0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 191 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Advanced microeconomics: Learning materials for Ph.D. students - Karolina Sobczak

Advanced microeconomics: Learning materials for Ph.D. students

The content of the learning materials is strongly related to the neoclassical synthesis trend, referring to the research results of the following Nobel laureates in economics: Paul Samuelson (1970)...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość – podstawy teoretyczne i terminologiczne - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość – podstawy teoretyczne i terminologiczne

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 3. Zarządzanie jakością - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 3. Zarządzanie jakością

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności - Przemysław Stodulny

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności

Wydawca: CeDeWu
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przet...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 4. Jakość usług w bankach – analiza i diagnoza działań poprawy jakości - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 4. Jakość usług w bankach – analiza i diagnoza działań poprawy jakości

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku - Przemysław Stodulny

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku

Wydawca: CeDeWu
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przet...
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera - Opracowanie zbiorowe

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera

Wydawca: CeDeWu
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników bank&oacut...
Problemy zadłużenia lokali komunalnych w obrębie obszarów rewitalizowanych w Gdańsku - Zygmunta Barańska

Problemy zadłużenia lokali komunalnych w obrębie obszarów rewitalizowanych w Gdańsku

Wydawca: CeDeWu
Kwestia zaległości we wnoszeniu opłat związanych z użytkowaniem mieszkalnych lokali komunalnych jest bardzo ważnym i aktualnym problemem. Doty­czy ona w szczególności obszarów mie...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Studia przypadków i zadania

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu pró...
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej - Marcin Wiśniewski

Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej

Biorąc pod uwagę wieloaspektowość zmian dotyczących polityki pieniężnej prowadzonej przez Narodowy Bank Polski po 1989 roku, w niniejszej publikacji zdecydowano się skupić głównie na instrum...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Euro a integracja europejskich rynków finansowych (wyd. III zmienione). Rozdział 5. Polski rynek finansowy i strategie integracji Polski z Unią Gospodarczą i Walutową - Ireneusz Pszczółka

Euro a integracja europejskich rynków finansowych (wyd. III zmienione). Rozdział 5. Polski rynek finansowy i strategie integracji Polski z Unią Gospodarczą i Walutową

Wydawca: CeDeWu
Integracja walutowa jest kluczowym elementem procesu integracji krajów europejskich trwającego ponad pół wieku i ma kluczowe znaczenie dla efektywności procesu integracji rynkó...
Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków - Adam Dymitrowski

Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków

Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależno...
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analizy giełdowe - Elżbieta Gruszczyńska-Brożbar

Analizy giełdowe

Skrypt składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy przybliża tematykę giełdowych instrumentów inwestycyjnych. Kolejny skupia uwagę na subiektywizmie decyzji alokacyjnych, uzależnionych o...
17,55 zł 19,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Funkcjonowanie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie - Elżbieta Gruszczyńska-Brożbar

Funkcjonowanie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie

Funkcjonowanie GPW w Warszawie jest dominującym zagadnieniem w ramach przedmiotów z zakresu rynku inwestycyjnego, alokacji kapitału. Jednoczesne ukazanie elementów konstytuujących poj...
17,55 zł 19,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Badania sensoryczne w ocenie jakości produktów - Inga Klimczak

Badania sensoryczne w ocenie jakości produktów

Atrakcyjność sensoryczna żywności stanowi jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe. Eksponowanie walorów organoleptycznych, odwoływanie się w kampaniach prom...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Portfel inwestycyjny - Jacek Truszkowski

Portfel inwestycyjny

Opracowanie przynosi podstawową wiedzę oraz zadania dotyczące: 1) istoty inwestycji finansowych, 2) analizy instrumentów finansowych wchodzących w skład portfela inwestycyjnego, 3) podstaw n...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 191 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20