0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
New media in the marketing communication of enterprises in the international market - Małgorzata Bartosik-Purgat - 30 %

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the develo...
65,80 zł 94,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Colors - Ewa Błaszczak

Colors

eBook (epub, mobi)
42,26 zł 46,96 zł
Do koszyka
Colors - Ewa Błaszczak

Colors

Wydawca: Ewa Błaszczak
Understanding Colors not only allows us to build effective relationships in both business and private life, but also makes it possible for us to achieve a better understanding of ourselves and thus...
42,26 zł 46,96 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public finances and the new economic governance in the European Union - Stanisław Owsiak - 30 %

Public finances and the new economic governance in the European Union

This work is an attempt to assess to what extent the new economic governance of the EU helped to discipline public finances in the member states.The poor institutional design of the EU, the a...
83,30 zł 119,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Corporate financial communication in Poland - Anna Pikos

Corporate financial communication in Poland

Wydawca: Edu-Libri
Companies listed in stock exchanges need to actively engage with investors but little research has been done into corporate communication practices in emerging markets. The goal of this book is to ...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing Automation Revolution - Grzegorz Błażewicz - 30 %

Marketing Automation Revolution

Using the potential of Big Data

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Foundations of Legal Negotiations. Studies in the Philosophy of Law vol. 8 - Praca zbiorowa

Foundations of Legal Negotiations. Studies in the Philosophy of Law vol. 8

A collection of essays from the leading scholars in the field dealing with various dimensions of legal negotiations. The contributions concern the logical structure of legal negotiations, as well a...
134,91 zł 149,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Innovations and Emerging Technologies for the Prosperity and Quality of Life - Małgorzata Runiewicz-Wardyn - 30 %

Innovations and Emerging Technologies for the Prosperity and Quality of Life

Książka ma na celu zdefiniowanie wpływu nowych technologii i innowacji technologicznych na rozwój społeczno-gospodarczy i jakość życia w Polsce i UE oraz wskazanie głównych, obecnych ...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20