0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Dydaktyka języka arabskiego. Rozwijanie receptywnych sprawności językowych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Toruń, 2014

  • Redakcja naukowa: Barbara Michalak-Pikulska, Magdalena Lewicka

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Dydaktyka języka arabskiego. Rozwijanie receptywnych sprawności językowych

Od redaktorów (Barbara Michal-Pikulska, Magdalena Lewicka) / 11 EWOLUCJA KONCEPCJI KOMPETENCJI I SPRAWNOŚCI JĘZYKOWYCH Teresa Siek-Piskozub Ewolucja koncepcji kompetencji językowej w glottodydaktyce / 23 Jolanta Sujecka-Zając O sprawnościach receptywnych w perspektywie produktywnej w uczeniu się / nauczaniu języków obcych / 41 SPECYFIKA ARABSKIEJ SYTUACJI JĘZYKOWEJ A ROZWIJANIE SPRAWNOŚCI RECEPTYWNYCH Magdalena Lewicka Arabska sytuacja dyglosyjna i jej implikacje dla procesu rozwijania receptywnych sprawności językowych / 63 Joanna Zastrzeżyńska Interferencje językowe na przykładzie języków arabskiego i francuskiego oraz ich wpływ na kształcenie sprawności receptywnych /83 Ewa Machut-Mendecka Leksyka dialektu jako wyraz skryptów kulturowych / 101 ROZWIJANIE RECEPTYWNYCH SPRAWNOŚCI JĘZYKOWYCH W NAUCZANIU JĘZYKA ARABSKIEGO JAKO OBCEGO Małgorzata al-Shahari Rozwijanie sprawności czytania i słuchania. Propozycje podręczników i źródeł internetowych do wykorzystania jako materiały dodatkowe w dydaktyce i samokształceniu studentów języka arabskiego / 123 ROZWIJANIE SPRAWNOŚCI CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM W NAUCZANIU JĘZYKA ARABSKIEGO JAKO OBCEGO Sumaya al-Hawari طرق تدريس اللغة العربية للناطقين بغيرها و نبذة عن أساليب تدريس القراءة Metody nauczania języka arabskiego jako obcego a rozwijanie sprawności czytania / 141 Sebastian Bednarowicz Pismo arabskie a fonetyczny obraz słowa / 148 Iwona Król Rola nauczania słowotwórstwa opisowego w kształceniu sprawności czytania ze zrozumieniem / 161 Magdalena Kubarek Umiejętność czytania ze zrozumieniem i jej znaczenie w ocenie poziomu biegłości językowej – kilka uwag o egzaminach certyfikacyjnych z języka arabskiego / 183 _______________________________________________________ Word of the editors (Barbara Michal-Pikulska, Magdalena Lewicka) / 11 EVOLUTION OF THE CONCEPT OF LANGUAGE COMPETENCE AND SKILLS Teresa Siek-Piskozub Evolution of the concept of language competence in language pedagogy / 23 Jolanta Sujecka-Zając Receptive skills in a productive perspective in learning and teaching foreign languages / 41 SPECIFIC ARAB LINGUISTIC SITUATION AND LANGUAGE RECEPTIVE SKILLS DEVELOPMENT Magdalena Lewicka Arabic linguistic situation and language receptive skills development / 63 Joanna Zastrzeżyńska Language interference on the example of arabic and french languages and their impact on education of the receptive skills / 83 Ewa Machut-Mendecka Egyptian dialect as an expression of collective and individual values/ 101 LANGUAGE RECEPTIVE SKILLS DEVELOPMENT IN DIDACTICS OF TEACHING ARABIC AS A FOREIGN LANGUAGE Małgorzata al-Shahari Listening and reading skills development. A proposal of the textbooks and the Internet sources for usage as supplementary materials in Arabic language didactics as well as for the self-study of students of Arabic language/ 123 LANGUAGE READING SKILL DEVELOPMENT IN DIDACTICS OF TEACHING ARABIC AS A FOREIGN LANGUAGE Sumaya al-Hawari طرق تدريس اللغة العربية للناطقين بغيرها و نبذة عن أساليب تدريس القراءة Methods of teaching Arabic to non-native speakers and reading skill development / 141 Sebastian Bednarowicz Arabic Script and Phonetic Image of the Word / 148 Iwona Król Teaching descriptive word formation as part of training reading comprehension in process of university teaching of standard Arabic in Poland / 161 Magdalena Kubarek Reading Comprehension and Language Proficiency Testing: Some Remarks on Certificate Examinations in Arabic / 183

  • Kategorie:
    1. Nauka języków obcych
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauka języków obcych
  • Redakcja: Barbara Michalak-Pikulska, Magdalena Lewicka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-231-3294-3
  • Liczba stron: 212
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

16,94 zł 24,20 zł
Do koszyka

Noni. Polinezyjski sekret zdrowia

Uzdrawiające właściwości noni, czyli morwy indyjskiej, są znane Polinezyjczykom od stuleci. Czas, abyś i Ty z nich skorzystał. Autorka przedstawia niesamowite walory lecznicze noni i produkowanego z niego soku. Jego spożywanie zalecane jest przy chorob...
30,59 zł 33,99 zł
Do koszyka

Córka Szklarki, t. II /seria Blask Corredo/

Córka Szklarki, dwunastoletnia Mori ma niezwykłe zdolności - wie rzeczy, których nigdy się nie uczyła, widzi emocje innych ludzi w postaci kolorowych poświat, może przenosić przedmioty siłą woli. Nie potrafi jednak nawiązać porozumienia a...
13,46 zł 14,95 zł
Do koszyka

Rozwijanie mądrości w praktyce edukacyjnej

Kolejna publikacja w ramach serii „Edukacja dla Mądrości”, inspirowanej koncepcją i dokonaniami Roberta J. Sternberga (Teaching for Wisdom)- praktyczny poradnik metodyczny dla nauczycieli, wychowawców i pedagogów, pracuj...
71,82 zł 79,80 zł
Do koszyka

Praktyczne uczenie nienadzorowane przy użyciu języka Python

Wielu ekspertów branżowych uważa uczenie nienadzorowane za kolejną granicę w dziedzinie sztucznej inteligencji, która może stanowić klucz do pełnej sztucznej inteligencji. Ponieważ większość danych na świecie jest nieoznakowana, nie można...
35,37 zł 39,30 zł
Do koszyka

Możesz uzdrowić swój umysł. Recepta na eliminację stresu i lęku oraz poprawę sprawności umysłu

Wielu z nas dopada stres, zmęczenie, poczucie zagubienia i depresja. Często słyszymy, że „samo przejdzie” albo, że powinniśmy po prostu wypocząć. Zwykle to nie wystarczy. Dr Mona Lisa Schulz oraz Louise Hay w swojej książce przedstawiają sp...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka

Synergia twórczości, nauki i dydaktyki w doświadczeniach Warszawskiej Szkoły Architektury i Urbanistyki początku XXI wieku

Monografia poświęcona jest związkom twórczości architektonicznej i urbanistycznej z badaniami naukowymi oraz dydaktyką. Rozważany jest w niej problem istoty twórczości architektonicznej i cech tej działalności, pozwalających na uznanie je...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!