0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Podręczniki akademickie

W kategorii Podręczniki akademickie zebraliśmy publikacje z różnych dziedzin nauk: medycznych, humanistycznych, ścisłych i technicznych. Znajdą tu Państwo między innymi kategorie: Medycyna, Weterynaria, Dietetyka, Stomatologia i ortodoncja, Farmacja czy Pielęgniarstwo.

Oprócz kompendiów wiedzy przygotowujących do egzaminów na uniwersytetach i akademiach medycznych, znajdą tu Państwo również atlasy medyczne i anatomiczne, literaturę do egzaminów i wspierającą w pisaniu prac naukowych. W szerokiej ofercie PZWL znajdują się publikacje z dziedziny nauk o zdrowiu, zdrowia publicznego, prawa, marketingu, nauki języków obcych, geografii, informatyki oraz quasi podręczniki akademickie, zawierające specjalistyczną wiedzę, ale z bardziej egalitarnym przekazem. Dzięki prostszemu językowi początkujący adepci wielu dziedzin lub zupełni laicy mogą wzbogacić wiedzę. Niektóre publikacje przeznaczone są zatem dla odbiorców i odbiorczyń poszukujących wyselekcjonowanej wiedzy specjalistycznej, jak i dla osób przygotowujących się do rekrutacji na studia, uczestniczących w zajęciach korepetytorskich, czy fascynatów konkretnego zakresu wiedzy.

Dużą popularnością wśród podręczników PZWL cieszy się między innymi seria „Anatomia człowieka”, będąca przez specjalistów uznawana za jedno z najlepszych kompendiów wiedzy anatomicznej. Podręcznik napisali Adam Bochenek, jeden z najwybitniejszych polskich anatomów, i Michał Reicher, jego uczeń oraz współpracownik. Stowarzyszenie autorów książek medycznych uznało „Anatomię człowieka” Bochenka i Reichera za najlepsze dzieło medyczne XX wieku. Podręczniki te uchodzą za na tyle nowoczesne, że również dzisiaj stanowią pomoc dydaktyczną dla wielu studentek i studentów kierunków medycznych, a także dla nauczycieli akademickich.

Znaleziono: 28 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marketing - Gary Armstrong - 20 %

Marketing

Wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
103,58 zł 129,00 zł
Do koszyka
Marketing - Keller Kevin Lane - 36 %

Marketing

Wydawca: Rebis
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest b...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
76,67 zł 119,00 zł
Niedostępny
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 5 - Outlet - Johnson Robert L. - 40 %

Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 5 - Outlet

Człowiek i jego środowisko, 5
Psychologia. Kluczowe koncepcje to nowoczesny przewodnik, który pozwala wszystkim zainteresowanym funkcjonowaniem ludzkiej psychiki zorientować się w głównych teoriach, pojęciach oraz...
Książka (miękka)
OUTLET
23,94 zł 39,90 zł
Niedostępny
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 3 Struktura i funkcje świadomości - Outlet - Johnson Robert L. - 40 %

Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 3 Struktura i funkcje świadomości - Outlet

Redakcja: Maria Materska
STRUKTURA I FUNKCJE ŚWIADOMOŚCI to omówienie trzech kolejnych wielkich tematów w psychologii: wrażeń zmysłowych i spostrzeżeń, myślenia i inteligencji oraz stanów świadomości....
Książka (twarda)
OUTLET
32,40 zł 54,00 zł
Niedostępny
Marketing Podręcznik europejski - Outlet - Gary Armstrong - 40 %

Marketing Podręcznik europejski - Outlet

Wydawca: PWE
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania n...
Książka (twarda)
OUTLET
59,94 zł 99,90 zł
Niedostępny
Marketing - Outlet - Gary Armstrong - 40 %

Marketing - Outlet

Wprowadzenie
Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
OUTLET
77,40 zł 129,00 zł
Niedostępny
Marketing - Gary Armstrong - 12 %

Marketing

Wprowadzenie
Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
113,52 zł 129,00 zł
Niedostępny
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 3 Struktura i funkcje świadomości - Johnson Robert L. - 15 %

Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 3 Struktura i funkcje świadomości

Redakcja: Maria Materska
STRUKTURA I FUNKCJE ŚWIADOMOŚCI to omówienie trzech kolejnych wielkich tematów w psychologii: wrażeń zmysłowych i spostrzeżeń, myślenia i inteligencji oraz stanów świadomości. Autorzy przyb...
Książka (twarda)
45,90 zł 54,00 zł
Niedostępny
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 3 Struktura i funkcje świadomości - Outlet - Johnson Robert L. - 40 %

Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 3 Struktura i funkcje świadomości - Outlet

Redakcja: Maria Materska
STRUKTURA I FUNKCJE ŚWIADOMOŚCI to omówienie trzech kolejnych wielkich tematów w psychologii: wrażeń zmysłowych i spostrzeżeń, myślenia i inteligencji oraz stanów świadomości....
Książka (miękka)
OUTLET
23,03 zł 38,39 zł
Niedostępny
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 3 Struktura i funkcje świadomości - Johnson Robert L. - 15 %

Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 3 Struktura i funkcje świadomości

Redakcja: Maria Materska
STRUKTURA I FUNKCJE ŚWIADOMOŚCI to omówienie trzech kolejnych wielkich tematów w psychologii: wrażeń zmysłowych i spostrzeżeń, myślenia i inteligencji oraz stanów świadomości....
Książka (miękka)
32,63 zł 38,39 zł
Niedostępny
Marketing Management + MyMarketingLab - Outlet - Keller Kevin Lane - 40 %

Marketing Management + MyMarketingLab - Outlet

Wydawca: Pearson
The gold standard for today’s marketing management student.Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.The...
Książka (miękka)
OUTLET
214,20 zł 357,00 zł
Niedostępny
Marketing Management + MyMarketingLab - Keller Kevin Lane

Marketing Management + MyMarketingLab

Wydawca: Pearson
The gold standard for today’s marketing management student.Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.The...
Książka (miękka)
321,30 zł 357,00 zł
Niedostępny
Marketing Wprowadzenie - Gary Armstrong - 12 %

Marketing Wprowadzenie

Wydawca: Wolters Kluwer
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka (twarda)
113,52 zł 129,00 zł
Niedostępny
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 5 - Outlet - Johnson Robert L. - 40 %

Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 5 - Outlet

Człowiek i jego środowisko, 5
Psychologia. Kluczowe koncepcje to nowoczesny przewodnik, który pozwala wszystkim zainteresowanym funkcjonowaniem ludzkiej psychiki zorientować się w głównych teoriach, pojęciach oraz...
Książka (twarda)
OUTLET
32,40 zł 54,00 zł
Niedostępny
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 5 - Johnson Robert L. - 15 %

Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 5

Człowiek i jego środowisko, 5
Psychologia. Kluczowe koncepcje to nowoczesny przewodnik, który pozwala wszystkim zainteresowanym funkcjonowaniem ludzkiej psychiki zorientować się w głównych teoriach, pojęciach oraz metodach stos...
Książka (twarda)
45,90 zł 54,00 zł
Niedostępny
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 4 Psychologia osobowości - Outlet - Johnson Robert L. - 40 %

Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 4 Psychologia osobowości - Outlet

Psychologia osobowości to prezentacja kolejnych trzech ważnych obszarów psychologii: teorii osobowości, zaburzeń psychicznych i ich terapii.Autorzy, przedstawiając kilka teoretycznych ...
Książka (miękka)
OUTLET
23,94 zł 39,90 zł
Niedostępny
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 2 Motywacja i uczenie się - Outlet - Johnson Robert L. - 40 %

Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 2 Motywacja i uczenie się - Outlet

Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozp...
Książka (miękka)
OUTLET
20,94 zł 34,90 zł
Niedostępny
Zarządzanie marką w segmencie B2B - Outlet - Philip Kotler - 40 %

Zarządzanie marką w segmencie B2B - Outlet

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B....
Książka (twarda)
OUTLET
44,40 zł 74,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie marką w segmencie B2B - Philip Kotler - 15 %

Zarządzanie marką w segmencie B2B

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B....
Książka (twarda)
62,90 zł 74,00 zł
Niedostępny
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 1 - Outlet - Johnson Robert L. - 40 %

Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 1 - Outlet

Podstawy psychologii, 1
Nowoczesny przewodnik, który pozwala wszystkim zainteresowanym funkcjonowaniem ludzkiej psychiki, zorientować się w głównych teoriach, pojęciach oraz metodach stosowanych w róż...
Książka (twarda)
OUTLET
29,94 zł 49,90 zł
Niedostępny
Znaleziono: 28 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20