0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

At Your Service

(Książka)

5-Star Customer Care for a Successful Dental Practice

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
119,96 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

At Your Service

CULTURE

Customers will never love your dental practice until your team members love it first. A winning culture starts with leadership and is expressed through vision, mission, actions, expression of core values, and teamwork. Through positive communication, create and preserve a unique culture focused on the customer. Differentiate your office from other dental practices by nurturing a culture of service.

CARE

Focus and dedicate time and attention to your customer service experience. Maximize your opportunity to create delighted, fulfilled, and happy patients. Through friendliness, appreciation, service, and surprises, optimize team engagement in providing outstanding patient care. Delivering amazing service consistently elevates your practice to a level of excellence.

CLIMATE

By creating a climate of team empowerment, customer service management systems are implemented to eliminatemistakes, rework, breakdowns, inefficiencies, and unwanted variations in the delivery of patient care. By prioritizing your customer service areas of improvement, service consistency is created. Five-star customer service is more than a business strategy; it is a philosophy that touches the human spirit.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki medyczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781949642339
  • Liczba stron: 262
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2020
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

25,58 zł 44,90 zł
Do koszyka

I Want Your Life

Emma Douglas studiuje dziennikarstwo na uniwersytecie w Pensylwanii. Podobnie jak inni studenci z uwagą śledzi artykuły ukazujące się w plotkarskiej gazecie uczelnianej „Last but not Least”. W zasadzie to pismo jest prawdziwą biblią dla stu...
20,50 zł 41,00 zł
Do koszyka

There's an Elf in Your Book

A festive interactive adventure from bestselling author Tom Fletcher - now available as a board book!GOLLY GUMDROPS . . . A LITTLE ELF HAS FOUND THEIR WAY INTO YOUR BOOK!What does Elf want?Oh! Just to see if you've been na...
260,95 zł 278,31 zł
Do koszyka

A Healthy Life Through Your Lifestyle

It is estimated that the number of people suffering from Diabetes Mellitus in the world has increased from 30 million to 230 million over the past twenty years, and it is estimated that it will reach 350 million by 2050. Diabetes is the fourth leading ...
59,03 zł
Do koszyka

Your Career Sanity

Your Career Sanity: What the Successful Do Early to Guarantee a View from the Top details how to start your career off right, or if you are struggling, get you back...
157,85 zł
Do koszyka

Transform Your Teaching with Universal Design for Learning

Whether you're already familiar with UDL but haven't had the time to think through implementation strategies or are brand new to UDL, Transform Your Teaching with Universal Design for Learning: Six Steps to Jumpstart Your Practice
74,98 zł
Do koszyka

Successful Business Writing. How to Write Business Letters, Emails, Reports, Minutes and for Social Media. Improve Your English Writing and Grammar. I

Successful business writing. How to write business letters, emails, reports, minutes and for social media. Improve your English writing and grammar. Improve your writing skills. A Skills Training Course. Lots of exercises and free downloadable work...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!