0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Beauty and the Business

(Książka)

Practice, Profits and Productivity, Performance and Profitability

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
78,77 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Beauty and the Business

New technologies and social networks have dramatically changed the way we communicate. But with this sweeping change, some things remain the same. First and foremost, treat your customers right.
In BEAUTY and the BUSINESS, authors Gregory Buford, MD and Steven House present a framework for the highly successful profitable business. They incorporate long standing essentials to customer satisfaction and connect them through the technologies and culture of today’s buyers who use the internet and social networking to make their purchasing decisions.  
Their solid recommendations provide insights on how to guide a potential customer through this process while developing trust along the way. And they do so at a pace that makes sense for the critical decisions being made by this aesthetic client. You may only have a nanosecond to prevent someone from clicking through your website or hanging up the phone and so you must have something that interests them.
Finding and keeping customers has become a critical element to survival but authors Buford and House present the good news that the beauty industry is actually positioned for strong growth based on predictable generational spending habits of the baby boomers. They make a strong case for the need to be competitive and aware of technology’s ability to shift markets away if you are not executing on client retention strategies, high quality referrals, and state of the art marketing. BEAUTY and The BUSINESS teaches you to analyze the market, engage it, draw feedback from it, and adapt at a rate of change at least as fast as the market itself is evolving.  
As a clinician, practitioner, or owner this book should become part of your strategic plan. The business of beauty is by its’ very nature a business of choice. The choice to make changes and evolve your look for a variety of reasons drives customers toward those whom they can trust. BEAUTY and the BUSINESS will show you how to keep business growing in a continuously sustainable profitable manner, how to beat your competition, and how to actually have fun along the way.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki medyczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781600377143
  • Liczba stron: 232
  • Wymiary: 15.6x23.4cm
  • Data premiery: 01.01.2010
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

116,76 zł 139,00 zł
Do koszyka

English for Beauty Therapists

W podręczniku zaprezentowano bogate słownictwo i wyrażenia specjalistyczne, pozwalające porozumiewać się w języku angielskim zarówno w kontaktach zawodowych, jak i życiu codziennym. Ponadto w książce można znaleźć: krótką historię stosowania kosmety...
36,57 zł 49,99 zł
Do koszyka

Slow Beauty Recepta na piękno

SLOW BEAUTY, CZYLI RECEPTA NA PIĘKNOCzytasz etykietę kosmetyku i od nadmiaru składników kręci ci się w głowie? Słyszałaś, że nawet zdrowe jedzenie może szkodzić, ale nie wiesz, jak wybrać te naprawdę dobroczynne produkty? Starasz się dbać ...
297,87 zł
Do koszyka

Microsoft SQL Server 2014 Business Intelligence Development Beginner's Guide

Get to grips with Microsoft Business Intelligence and Data Warehousing technologies using this practical guideKey Features:Discover the Dimensional Modeling concept while designing a da...
131,26 zł
Do koszyka

Business Relationship Manager

Business relationship management (BRM) is central to all aspects of an organisation's interaction with existing and potential customers. It is crucial for building and maintaining strong relationships between service provider and customer and relies on...
95,61 zł
Do koszyka

MBA Fundamentals Business Writing

Need to summarize a meeting for your boss? Send an email that alerts the recipient to a change in plans? Formally respond to a customer’s query? The way you word, format, and transmit business correspondence directly affects the results you&rs...
51,29 zł
Do koszyka

Making Waves A Post Covid Response to Business Practices Winning in the Short Term by thinking in the Long Term

Eighty per cent of people who worked from home over Covid do not want to return to their old ways. Many companies laid people off, others treated some people very badly. People have realised their old life styles were not fulfilling and want a ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!