0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza b...
eBook (epub, mobi, pdf)
34,11 zł 37,90 zł
Do koszyka
Neuromarketing w Internecie - Benjamin Fischer

Neuromarketing w Internecie

Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. ...
eBook (epub, mobi, pdf)
43,11 zł 47,90 zł
Do koszyka
Branding - Robert Jones

Branding

Krótkie Wprowadzenie 29
Autor: Robert Jones
> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe ...
eBook (epub, mobi, pdf)
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka
Chiny nowoczesne - Rana Mitter

Chiny nowoczesne

Krótkie Wprowadzenie 26
Autor: Rana Mitter
> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Współczesne Chiny to źródło wielu przykuwających uwagę tematów: o...
eBook (epub, mobi, pdf)
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka
Teoria gier - Ken Binmore

Teoria gier

Krótkie Wprowadzenie 8
Autor: Ken Binmore
Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesne...
eBook (epub, mobi, pdf)
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka
Blogi w procesie komunikacji marketingowej - Bogdan Gregor

Blogi w procesie komunikacji marketingowej

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadnicz...
eBook (epub, mobi, pdf)
28,71 zł 31,90 zł
Do koszyka
Audyt we współczesnej gospodarce rynkowej - Agnieszka Skoczylas-Tworek

Audyt we współczesnej gospodarce rynkowej

System kontroli wewnętrznej jest to ogół reguł, struktur, zasobów, procedur, podejmowanych działań w ramach organizacji, właściwych dla realizacji postawionych przed nią celów ...
eBook (epub, mobi, pdf)
43,11 zł 47,90 zł
Do koszyka
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20