0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Źródła i sposoby finansowania przedsiębiorstw - Eugeniusz Gostomski

Źródła i sposoby finansowania przedsiębiorstw

Książka to syntetyczny podręcznik przeznaczony zwłaszcza dla studentów studiów ekonomicznych i nauk o zarządzaniu zgłębiających wiedzę z zakresu finansowania przedsiębiorstw, w tym ta...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy ekonomii integracji europejskiej - Anna Zielińska-Głębocka

Podstawy ekonomii integracji europejskiej

W książce są omówione główne ekonomiczne problemy Unii Europejskiej, z uwzględnieniem fundamentów politycznych oraz instytucjonalnych determinujących jej funkcjonowanie. Pierws...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metody obiektywizacji oceny ryzyka w inwestycjach infrastrukturalnych w transporcie - Przemysław Borkowski

Metody obiektywizacji oceny ryzyka w inwestycjach infrastrukturalnych w transporcie

Monografia podejmuje problem oceny ryzyka w inwestycjach infrastrukturalnych w transporcie. Liczne przykłady z ostatnich lat zakończonych spektakularnymi niepowodzeniami dużych projektów inf...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Perspektywy zachowań przedsiębiorstw. Celowość – funkcjonalność – witalność - Beata Majecka

Perspektywy zachowań przedsiębiorstw. Celowość – funkcjonalność – witalność

Autor: Beata Majecka
Celem prezentowanej książki jest zatem wskazanie znaczenia reaktywnych i proaktywnych zachowań rynkowych przedsiębiorstw dla możliwości realizacji ich celów wraz z podaniem podstawowych pers...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej - Joanna Ginter

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

Autor: Joanna Ginter
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20