0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 336 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Koniec świata to dopiero początek. Scenariusz upadku globalizacji - Peter Zeihan

Koniec świata to dopiero początek. Scenariusz upadku globalizacji

Autor: Peter Zeihan
Wydawca: Zysk i S-ka
Obraz nadchodzącego świata, w którym o żywność czy energię toczyć się będą prawdziwe bitwy… Rok 2019 był ostatnim bardzo pomyślnym rokiem dla światowej gospodarki. Od pokoleń wszystko...
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
BEAUTY IS MY BUSINESS - Karolina Kupczak

BEAUTY IS MY BUSINESS

eAudiobook (mp3)
62,99 zł 69,99 zł
Do koszyka
BEAUTY IS MY BUSINESS - Karolina Kupczak

BEAUTY IS MY BUSINESS

Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed ...
62,99 zł 69,99 zł
Do koszyka Zobacz więcej
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych - Marcin Dąbrowski

10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych

Wydawca: Onepress
Dlaczego projekty (zawsze) są opóźnione i jak temu zaradzićPublikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedycz...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przejmij kontrolę. Poczuj wewnętrzną siłę, zbuduj trwałe relacje i żyj tak, jak chcesz - Joe Hart

Przejmij kontrolę. Poczuj wewnętrzną siłę, zbuduj trwałe relacje i żyj tak, jak chcesz

Wydawca: Literackie
Kariera. Sukces. Szczęśliwe życie. Trzy cele, jedna metoda. ABC rozwoju osobistego dla współczesnych liderów i liderek. Nowoczesne techniki wsparte doświadcz...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE - Amy Wallace

Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE

Wydawca: MT Biznes
Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić.Kreatywność S.A. to książka dla menedżer...
62,91 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Składniki Twojego Sukcesu - Piotr Stawiński

Składniki Twojego Sukcesu

Wydawca: Saga
Piotr Stawiński to świetny handlowiec i wieloletni menadżer, od kilkunastu lat zarządzający zespołem kilkudziesięciu osób. W swojej książce poddaje osądowi zgromadzone przez lata doświ...
31,49 zł 34,99 zł
Do koszyka Zobacz więcej
DBAM. Czyli rebelia w korporacji - Radek Matuszewski

DBAM. Czyli rebelia w korporacji

Wydawca: 4 Results
Czy da się stworzyć w korporacji taki styl pracy, w którym hierarchia została wywrócona do góry nogami i najwięcej do powiedzenia mają tzw. “szeregowi pracownicy”? ...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone - Marcin Żukowski

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone

Wydawca: Onepress
Media społecznościowe w służbie Twojej firmySocial media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której f...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak zarabiać na giełdzie. Rady najsłynniejszego spekulanta XX wieku - Jesse Livermore

Jak zarabiać na giełdzie. Rady najsłynniejszego spekulanta XX wieku

Wydawca: Tomys Publishing
Jesse L. Livermore, legendarny spekulant, związany z giełdą od 15-ego roku życia, uznawany jest za najsłynniejszego gracza giełdowego w historii XX wieku. Podczas gdy w czasie paniki giełdowej w 19...
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bitcoin i Blockchain. Narodziny kryptowalut - Mateusz Wiatr

Bitcoin i Blockchain. Narodziny kryptowalut

Wydawca: Tomys Publishing
Publikacja „Bitcoin i Blockchain. Narodziny kryptowalut” sięga do początków tej technologii, przybliżając okoliczności jej powstania oraz rozwoju, prowadząc nas do czasów ...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Impuls. Wydanie finalne - Cass R. Sunstein

Impuls. Wydanie finalne

Wydawca: Zysk i S-ka
Do audiobooka jest dołączony plik PDF z materiałami z wydania drukowanego!!! Przełomowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach - Adrian Prościak

Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach

Wydawca: Onepress
Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniuRelacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiści...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Dariusz Puzyrkiewicz

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Wydawca: Onepress
Na początku było słowoRozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Szybko, coraz szybciej - Azeem Azhar

Szybko, coraz szybciej

Jak postęp technologiczny zostawia nas w tyle i co możemy z tym zrobić

Autor: Azeem Azhar
Wydawca: Literackie
Pytanie, czy (lub: jak szybko) sztuczna inteligencja przejmie kontrolę nad naszą cywilizacją, coraz częściej na poważnie zaprząta nam głowy. Oto jedna z najlepszych książek na ten temat, jakie w os...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - Tomasz Dmuchowski

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

Wydawca: Onepress
Znaj(dź) swojego klientaGrowth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe ...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych - Wojciech Aleksander

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

Wydawca: Onepress
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane ...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone - Jerzy Gut

Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone

Wydawca: Onepress
Szanowny Czytelniku!Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną — i nie jest to slogan marketingowy.Ta książka jest szczególna na naszym rynku, ...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sapiens na zakupach - Piotr Bucki

Sapiens na zakupach

O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy

Autor: Piotr Bucki
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsume...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sztuka feedbacku - Grzegorz Radłowski

Sztuka feedbacku

Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?

Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowa...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 336 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20