0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Finanse cyfrowe: wykluczenie finansowe seniorów na rynku finansowym - Aleksandra Wiktorow

Finanse cyfrowe: wykluczenie finansowe seniorów na rynku finansowym

Intuicyjnie zawsze wymienia się ludzi starszych jako przykład wykluczenia cyfrowego. Chcieliśmy poznać głębiej ten problem, a przede wszystkim zweryfikować rozmiary i przyczyny tego zjawiska. Zaproj...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse cyfrowe. Nowe tendencje i możliwości - Jan Monkiewicz

Finanse cyfrowe. Nowe tendencje i możliwości

Publikacja jest częścią serii opracowań poświęconych finansom cyfrowym, powstałych w Zakładzie Finansów Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. W ich przygotowaniu oprócz prac...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń - Lech Gąsiorkiewicz

Podstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń

Celem monografii jest przedstawienie podstaw koncepcji zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń. Wymaga to zaprezentowania specyfiki i uwarunkowań prawnych działalności ubezpieczeniowej oraz o...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Innowacje na rynkach finansowych - Jan Monkiewicz

Innowacje na rynkach finansowych

Jesteśmy świadkami systemowej transformacji roli finansów, ich struktury i pozycji. Wiąże się to z procesem nazywanym finansjalizacją czy finansjeryzacją. Proces ten nie został należycie dos...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse cyfrowe. Perspektywa rynkowa - Jan Mąkiewicz

Finanse cyfrowe. Perspektywa rynkowa

Problematyka gospodarki cyfrowej, a w szczególności jej specyficzny wycinek jakim są finanse cyfrowe, stanowi istotny obszar aktywności naukowej Katedry Finansów i Systemów Fin...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse cyfrowe. Informatyzacja, cyfryzacja i danetyzacja - Jan Monkiewicz

Finanse cyfrowe. Informatyzacja, cyfryzacja i danetyzacja

W prezentowanej monografii Autorzy zajęli się specyficznym wycinkiem gospodarki cyfrowej, którą stanowią finanse cyfrowe. Mają one szczególny charakter z uwagi na fakt, że transakcje ...
36,90 zł 41,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rozmowy o rynku książki 16 - Ewa Tenderenda-Ożóg

Rozmowy o rynku książki 16

Wydawca: Jirafa Roja
W tomie zamieszczamy 57 rozmów drukowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w latach 2017-2019. Bohaterami naszych wywiadów są główni kreatorzy rodzimego rynku wy...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mierniki oceny bieżącej i inwestycyjnej działalności przedsiębiorstw - Lech Gąsiorkiewicz

Mierniki oceny bieżącej i inwestycyjnej działalności przedsiębiorstw

Celem, jaki postawili sobie autorzy podręcznika, było zaprezentowanie szerokiego zestawu mierników odnoszących się zarówno do działalności bieżącej, jak i inwestycyjnej przedsiębiorst...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynek książki w Polsce 2016. Who is who - Ewa Tenderenda-Ożóg

Rynek książki w Polsce 2016. Who is who

Wydawca: Jirafa Roja
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach. W obecnej edycji "Who is who" zawa...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynek książki w Polsce 2016. Targi, instytucje, media - Daria Dobrołęcka

Rynek książki w Polsce 2016. Targi, instytucje, media

Wydawca: Jirafa Roja
Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamie...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynek książki w Polsce 2015 Who is who - Ewa Tenderenda-Ożóg

Rynek książki w Polsce 2015 Who is who

Wydawca: Jirafa Roja
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach. W obecnej edycji "Who is who" zawa...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynek książki w Polsce 2013. Who is who - Ewa Tenderenda-Ożóg

Rynek książki w Polsce 2013. Who is who

Wydawca: Jirafa Roja
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach. Druga część tomu poświęcona jest najważniej...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media - Daria Dobrołęcka

Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media

Wydawca: Jirafa Roja
Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamie...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynek książki w Polsce 2014 Who is who - Ewa Tenderenda-Ożóg

Rynek książki w Polsce 2014 Who is who

Wydawca: Jirafa Roja
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach.
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media - Daria Dobrołęcka

Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media

Wydawca: Jirafa Roja
Tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, z...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20