0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 13 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość – podstawy teoretyczne i terminologiczne - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość – podstawy teoretyczne i terminologiczne

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 3. Zarządzanie jakością - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 3. Zarządzanie jakością

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności - Przemysław Stodulny

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności

Wydawca: CeDeWu
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przet...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 4. Jakość usług w bankach – analiza i diagnoza działań poprawy jakości - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 4. Jakość usług w bankach – analiza i diagnoza działań poprawy jakości

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku - Przemysław Stodulny

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku

Wydawca: CeDeWu
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przet...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Problemy zadłużenia lokali komunalnych w obrębie obszarów rewitalizowanych w Gdańsku - Zygmunta Barańska

Problemy zadłużenia lokali komunalnych w obrębie obszarów rewitalizowanych w Gdańsku

Wydawca: CeDeWu
Kwestia zaległości we wnoszeniu opłat związanych z użytkowaniem mieszkalnych lokali komunalnych jest bardzo ważnym i aktualnym problemem. Doty­czy ona w szczególności obszarów mie...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Studia przypadków i zadania

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu pró...
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej - Marcin Wiśniewski

Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej

Biorąc pod uwagę wieloaspektowość zmian dotyczących polityki pieniężnej prowadzonej przez Narodowy Bank Polski po 1989 roku, w niniejszej publikacji zdecydowano się skupić głównie na instrum...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 13 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20