0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 27 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Kompendium metod i technik zarządzania - 11 %

Kompendium metod i technik zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syn...
Książka (miękka)
52,36 zł 59,00 zł
Do koszyka
Controlling - Jacek Goliszewski - 19 %

Controlling

Koncepcja, zastosowania, wdrożenie
Wydawca: Nieoczywiste
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynar...
Książka (miękka)
80,19 zł 99,00 zł
Do koszyka
Matematyka dla kierunków ekonomicznych. - Henryk Gurgul - 20 %

Matematyka dla kierunków ekonomicznych.

Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średn...
Wydawca: Nieoczywiste
Wydanie VIII - uzupełnione, poprawione i dostosowane do zdalnej formy nauczania. Uwzględniające podstawowy program matematyki również na kierunkach technicznych.Podręcznik obejmu...
Książka (miękka)
71,48 zł 89,00 zł
Do koszyka
Podstawy zarządzania - Agnieszka Zakrzewska-Bielawska - 18 %

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
Książka (miękka)
64,98 zł 79,00 zł
Do koszyka
Mity marketingowe - Jacek Pogorzelski - 19 %

Mity marketingowe

Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Wydawca: Nieoczywiste
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrz...
Książka (miękka)
55,89 zł 69,00 zł
Do koszyka
Analiza Decyzji - Paul Goodwin - 11 %

Analiza Decyzji

Wydawca: Nieoczywiste
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień – omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji ...
Książka (twarda)
78,80 zł 89,00 zł
Do koszyka
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi - Jerzy Kisielnicki - 19 %

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi

Wydawca: Nieoczywiste
Działania w sektorze badawczo-rozwojowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka st...
Książka (miękka)
63,99 zł 79,00 zł
Do koszyka
Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza - 25 %

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza

Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami...
Redakcja: Monika Łada
Wydawca: Nieoczywiste
Rozwój wymiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, przede wszystkim dlatego, że zmieniają się tra...
Książka (miękka)
59,24 zł 79,00 zł
Do koszyka
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług - Michał Biernacki - 25 %

Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

Wydawca: Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczegó...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
36,74 zł 49,00 zł
Do koszyka
Komunikacja marketingowa - Teresa Taranko - 19 %

Komunikacja marketingowa

Istota, uwarunkowania, efekty
Wydawca: Nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kszt...
Książka (miękka)
55,89 zł 69,00 zł
Do koszyka
Analiza zdarzeń na rynkach akcji - Henryk Gurgul - 19 %

Analiza zdarzeń na rynkach akcji

Wpływ informacji na ceny papierów wartościowych
Autor: Henryk Gurgul
Wydawca: Nieoczywiste
Na rynki kapitałowe na całym świecie codziennie trafia wiele informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne – jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość...
Książka (miękka)
63,99 zł 79,00 zł
Do koszyka
Coaching sprzedawców - Keith Rosen - 19 %

Coaching sprzedawców

Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży
Autor: Keith Rosen
Wydawca: Nieoczywiste
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkoleni...
Książka (miękka)
55,89 zł 69,00 zł
Do koszyka
Alianse marketingowe - 38 %

Alianse marketingowe

Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyj...
Redakcja: Andrzej Sznajder
Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę alians&oa...
Książka (miękka)
42,48 zł 69,00 zł
Do koszyka
Kultura a rozwój

Kultura a rozwój

Wydawca: Nieoczywiste
Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Tylko bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej wsp&o...
Książka (miękka)
71,71 zł 79,00 zł
Do koszyka
Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw - Ewa Chojnacka - 45 %

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umie...
Książka (miękka)
32,38 zł 59,00 zł
Do koszyka
Nauka o klimacie - Aleksandra Kardaś

Nauka o klimacie

Wydawca: Nieoczywiste
Globalne ocieplenie to temat bardzo „gorący”, wywołujący emocje i ożywione dyskusje: od rozmów w gronie znajomych po wystąpienia polityków w ogólnopolskich mediach....
Książka (miękka)
53,91 zł 59,90 zł
Niedostępny
Analiza techniczna - Kahn Michael N.

Analiza techniczna

Wprowadzenie do analizy wykresów giełdowych
Wydawca: Nieoczywiste
Analiza techniczna nie jest wróżeniem z fusów czy samospełniającą się przepowiednią. Ta często niedoceniana przez teoretyków dziedzina opiera się na ścisłej analizie, któ...
Książka (miękka)
71,10 zł 79,00 zł
Niedostępny
Controlling kosztów - Tomasz Wnuk-Pel

Controlling kosztów

Wydawca: Nieoczywiste
„Controlling kosztów” zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a ...
Książka (twarda)
80,10 zł 89,00 zł
Niedostępny
Controlling strategiczny - Tomasz Wnuk-Pel - 22 %

Controlling strategiczny

Wydawca: Nieoczywiste
„Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a kt...
Książka (twarda)
69,51 zł 89,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie silną marką - 22 %

Zarządzanie silną marką

Wydawca: Nieoczywiste
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowy...
Książka (miękka)
53,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 27 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20