0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 13 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
ZARZĄDZANIE W DYNAMICZNYM ŚRODOWISKU BIZNESOWYM. WYZWANIA I STRATEGIE DLA ORGANIZACJI

ZARZĄDZANIE W DYNAMICZNYM ŚRODOWISKU BIZNESOWYM. WYZWANIA I STRATEGIE DLA ORGANIZACJI

Redaktor: Agnieszka Puto
Monografia pod red. Agnieszki Puto „Zarządzanie w dynamicznym środowisku biznesowym: wyzwania i strategie dla organizacji” jest rezultatem wysiłku i zaangażowania Autorów, kt&oac...
12,86 zł 14,29 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Środowisko naturalne w strategiach przedsiębiorstw. Perspektywa interesariuszy - Oksana Seroka-Stolka

Środowisko naturalne w strategiach przedsiębiorstw. Perspektywa interesariuszy

Strategia zorientowana na ochronę środowiska jest integralną częścią społecznej odpowiedzialności biznesu i przyciąga zainteresowanie ze strony naukowców oraz praktyków, jednak właści...
12,18 zł 13,53 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy rachunkowości. Wyd. 4 - Jolanta Chluska

Podstawy rachunkowości. Wyd. 4

W podręczniku przedstawiono podstawowe, wstępne zagadnienia rachunkowości przedsiębiorstw. Wskazano w nim istotę i znaczenie rachunkowości w jednostkach gospodarczych. Opracowanie ma charakter komp...
18,32 zł 20,36 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prawo podatkowe w teorii i w biznesie - Tomasz Odzimek

Prawo podatkowe w teorii i w biznesie

Pojęciem głównym, wokół którego rozgrywa się funkcjonowanie biznesu, jest podatek i całokształt przepisów prawnych, które określają, czym jest podatek, jak jest k...
14,28 zł 15,87 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przedsiębiorca społecznie odpowiedzialny – motywy i strategie działania w dobie pandemii COVID-19 - Katarzyna Olejniczak-Szuster

Przedsiębiorca społecznie odpowiedzialny – motywy i strategie działania w dobie pandemii COVID-19

Przedstawione w monografii zagadnienia odnoszące się do działań przedsiębiorcy społecznie odpowiedzialnego ukazują prospołeczne postawy przedsiębiorców w dobie pandemii COVID-19. W publikacj...
12,44 zł 13,82 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Procesy budżetowania a strategie miast na prawach powiatu województwa śląskiego - Marta Szczepańczyk

Procesy budżetowania a strategie miast na prawach powiatu województwa śląskiego

Sukcesywny rozwój zarządzania publicznego powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera koncepcja zarządzania strategicznego. Jej ewolucja na nowo ukształtowała przebieg procesu zarządzania...
18,44 zł 20,49 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie ryzykiem w systemach logistycznych - Natalia Sobala

Zarządzanie ryzykiem w systemach logistycznych

Przedsiębiorstwo jest w całości obszarem występowania ryzyka, stąd tak istotne jest zrozumienie terminu „ryzyko”. Ryzyko w systemie logistycznym wynika z braku kompletnych i pewnych inf...
12,56 zł 13,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie przedsiębiorstwami i podmiotami sektora publicznego - wybrane problemy finansowe

Zarządzanie przedsiębiorstwami i podmiotami sektora publicznego - wybrane problemy finansowe

Monografia jest wynikiem dociekań naukowych z zakresu zarządzania publicznego, zarządzania finansami jednostek samorządu terytorialnego, procesu budżetowania tych podmiotów, zarządzania fina...
16,40 zł 18,22 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowoczesne rozwiązania i trendy w zarządzaniu miastem - Konrad Głębocki

Nowoczesne rozwiązania i trendy w zarządzaniu miastem

Zarządzanie miastem obejmuje zarządzanie: rozwojem miasta, urzędem miasta i innymi jego jednostkami oraz usługami miejskimi. Samo pojawienie się innowacyjnych rozwiązań w zarządzaniu miastem nie je...
16,16 zł 17,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Monitoring finansowy w zarządzaniu przedsiębiorstwem - Helena Kościelniak

Monitoring finansowy w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Jednym z narzędzi zarządzania przedsiębiorstwem ukierunkowanych na wczesne ostrzeganie przed zagrożeniami jest monitoring finansowy, który cechuje proces ciągłego i aktywnego zarządzania opa...
13,31 zł 14,79 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Studia przypadków i zadania

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu pró...
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej - Marcin Wiśniewski

Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej

Biorąc pod uwagę wieloaspektowość zmian dotyczących polityki pieniężnej prowadzonej przez Narodowy Bank Polski po 1989 roku, w niniejszej publikacji zdecydowano się skupić głównie na instrum...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 13 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20