0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Innowacje w marketingu banków detalicznych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Małgorzata Kieżel

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 17,00 zł
15,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Innowacje w marketingu banków detalicznych

Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w bankach detalicznych, szczególnie w zakresie terminologii i klasyfikacji innowacji. Istotnym celem jest też zidentyfikowanie znaczenia klientów indywidualnych i innych podmiotów w innowacyjnych działaniach banków oraz określenie czynników stymulujących i ograniczających tę aktywność. Ważnym zadaniem w pracy jest również przedstawienie jej dominujących form realizowanych przez podmioty sektora bankowego. Studia literaturowe dowodzą istnienia luki w warstwie teoretycznej i empirycznej badań nad innowacjami w bankach detalicznych oraz odbiorem tych działań przez klientów docelowych. Brakuje kompleksowych publikacji i opracowań, w których zagadnienia innowacji realizowanej w bankach byłyby powiązane z postrzeganiem ich przez klientów indywidualnych i zakresem korzystania z nich. Podjęta problematyka jest rozbudowana i wielowątkowa – dotyczy innowacji w marketingu banków detalicznych oraz sposobu odbioru i zakresu korzystania z nich przez klientów indywidualnych. Zakres przedmiotowy pracy obejmuje innowacje w działalności banków detalicznych ze szczególnym uwzględnieniem sfery marketingu realizowanego przez te podmioty. Zakres podmiotowy obejmuje banki detaliczne działające na rynku polskim i ich klientów. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale zaprezentowano innowacje w sektorze banków detalicznych w świetle ujęć teoretycznych. Rozdział drugi poświęcono uwarunkowaniom zewnętrznym działalności innowacyjnej banków. W rozdziale trzecim zaprezentowano stan sektora bankowego w Polsce od strony podażowej oraz popytowej. Rozdział czwarty zawiera wyniki badań bezpośrednich przeprowadzonych wśród menedżerów banków detalicznych dotyczących ich działalności innowacyjnej oraz zachowań klientów indywidualnych wobec działalności innowacyjnej tych podmiotów. Dokonano tu też charakterystyki próby badawczej.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-494-7
  • ISBN druku: 978-83-7875-493-0
  • Liczba stron: 191
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie	9
Rozdział 1
INNOWACJE W SEKTORZE BANKÓW DETALICZNYCH W ŚWIETLE UJĘĆ TEORETYCZNYCH	13
1.1. Istota innowacji w literaturze przedmiotu i korzyści, jakie niesie	13
1.2. Klasyfikacje innowacji w kontekście aktywności banków	19
1.3. Innowacje marketingowe w sektorze bankowym a klasyfikacja OECD	27
1.3.1. Innowacje technologiczne	30
1.3.2. Innowacje nietechnologiczne	33
1.4. Modele procesu innowacyjnego we współczesnej gospodarce z uwzględnieniem specyfiki badanego sektora	39
1.4.1. Modele liniowe	40
1.4.2. Modele złożone	44
Rozdział 2
UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ BANKÓW DETALICZNYCH	53
2.1. Innowacyjność i klasyfikacja determinant działalności innowacyjnej	53
2.2. Warunki ekonomiczne dla funkcjonowania banków detalicznych	58
2.3. Uwarunkowania regulacyjno-prawne dla podmiotów sektora bankowego	62
2.4. Informacja i wiedza jako determinanty tworzenia innowacji w bankach	64
2.5. Technologie w kontekście wprowadzania i dyfuzji innowacji w bankach detalicznych	74
2.6. Rozwój społeczeństwa informacyjnego w kontekście innowacji bankowych	82
Rozdział 3
SEKTOR BANKOWY W POLSCE I POPYT NA PRODUKTY BANKOWE WŚRÓD KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH	89
3.1. Struktura sektora bankowego i aktywa banków	89
3.2. Poziom ubankowienia Polaków	94
3.3. Popularność kart i form płatności wśród klientów indywidualnych	96
3.3.1. Karty płatnicze	97
3.3.2. Liczba użytkowników bankowości internetowej i mobilnej	100
3.4. Poziom sprzedaży kredytów dla klientów indywidualnych	105
Rozdział 4
OPINIE MENEDŻERÓW BANKÓW DETALICZNYCH ORAZ ZACHOWANIA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH WOBEC INNOWACJI W BADANYM SEKTORZE	110
4.1. Metodyka badań empirycznych wśród podmiotów sektora bankowości detalicznej i charakterystyka respondentów	110
4.2. Analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych wśród menedżerów banków	113
4.2.1. Innowacyjność sektora oraz źródła informacji w opinii menedżerów badanych banków	113
4.2.2. Motywy i bariery wdrażania innowacji w badanych bankach	116
4.2.3. Determinanty skuteczności wdrażania innowacji w opinii menedżerów badanych banków	117
4.2.4. Realizowany zakres współpracy oraz rodzaje innowacji wdrażane przez badane banki	121
4.3. Korzystanie z oferty i innowacji banków detalicznych przez klientów indywidualnych	128
4.4. Innowacyjność banków detalicznych i opinie na jej temat wśród badanych klientów	135
4.5. Determinanty korzystania przez klientów z innowacji banków detalicznych	143 
4.6. Porównanie zakresu korzystania z innowacji marketingowych przez klientów indywidualnych z zakresem wdrożeń przez banki	150
Zakończenie	153
Załączniki	157
Kwestionariusz ankietowy: Innowacje w marketingu banków detalicznych w opinii Kierownictwa banków	159
Kwestionariusz ankietowy: Innowacje w marketingu banków detalicznych	168
Bibliografia	175
Spis rysunków	187
Spis tabel	189

Inni Klienci oglądali również

4,50 zł 5,00 zł
Do koszyka

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem

Praca składa się z pięciu rozdziałów, wstępu i zakończenia. Pierwsze cztery rozdziały mają charakter teoretyczny, natomiast piąty jest rozdziałem empirycznym. W rozdziale pierwszym przedstawiono podstawy teoretyczne dotyczące komunikacji marketi...
107,10 zł 119,00 zł
Do koszyka

Innowacje oszczędne. Dojrzałość koncepcji w Polsce a bezpieczeństwo przedsiębiorstw

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym monografia poświęcona problematyce podejścia przedsiębiorstw do realizacji procesów innowacyjnych w myśl koncepcji innowacji oszczędnych (ang. frugal innovations). Nie jest to podręcznik zawierający klasyfik...
3,83 zł 4,26 zł
Do koszyka

Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych. Rozdział 1. Powiązania banków komercyjnych z firmami ubezpieczeniowymi

Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakre...
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka

Kierunki rozwoju innowacji w turystyce

Niniejsza monografia, zatytułowana Kierunki rozwoju innowacji w turystyce, jest skierowana przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się na kierunkach gospodarka turystyczna, zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kult...
44,80 zł 64,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym

Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic Forum Globa...
99,90 zł 111,00 zł
Do koszyka

Ustawa o podatku od sprzedaży detalicznej. Komentarz

W komentarzu omówiono podatek od sprzedaży detalicznej - nową daninę publiczną wprowadzoną do polskiego systemu podatkowego z dniem 1 września 2016 r. ustawą z dnia 6 lipca 2016 r. o podatku od sprzedaży detalicznej. Głównym celem wprowad...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!