0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Atrakcyjność miast i gmin województwa świętokrzyskiego - Andrzej Pawlik

Atrakcyjność miast i gmin województwa świętokrzyskiego

Głównym celem prezentowanej pracy jest identyfikacja przestrzennego zróżnicowania rozwoju społeczno-gospodarczego i na jej podstawie ocena atrakcyjności miast i gmin województw...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Katolicka nauka społeczna o ekonomicznej roli państwa w Polsce w okresie II Rzeczypospolitej - Beata Rogowska

Katolicka nauka społeczna o ekonomicznej roli państwa w Polsce w okresie II Rzeczypospolitej

Głównym celem pracy jest analiza ekonomicznej roli państwa w świetle zasad katolickiej nauki społecznej (KNS) z perspektywy życia społecznego i gospodarczego w okresie II Rzeczypospolitej.
13,23 zł 14,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Unia Europejska w koncepcjach Grupy Europejskiej Partii Ludowej (Chrześcijańskich Demokratów) - Magdalena Molendowska

Unia Europejska w koncepcjach Grupy Europejskiej Partii Ludowej (Chrześcijańskich Demokratów)

Przyszłość Unii Europejskiej, zdaniem chadeków, opiera się na współpracy politycznej i gospodarczej. Jednym z najważniejszych celów niniejszej publikacji było ukazanie wpływ&oa...
18,42 zł 20,47 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne problemy i zjawiska w makroekonomii - Piotr Misztal

Współczesne problemy i zjawiska w makroekonomii

Autor: Piotr Misztal
Podjęta w niniejszej książce problematyka ma charakter interdyscyplinarny. Poza osadzeniem jej na gruncie nauk ekonomicznych uwzględniono tutaj również aspekty społeczne, socjologiczne czy t...
11,34 zł 12,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zrównoważony rozwój regionu Morza Bałtyckiego - Magdalena Tomala

Zrównoważony rozwój regionu Morza Bałtyckiego

Przekształcenie regionu Morza Bałtyckiego w obszar zrównoważony jest najważniejszym celem współpracy państw tego obszaru oraz Unii Europejskiej. Świadczy o tym przyjęcie „Strate...
17,01 zł 18,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Studia strategiczne w kreowaniu bezpieczeństwa do końca pierwszej połowy XXI wieku - Adrian Mitręga

Studia strategiczne w kreowaniu bezpieczeństwa do końca pierwszej połowy XXI wieku

Niniejsza publikacja powstała w ramach projektu badawczego zatytułowanego Studia strategiczne w kreowaniu bezpieczeństwa do końca pierwszej połowy XXI wieku. Celem zespołu badawczego było przedstaw...
16,07 zł 17,85 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Obraz społeczno-gospodarczy gmin województwa świętokrzyskiego - Andrzej Pawlik

Obraz społeczno-gospodarczy gmin województwa świętokrzyskiego

Celem publikacji jest włączenie się w dyskurs naukowy związany z problematyką oceny działalności gmin za pomocą miar ekonomicznych i przedstawienie rankingu ich rozwoju.Książka składa się z ...
14,18 zł 15,75 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Działalność gospodarcza wymiar krajowy i międzynarodowy

Działalność gospodarcza wymiar krajowy i międzynarodowy

Niniejsza publikacja analizuje problematykę działalności gospodarczej w wymiarze prawnym i ekonomicznym. W sposób szczególny zwraca uwagę na szczegółowe aspekty prowadzenia dzi...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Komisje jednostek samorządu terytorialnego - Tomasz Moll

Komisje jednostek samorządu terytorialnego

Autor: Tomasz Moll
Niniejsza monografia przedstawia analizę przepisów prawnych, które regulują ustrój, zadania i formy działania struktur kolegialnych wspierających organy jednostek samorządu ter...
10,40 zł 11,55 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Determinanty wyboru źródeł finansowania małych i średnich przedsiębiorstw w województwie łódzkim. - Magdalena Dąbkowska-Dworniak

Determinanty wyboru źródeł finansowania małych i średnich przedsiębiorstw w województwie łódzkim.

Książka poświęcona jest problematyce finansowania mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w województwie łódzkim. Zagadnienia związane z finansowaniem MSP mają charakter wieloaspekto...
14,64 zł 16,27 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Od dochodu społecznego po dobro wspólne. Rozważania Michała Kaleckiego w odniesieniu do szkoły szwedzkiej i Johna M. Keynesa - Beata Rogowska

Od dochodu społecznego po dobro wspólne. Rozważania Michała Kaleckiego w odniesieniu do szkoły szwedzkiej i Johna M. Keynesa

W 2020 roku mija 50 lat od śmierci Michała Kaleckiego – twórcy Kaleckian school, ekonomisty dla którego nauka zawsze służyła potrzebom społecznym. Niniejsza publikacja jest zate...
14,18 zł 15,75 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Koncepcje zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie innowacyjnym - Kamil Wiśniewski

Koncepcje zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie innowacyjnym

Monografia posiada charakter teoretyczno-empiryczny i składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale wyjaśniono różnice pomiędzy takimi pojęciami, jak: dane, informacje, wied...
16,53 zł 18,37 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strategie rozwoju regionalnego i lokalnego. Główne składowe i proces tworzenia

Strategie rozwoju regionalnego i lokalnego. Główne składowe i proces tworzenia

Niniejsza publikacja w sposób syntetyczny przedstawia podstawowe narzędzia stosowane w analizie strategicznej uwarunkowań rozwoju lokalnego i regionalnego – strategii. Podzielono ją na...
10,40 zł 11,55 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Konkurencyjność kulturowa przedsiębiorstw. Studium teoretyczno-empiryczne - Michał Adam Leśniewski

Konkurencyjność kulturowa przedsiębiorstw. Studium teoretyczno-empiryczne

Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny i składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy dotyczy znaczenia zasobów w rozwoju przedsiębiorstwa wraz z ukazaniem pro...
15,12 zł 16,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Studia przypadków i zadania

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu pró...
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej - Marcin Wiśniewski

Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej

Biorąc pod uwagę wieloaspektowość zmian dotyczących polityki pieniężnej prowadzonej przez Narodowy Bank Polski po 1989 roku, w niniejszej publikacji zdecydowano się skupić głównie na instrum...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mikroekonomiczny wymiar globalnych trendów rozwojowych

Mikroekonomiczny wymiar globalnych trendów rozwojowych

Redaktor: Edyta Łyżwa
Badanie uwarunkowań rozwoju społeczno-gospodarczego w rzeczywistości gospodarki globalnej ujęte z perspektywy analizy mikroekonomicznej umożliwia pogłębione rozważania wokół takich zagadni...
Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20