DYREKCJA SZKOŁY
W książce wymieniono wskaźniki, które dobrze łączą się w celu podniesienia jakości edukacji krajowej. Albo mogą one w znacznym stopniu zoptymalizować poznawcze, psychomotoryczne i społeczne umiejętności i zdolności menedżerów, nauczycieli, dyrektorów, przedsiębiorców i uczniów. Ponieważ uczenie się jest dynamicznym i aktywnym działaniem w warunkach ciągłych zmian. Kolejnym aspektem poruszonym w książce są modele zarządzania szkołą, a także umiejętności menedżerów. Główne cele książki to: I zainicjowanie refleksji i debaty w celu zbudowania integralnej struktury dla mężczyzn i kobiet, aby móc stawić czoła wyzwaniom społecznym; II, aby szkoły były zdolne do budowania projektów życia dla tych, którzy do nich uczęszczają. Gdzie każdy agent edukacyjny dokonuje przeglądu siebie i wie, jak zidentyfikować swoją prawdziwą rolę i znacząco poprawić swój udział w jakości nauczania; oraz III stawia kierownictwo szkoły w centrum procesu nauczania-nauczania. Jest on skierowany do polityków, menedżerów, agentów edukacyjnych, rodziców i opiekunów, uczniów, przedsiębiorców i wszystkich zainteresowanych edukacją.