0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
A Goth Reflection - Agata Zarzycka

A Goth Reflection

Self-Fashioning and Popular Culture
“A Goth Reflection: Self-Fashioning and Popular Culture” to wnikliwe studium narracyjnych przedstawień subkultury gotyckiej. Agata Zarzycka bada w nim wpływ projektów tożsamościo...
Książka (miękka)
38,04 zł 39,00 zł
Do koszyka
New Media (Studies)

New Media (Studies)

Książka New Media (Studies) jest efektem międzynarodowej konferencji na temat nowych mediów i innowacyjnych metod badań, która odbyła się jesienią 2009 roku we Wrocławiu i zgromadziła...
Książka (miękka)
18,00 zł 20,00 zł
Niedostępny
Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Media

Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Media

Agenda-setting to teoria i metoda badawcza, której korzenie sięgają lat siedemdziesiątych XX wieku. Stworzona została przez amerykańskich badaczy MaxwellaMcCombsa i Dana Shawa. Początkowo ba...
Książka (miękka)
13,50 zł 15,00 zł
Niedostępny
Making Democracy in 20 Years - Outlet

Making Democracy in 20 Years - Outlet

Media and Politics in Central and Eastern Europe
Transformacja demokratyczna w Europie Środkowej i Wschodniej spowodowała zmiany na wielu płaszczyznach życia społecznego, z uwzględnieniem polityki i mediów masowych. W dwadzieścia lat po up...
Książka (miękka)
OUTLET
10,00 zł
Niedostępny
Making Democracy in 20 Years

Making Democracy in 20 Years

Media and Politics in Central and Eastern Europe
Transformacja demokratyczna w Europie Środkowej i Wschodniej spowodowała zmiany na wielu płaszczyznach życia społecznego, z uwzględnieniem polityki i mediów masowych. W dwadzieścia lat po up...
Książka (miękka)
9,00 zł 10,00 zł
Niedostępny
Media and Journalism in the Digital Era

Media and Journalism in the Digital Era

„Książka Media and Journalism in the Digital Era pod redakcją Katarzyny Konarskiej i Adama Szynola to interesująca inicjatywa wydawnicza. Przede wszystkim dotyka ona istotnych problemó...
Książka (miękka)
26,10 zł 29,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20