0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 27 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Kompendium metod i technik zarządzania - 11 %

Kompendium metod i technik zarządzania

Teoria i ćwiczenia

Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syn...
52,36 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling - Jacek Goliszewski - 19 %

Controlling

Koncepcja, zastosowania, wdrożenie

Wydawca: Nieoczywiste
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynar...
80,19 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Matematyka dla kierunków ekonomicznych. - Henryk Gurgul - 20 %

Matematyka dla kierunków ekonomicznych.

Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej.

Wydawca: Nieoczywiste
Wydanie VIII - uzupełnione, poprawione i dostosowane do zdalnej formy nauczania. Uwzględniające podstawowy program matematyki również na kierunkach technicznych.Podręcznik obejmu...
71,48 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy zarządzania - Agnieszka Zakrzewska-Bielawska - 18 %

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia

Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
64,98 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mity marketingowe - Jacek Pogorzelski - 19 %

Mity marketingowe

Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Wydawca: Nieoczywiste
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrz...
55,89 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza Decyzji - Paul Goodwin - 11 %

Analiza Decyzji

Książka (twarda)
78,80 zł 89,00 zł
Do koszyka
Analiza Decyzji - Paul Goodwin - 11 %

Analiza Decyzji

Wydawca: Nieoczywiste
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień – omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji ...
78,80 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi - Jerzy Kisielnicki - 19 %

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi

Wydawca: Nieoczywiste
Działania w sektorze badawczo-rozwojowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka st...
63,99 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza - 25 %

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza

Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

Redaktor: Monika Łada
Wydawca: Nieoczywiste
Rozwój wymiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, przede wszystkim dlatego, że zmieniają się tra...
59,24 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług - Michał Biernacki - 25 %

Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

Wydawca: Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczegó...
36,74 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Komunikacja marketingowa - Teresa Taranko - 19 %

Komunikacja marketingowa

Istota, uwarunkowania, efekty

Wydawca: Nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kszt...
55,89 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza zdarzeń na rynkach akcji - Henryk Gurgul - 19 %

Analiza zdarzeń na rynkach akcji

Wpływ informacji na ceny papierów wartościowych

Autor: Henryk Gurgul
Wydawca: Nieoczywiste
Na rynki kapitałowe na całym świecie codziennie trafia wiele informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne – jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość...
63,99 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Coaching sprzedawców - Keith Rosen - 19 %

Coaching sprzedawców

Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży

Autor: Keith Rosen
Wydawca: Nieoczywiste
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkoleni...
55,89 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Alianse marketingowe - 38 %

Alianse marketingowe

Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Redaktor: Andrzej Sznajder
Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę alians&oa...
42,48 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kultura a rozwój

Kultura a rozwój

Wydawca: Nieoczywiste
Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Tylko bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej wsp&o...
71,71 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw - Ewa Chojnacka - 45 %

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umie...
32,38 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nauka o klimacie - Aleksandra Kardaś

Nauka o klimacie

Wydawca: Nieoczywiste
Globalne ocieplenie to temat bardzo „gorący”, wywołujący emocje i ożywione dyskusje: od rozmów w gronie znajomych po wystąpienia polityków w ogólnopolskich mediach....
Niedostępny
Zobacz więcej
Analiza techniczna - Kahn Michael N.

Analiza techniczna

Wprowadzenie do analizy wykresów giełdowych

Wydawca: Nieoczywiste
Analiza techniczna nie jest wróżeniem z fusów czy samospełniającą się przepowiednią. Ta często niedoceniana przez teoretyków dziedzina opiera się na ścisłej analizie, któ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Controlling kosztów - Tomasz Wnuk-Pel

Controlling kosztów

Książka (twarda)
Niedostępny
Controlling kosztów - Tomasz Wnuk-Pel

Controlling kosztów

Wydawca: Nieoczywiste
„Controlling kosztów” zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Controlling strategiczny - Tomasz Wnuk-Pel

Controlling strategiczny

Książka (twarda)
Niedostępny
Controlling strategiczny - Tomasz Wnuk-Pel

Controlling strategiczny

Wydawca: Nieoczywiste
„Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a kt...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie silną marką

Zarządzanie silną marką

Wydawca: Nieoczywiste
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowy...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 27 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20