Brakujący wymiar w międzynarodowej strategii marketingowej
Ta książka dotyczy zawiłości marketingu międzynarodowego i obejmuje inne unikalne tematy, które nie są zwykle objęte w marketingu międzynarodowym, ale które są teraz koniecznością ze względu na złożoność współczesnego rynku. Książka ma również na celu: § Przynieść rzeczywistość krytycznego znaczenia marketingu międzynarodowego w budowaniu narodu i międzynarodowej doskonałości biznesowej. Książka omawia również nowy i coraz ważniejszy temat brandingu krajowego. Narody i MNCs zdały sobie sprawę, że bez krajowego brandingu kraje nie mogą realizować międzynarodowej doskonałości biznesowej. § Daje strategom i praktykom marketingu międzynarodowego, badaczom i studentom szkół wyższych nowe pomysły na marketing strategiczny na poziomie międzynarodowym. § Strategicznie ważne kwestie planowania strategicznego, TQM, korupcji, etyki, ładu korporacyjnego, planów eksportowych, odpowiedzialności społecznej i innowacji są również objęte kompleksowo, jak również skutki podrobionych i fałszywych posiadaczy dyplomów na TQM.