 31 stycznia 2023 r.) odgrywa rolę doradcy dla osób zainteresowanych założe...
Książka (miękka)
44,28 zł 59,00 zł
Do koszyka
Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko - 19 %

Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Poradnik „Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich" (stan prawny na 31 stycznia 2023 r.) odgrywa rolę doradcy dla osób zainteresowanych założe...
Książka (miękka)
47,98 zł 59,00 zł
Do koszyka
Jak założyć i prowadzić własną firmę. - Przemysław Mućko - 25 %

Jak założyć i prowadzić własną firmę.

Praktyczny poradnik z przykładami
Wydawca: CeDeWu
Poradnik „Jak założyć i prowadzić własną firmę" (stan prawny na 1 stycznia 2020 r.) pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej, a następn...
Książka (miękka)
36,78 zł 49,00 zł
Do koszyka
Marketing 5.0 - Hermawan Kartajaya - 11 %

Marketing 5.0

Technologie Next Tech
Wydawca: Poltext
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głó...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka
Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta - Justyna Majchrzak-Lepczyk - 22 %

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Wydawca: CeDeWu
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-1...
Książka (miękka)
40,50 zł 52,00 zł
Do koszyka
Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych - Karolina Drela - 24 %

Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych

Aspekty teoretyczne i empiryczne
Wydawca: CeDeWu
W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów w...
Książka (miękka)
45,89 zł 60,00 zł
Do koszyka
Analiza sprawozdań finansowych Wybrane zagadnienia - Małgorzata Brojak-Trzaskowska - 19 %

Analiza sprawozdań finansowych Wybrane zagadnienia

Wydawca: CeDeWu
„Analiza sprawozdań finansowych. Wybrane zagadnienia" przedstawia zagadnienia dotyczące elementów sprawozdania finansowego z uwzględnie­niem ich analizy, która szczeg&o...
Książka (miękka)
38,98 zł 48,00 zł
Do koszyka
Marketing - Gary Armstrong - 21 %

Marketing

Wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
101,64 zł 129,00 zł
Do koszyka
Marketing - Keller Kevin Lane - 36 %

Marketing

Wydawca: Rebis
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest b...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
76,67 zł 119,00 zł
Niedostępny
Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko - 13 %

Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Kolejne, uaktualnione wydanie popularnego poradnika, który od lat ogrywa rolę doradcy dla zainteresowanych uruchomieniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce.To obowiązkow...
Książka (miękka)
47,95 zł 55,00 zł
Niedostępny
Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko

Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych założeniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by pr...
Książka (miękka)
40,50 zł 45,00 zł
Niedostępny
Jak założyć i prowadzić własną firmę Praktyczny poradnik z przykładami - Przemysław Mućko - 22 %

Jak założyć i prowadzić własną firmę Praktyczny poradnik z przykładami

Wydawca: CeDeWu
Poradnik „Jak założyć i prowadzić własną firmę" (stan prawny na 1 stycznia 2020 r.) pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej, a następn...
Książka (miękka)
29,47 zł 38,00 zł
Niedostępny
Marketing Podręcznik europejski - Outlet - Gary Armstrong - 40 %

Marketing Podręcznik europejski - Outlet

Wydawca: PWE
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania n...
Książka (twarda)
OUTLET
59,94 zł 99,90 zł
Niedostępny
Marketing - Outlet - Gary Armstrong - 40 %

Marketing - Outlet

Wprowadzenie
Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
OUTLET
77,40 zł 129,00 zł
Niedostępny
Marketing - Gary Armstrong - 12 %

Marketing

Wprowadzenie
Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
113,52 zł 129,00 zł
Niedostępny
Fundusze Unii Europejskiej dla przedsiębiorców 2007-2013 - Małgorzata Jankowska

Fundusze Unii Europejskiej dla przedsiębiorców 2007-2013

Wydawca: CeDeWu
To kompendium wiedzy na temat możliwości pozyskiwania dotacji ze środków europejskich na prowadzenie działalności gospodarczej. Przedstawia informacje na temat regulacji krajowych i unijnych...
Książka (miękka)
58,50 zł 65,00 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Outlet - Philip Kotler - 40 %

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w st...
Książka (twarda)
OUTLET
59,40 zł 99,00 zł
Niedostępny
Twarzą w twarz z kapitalizmem - Philip Kotler

Twarzą w twarz z kapitalizmem

Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego
Autor: Philip Kotler
Wydawca: MT Biznes
Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jedn...
Książka (twarda)
53,91 zł 59,90 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Philip Kotler - 12 %

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Wydawca: Wolters Kluwer
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w st...
Książka (twarda)
87,12 zł 99,00 zł
Niedostępny
Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku - Outlet - Anna Drab-Kurowska - 40 %

Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku - Outlet

Wydawca: CeDeWu
Książka "Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w asp...
Książka (miękka)
OUTLET
31,80 zł 53,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 43 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20