0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki i Audiobooki: Hobby, czas wolny

Znaleziono: 4 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Model spółki z ograniczoną odpowiedzialnością spółki komandytowej. Zasady działania, problematyka funkcjonowania - Aleksander Mazan

Model spółki z ograniczoną odpowiedzialnością spółki komandytowej. Zasady działania, problematyka funkcjonowania

Wydawca: Sophia
Tematem prezentowanej Państwu książki, w przeważającej większości jest prawo spółek. Ze względu na formę prawną jaką jest spółkaz ograniczoną odpowiedzialnością spółka ko...
eBook (pdf)
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka
Tożsamość w naukach społecznych a ekonomiczne zróżnicowanie dochodów w ramach bogactwa i bezpieczeństwa społeczeństw - Ireneusz Micuła

Tożsamość w naukach społecznych a ekonomiczne zróżnicowanie dochodów w ramach bogactwa i bezpieczeństwa społeczeństw

Wydawca: Sophia
Tożsamość jest jednym z tych pojęć w nauce, które trudno jest uchwycić jednostronnie. Mieni się ono wielością znaczeń, typów. Co więcej, wydaje się, że wieloznaczność jest cechą pojęc...
eBook (pdf)
49,68 zł 55,20 zł
Do koszyka
Ekonomiczne i organizacyjne skutki procesów termomodernizacyjnych budynków wielorodzinnych w Polsce. Przykłady teorii i praktyki - Bogusław Stankiewcz

Ekonomiczne i organizacyjne skutki procesów termomodernizacyjnych budynków wielorodzinnych w Polsce. Przykłady teorii i praktyki

Wydawca: Sophia
Bez wątpienia posiadanie mieszkania wpływa zarówno na materialne, jak i społeczne warunki egzystencji każdego człowieka. Zważywszy na ten fakt, wielu autorów min. Lis P, Cesarski M, C...
eBook (pdf)
70,20 zł 78,00 zł
Do koszyka
Social Media strategicznie wprowadzenie - Iwona Lupa-Wójcik

Social Media strategicznie wprowadzenie

Wydawca: Sophia
Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media&...
eBook (pdf)
42,48 zł 47,20 zł
Do koszyka
Znaleziono: 4 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20