0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Brand New

(Miękka ze skrzydełkami)

The Shape of Brands to Come

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Brand New

‘Wally Olins always asks the right questions and often gives the best and most thoughtful answers. His writing style is both sagacious and witty, which makes the journey through the book a pleasant passage indeed … a must read for those of us who want to know where we’re heading’ – John Diefenbach [Chairman of MBLM and former Chief Executive of Landor Associates]

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Pozostałe książki
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 9780500291399
  • EAN: 9780500291399
  • Liczba stron: 200
  • Wymiary: 18.0x23.5cm
  • Waga: 0.50kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka

Ekonomia i polityka

Grzegorz W. Kołodko odegrał ważną rolę w przekształcaniu polskiej gospodarki. Dobrze zna świat i ma wiele oryginalnych spostrzeżeń na temat jego problemów i trendów zmian.Robert A. Mundell, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomi...
101,15 zł 119,00 zł
Do koszyka

Brand Equity

Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademic...
50,63 zł 51,90 zł
Do koszyka

Raz i na zawsze Tom 1

Sekrety z mrocznej przeszłości zagrażają przyszłości Wielkiej Brytanii. Moc kryjąca się w odnalezionej pochwie Excalibura może sprawić, że wypełni się mroczna przepowiednia i król Artur powstanie z martwych. Emerytowana łowczyni potworów,...
57,58 zł 79,99 zł
Do koszyka

Lego Master Brand Buduj i naklejaj Roboty

Zestaw z książką z pomysłami na konstrukcje, naklejkami i klockami LEGO• Kreatywna zabawa w świecie LEGO• Książka pełna zadań, wyzwań i stron do pokolorowania• 52 klocki LEGO i 3 wyjątkowe modele robotów do zbudo...
59,19 zł
Do koszyka

Think like a Brand, Not a Bank

Harnessing brand power within financial services demands a new way of thinking. It's not quick. It's not easy. But it's a shift that any financial institution can adopt and it's...
184,46 zł
Do koszyka

Brand Plan Rx

"How do you market a successful brand in today's constantly changing healthcare industry? Markus Saba and Hilary Gentile have spent decades confronting that challenge. In

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!