0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Rozmowy o rynku książki 16 (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2020

  • Autor: Ewa Tenderenda-Ożóg, Piotr Dobrołęcki, Tadeusz Lewandowski, Tomasz Gardziński

  • Wydawca: Jirafa Roja

  • Formaty:
    Epub Mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
28,00 zł
25,20 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,80 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Rozmowy o rynku książki 16

W tomie zamieszczamy 57 rozmów drukowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w latach 2017-2019. Bohaterami naszych wywiadów są główni kreatorzy rodzimego rynku wydawniczego – przedstawiciele wydawnictw, firm dystrybucyjnych i oferujących dostęp do cyfrowych treści, a także reprezentanci sektora poligraficznego oraz organizatorzy targów. Wśród naszych interlokutorów nie zabrakło osób związanych z instytucjami kultury, administracją państwową, promotorów literatury i kameralnych księgarń. Nie ingerowaliśmy w teksty autoryzowanych rozmów, nie ma tu żadnych skrótów ani zmian, choć czas zweryfikował część zapowiedzi i prognoz. Wywiady, które otwierają niemal każdy numer „Biblioteki Analiz”, z jednej strony zawsze poruszają tematy „gorące”, a więc aktualne wydarzenia na rynku, z drugiej – dotyczą problemów uniwersalnych. Tematy poruszane w rozmowach wyrażają niepokój o przyszłość dystrybucji książki i jej miejsce w cyfrowym świecie, mowa o kondycji czytelnictwa, przyszłości targów i festiwali, zmieniających się preferencjach i nawykach czytelniczych, self-publishingu, wreszcie promocji literatury. Nawet po wielu miesiącach warto wrócić do ocen rynku stawianych przez fachowców. Lektura głosów z poprzednich lat i przyjrzenie się dominującym tematom dają dobry obraz przekształceń w naszej branży wydawniczo-księgarskiej. Staje się ona coraz bardziej nowoczesna, coraz bardziej cyfrowa, coraz bardziej skoncentrowana wokół ochrony praw autorskich. W sprzedaży cały czas dostępne są poprzednie edycje – całość to już ponad 400 wywiadów, ponad 4000 stron tekstu. Lektura głosów z poprzednich lat, przyjrzenie się dominującym tematom – daje dobry obraz przekształceń w branży wydawniczo- -księgarskiej.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-956056-4-2
  • ISBN druku: 978-83-956056-3-5
  • Liczba stron: 384
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Rozmowy przeprowadzili: Piotr Dobrołęcki, Tomasz Gardziński, Tadeusz Lewandowski i Ewa Tenerenda-Ożóg

Nasi rozmówcy:

1. Agata KISZA, Beata KOWALIK, Tomasz ABRAMOWICZ i Bogdan KOWALIK (M.C. Kwadrat)
2. Zbigniew CZERWIŃSKI (Wydawnictwo Bellona)
3. Ewa OLEJNIK (Wydawnictwo Buka)
4. Michał KOLIŃSKI (Dom Wydawniczy Księży Młyn)
5. Monika WALENDOWSKA (Wydawnictwo Polarny Lis)
6. Józef CZĘŚCIK (Grupa Wydawnicza Harmonia)
7. Przemysław ZYZEK (Wydawnictwo CzyTam)
8. Jacek MARCINIAK (Wydawnictwo Studio Emka)
9. Łukasz MICHALSKI i Agnieszka WRÓBLEWSKA (Państwowy Instytut Wydawniczy)
10. Anna KARCZEWSKA (Agencja Kultura, Weekend Księgarń Kameralnych)
11. Łukasz SZCZEPAŃSKI i Michał GEMBICKI (Merlin Group)
12. Paweł SŁAWATYCKI (Drukarnia CPI Moravia Books)
13. Przemysław CZAJA (Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publicznaim. Josepha Conrada Korzeniowskiego w Gdańsku)
14. Wojciech GUSTOWSKI (Wydawnictwo Novae Res)
15. Tomasz MAKOWSKI (Biblioteka Narodowa)
16. Izabela SADOWSKA (Lubimyczytać.pl)
17. Marcin BANIAK (Wydawnictwo Literackie)
18. Iwona PAKUŁA (Wydawnictwo Akapit Press)
19. Paweł SZOPOWSKI (Gdańskie Targi Książki)
20. Magdalena DUSZYŃSKA-WALCZAK (Grupa Nowa Era)
21. Agnieszka STANKIEWICZ-KIERUS (Wydawnictwo Kobiece)
22. Marian SEWERSKI (Spółdzielnia Wydawnicza Czytelnik)
23. Joanna CICHOCKA-GULA (Festiwal Literacki Sopot)
24. Łukasz MICHALSKI (Państwowy Instytut Wydawniczy)
25. Michał ŚLIZ i Stefan PIOTROWSKI (Agfa NV)
26. Leszek Wojtczuk (Polska Izba Druku, Drukarnia WL)
27. Adam KOZIOŁEK (Polskie Wydawnictwo Rolnicze)
28. Beata MOTYL (Motyleksiazkowe.pl)
29. Anita MUSIOŁ (Wydawnictwo Pauza)
30. Arkadiusz SEIDLER (Audioteka)
31. Marta PIEKARCZYK (Poczta Polska)
32. Katarzyna KAMIŃSKA (Wydawnictwo Miejskie Posnania)
33. Katarzyna SOBAŃSKA-HELMAN (Burda Media Polska)
34. Andrzej PALACZ (Wydawnictwo Inicjał)
35. Józef CZĘŚCIK (Wydawnictwo Harmonia)
36. Monika KARMAZA (Wydawnictwo Tadam)
37. Gabriel MACIEJEWSKI (Wydawnictwo Klinika Języka)
38. Rafał BIELSKI (Agencja Wydawniczo-Reklamowa Skarpa Warszawska)
39. Mirosław SZEWCZYK (Fundacja Fabryka Inspiracji PL, Drukarnia Opolgraf)
40. Agnieszka WRÓBLEWSKA (Państwowy Instytut Wydawniczy)
41. Hendrik LINDEPUU (Tłumacz, wydawca, laureat Nagrody Transatlantyk 2019)
42. Łukasz GOŁĘBIEWSKI (Dziennikarz, pisarz, wydawca)
43. Dorota DUDA i Marcin NOWAK (Firma Dystrybucyjna Dictum)
44. Stanisław PIECZARA (Firma Xerox)
45. Urszula KURTIAK (Wydawnictwo Kurtiak i Ley)
46. Jacek ORYL (Murator Expo)
47. Izabela MATUSZEWSKA (Wydawnictwo Instytutu Pamięci Narodowej)
48. Ireneusz JAGIEŁŁO (Mecenas literatury, firma ochroniarska Kontra24.pl)
49. Waldemar LIPKA (Firma Kompap)
50. Andrzej KALINOWSKI (Fundacja Sąsiedzi, Międzynarodowe Targi Książki w Białymstoku)
51. Jolanta KORKUĆ (Wydawnictwo Literackie)
52. Aleksandra SAŁUGA (Wydawnictwo Albatros)
53. Mikołaj MAŁACZYŃSKI (Legimi)
54. Lucjan WYPYCH (Super Siódemka)
55. Dorota BACHMAN (OSDW Azymut)
56. Wojciech HUNKIEWICZ (Mazowieckie Centrum Poligrafii)
57. Rafał SKĄPSKI (Targi Książki)

Inni Klienci oglądali również

18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka

Krzywa dochodowości a polityka pieniężna. Modelowanie i kryteria doboru krzywej na polskim rynku

Za podstawowy cel niniejszego opracowania przyjęto weryfikację oraz modyfikację modeli terminowej struktury stóp procentowych pod kątem specyfiki polskiego rynku i możliwości ich stosowania w polityce pieniężnej banku centralnego. Główną ...
1,34 zł 1,49 zł
Do koszyka

O etosie książki. Studia z dziejów bibliotek i kultury czytelniczej - 27 Czytelnicy XXI wieku. Lektury studentów w epoce sieci (w świetle sondażu)

Tom stanowi zbiór studiów ofiarowanych Profesor Irenie Sosze z okazji pięćdziesięciolecia pracy naukowej i dydaktycznej. Prezentowane studia, tematycznie dość szerokie, w całości wpisują się w rozległe zainteresowania Jubilatki i są świad...
22,46 zł 24,96 zł
Do koszyka

„Życie książki”. Edycja krytyczna na podstawie wydania z 1951 r.

Przygotowanie książki poświęconej Janowi Muszkowskiemu motywowane było przede wszystkim zamiarem ponownego podjęcia dyskusji o jego poglądach, koncepcjach naukowych, dorobku i osiągnięciach z perspektywy nowoczesnej nauki o książce. W poszczegól...
6,75 zł 7,50 zł
Do koszyka

Rozmowy z Piłsudskim

Władysław Baranowski nie był człowiekiem z najbliższego otoczenia Marszałka. Piłsudski nie informował go o szczegółach swoich planów politycznych, a ich rozmowy dotyczyły na ogół wąskich zagadnień dyplomacji polskiej, do któ...
15,71 zł 17,45 zł
Do koszyka

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-...
4,50 zł 5,00 zł
Do koszyka

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem

Praca składa się z pięciu rozdziałów, wstępu i zakończenia. Pierwsze cztery rozdziały mają charakter teoretyczny, natomiast piąty jest rozdziałem empirycznym. W rozdziale pierwszym przedstawiono podstawy teoretyczne dotyczące komunikacji marketi...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.