0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

Znaleziono: 44 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Społeczeństwo wielokulturowe wyzwaniem w pracy nauczyciela andragoga - Outlet - 40 %

Społeczeństwo wielokulturowe wyzwaniem w pracy nauczyciela andragoga - Outlet

Wydarzenia historyczne na przełomie XX i XXI wieku oraz zmiany ekonomiczno-polityczne będące ich konsekwencjami zaowocowały nowym spojrzeniem na edukację wielokulturową i międzykulturową w Zjednocz...
Książka (miękka)
OUTLET
9,19 zł 10,51 zł
Niedostępny
Reportaż bez granic?

Reportaż bez granic?

Teksty, warsztat reportera, zjawiska medialne.
Redakcja: Igor Borkowski
Dobry reportaż to taki – jak dowiadujemy się ze Wstępu do prezentowanego tomu – o którym mówi się, że jest to tekst, który „się czyta”. Wyraźnie pokazuj...
Książka (miękka)
19,80 zł 22,00 zł
Niedostępny
New Media (Studies)

New Media (Studies)

Książka New Media (Studies) jest efektem międzynarodowej konferencji na temat nowych mediów i innowacyjnych metod badań, która odbyła się jesienią 2009 roku we Wrocławiu i zgromadziła...
Książka (miękka)
18,00 zł 20,00 zł
Niedostępny
Integracja z zachowaniem własnej tożsamości - Outlet - Patrycja Matusz-Protasiewicz - 40 %

Integracja z zachowaniem własnej tożsamości - Outlet

holenderska polityka wobec imigrantów
Spis Treści : Wykaz skrótów Wstęp ROZDZIAŁ PIERWSZYNapływ imigrantów do Holandii a sytuacja demografi czna społeczeństwa1. Róż...
Książka (miękka)
OUTLET
4,80 zł 8,00 zł
Niedostępny
Integracja z zachowaniem własnej tożsamości - Patrycja Matusz-Protasiewicz

Integracja z zachowaniem własnej tożsamości

holenderska polityka wobec imigrantów
Spis Treści : Wykaz skrótów Wstęp ROZDZIAŁ PIERWSZYNapływ imigrantów do Holandii a sytuacja demografi czna społeczeństwa1. Róż...
Książka (miękka)
7,20 zł 8,00 zł
Niedostępny
Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations - Outlet - 40 %

Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations - Outlet

Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (sty...
Książka (miękka)
OUTLET
16,80 zł 28,00 zł
Niedostępny
Interfejsy - Outlet - Piotr Celiński - 40 %

Interfejsy - Outlet

Cyfrowe technologie w komunikowaniu
Książka jest medioznawczą i kulturoznawczą analizą technologii cyfrowych. Tytułowe interfejsy objawiły się jako ich autonomiczna kategoria, która wywiera radykalny wpływ na kształt świat&oac...
Książka (twarda z obwolutą)
OUTLET
6,00 zł 10,00 zł
Niedostępny
Interfejsy - Piotr Celiński

Interfejsy

Cyfrowe technologie w komunikowaniu
Książka jest medioznawczą i kulturoznawczą analizą technologii cyfrowych. Tytułowe interfejsy objawiły się jako ich autonomiczna kategoria, która wywiera radykalny wpływ na kształt świat&oac...
Książka (twarda z obwolutą)
9,00 zł 10,00 zł
Niedostępny
Potoczny i ideologiczny poziom doświadczania śląskości - Kamilla Dolińska

Potoczny i ideologiczny poziom doświadczania śląskości

Ślązacy w poszukiwaniu odrębności? Socjologia XLVIII
Seria: Socjologia
W roku 2002 przeprowadzono w Polsce Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań, w czasie którego zapytano obywateli III RP m.in. o narodowość. W województwach śląskim i opolskim - l...
Książka (miękka)
18,90 zł 21,00 zł
Niedostępny
Mit, prawda, imaginacja - Outlet - 40 %

Mit, prawda, imaginacja - Outlet

Redakcja: Piotr Kowalski
Tom ukazujący się w serii „Colloquia Anthropologica et Communicativa” jest efektem konferencji zorganizowanej przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocław...
Książka (miękka)
OUTLET
18,90 zł 31,50 zł
Niedostępny
Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Media

Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Media

Agenda-setting to teoria i metoda badawcza, której korzenie sięgają lat siedemdziesiątych XX wieku. Stworzona została przez amerykańskich badaczy MaxwellaMcCombsa i Dana Shawa. Początkowo ba...
Książka (miękka)
13,50 zł 15,00 zł
Niedostępny
Osoby starsze w społeczeństwie społeczeństwo wobec osób starszych - Outlet - 40 %

Osoby starsze w społeczeństwie społeczeństwo wobec osób starszych - Outlet

Praca zbiorowa pod redakcją Marty Makuch i Doroty Moroń, otwierając serię „Współczesne problemy polityki społecznej”, podejmuje istotne dla teorii i praktyki polityki społecznej ...
Książka (miękka)
OUTLET
19,20 zł 32,00 zł
Niedostępny
Idiolekty w różnych sferach komunikacji - Outlet - 40 %

Idiolekty w różnych sferach komunikacji - Outlet

Język a Kultura tom 22
Redakcja: Anna Żurek
22. tom serii „Język a Kultura” jest poświęcony Idiolektom w różnych sferach komunikacji. Publikacja stanowi owoc XXXI ogólnopolskiego konwersatorium, które zostało...
Książka (miękka)
OUTLET
8,82 zł 14,70 zł
Niedostępny
Idiolekty w różnych sferach komunikacji

Idiolekty w różnych sferach komunikacji

Język a Kultura tom 22
Redakcja: Anna Żurek
22. tom serii „Język a Kultura” jest poświęcony Idiolektom w różnych sferach komunikacji. Publikacja stanowi owoc XXXI ogólnopolskiego konwersatorium, które zostało...
Książka (miękka)
13,23 zł 14,70 zł
Niedostępny
Tabloidyzacja języka i kultury - Outlet - 40 %

Tabloidyzacja języka i kultury - Outlet

Oblicza komunikacji 3/2010
Pokonferencyjny tom ukazujący się w serii „Oblicza Komunikacji” wnosi istotny wkład w polskie badania nad przeobrażeniami kultury i współczesnych mediów. Artykuły autorstw...
Książka (miękka)
OUTLET
9,00 zł 15,00 zł
Niedostępny
Tabloidyzacja języka i kultury

Tabloidyzacja języka i kultury

Oblicza komunikacji 3/2010
Pokonferencyjny tom ukazujący się w serii „Oblicza Komunikacji” wnosi istotny wkład w polskie badania nad przeobrażeniami kultury i współczesnych mediów. Artykuły autorstw...
Książka (miękka)
13,50 zł 15,00 zł
Niedostępny
Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku - Bartłomiej Łódzki

Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku

Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem badań jest poszukiwanie korelacji zachodzących p...
Książka (miękka)
16,20 zł 18,00 zł
Niedostępny
Młode pokolenie - Outlet - 40 %

Młode pokolenie - Outlet

Problemy teraźniejszości, wyzwania przyszłości
Praca zbiorowa pod redakcją Marty Makuch i Doroty Moroń jest kolejną publikacją z serii „Współczesne problemy polityki społecznej”. Podejmuje ona problem młodego pokolenia, rozpa...
Książka (miękka)
OUTLET
19,20 zł 32,00 zł
Niedostępny
Ideologie w słowach i obrazach

Ideologie w słowach i obrazach

Oblicza Komunikacji to seria wydawnicza przygotowywana w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego przez językoznawców badających komunikację spo łeczną. Najważniejszym celem ...
Książka (miękka)
13,50 zł 15,00 zł
Niedostępny
Audiosfera miasta - Outlet - 40 %

Audiosfera miasta - Outlet

Kolejny tom serii „Prace Kulturoznawcze” zatytułowany Audiosfera miasta jest zbiorem artykułów, w których autorzy opisują dźwięki występujące w miastach, przede wszystkim ...
Książka (miękka)
OUTLET
17,40 zł 29,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 44 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20