W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe” Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając...
Piąte, uaktualnione wydanie cieszącego się od lat dużą popularnością podręcznika z zakresu rachunkowości finansowej. Autorzy przedstawiają w nim zarówno podstawy teoretyczne, takie jak: miejsce rac...
Nowe, trzecie wydanie światowego bestsellera!
Każdy związany z tematem rozwoju zasobów ludzkich znajdzie w tej książce wartościowe wskazówki.
Rozwój zasobów ludzkich (RZL) jest procesem mocno zaa...
Scaling Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Scaling Up wykorzystują strategiczne, ponad t...
Wydawnictwo PWN przedstawia kolejną publikację poświęconą jednemu z ważniejszych zagadnień – wyzwań XXI w. Chodzi o działania związane z ochroną zasobów wodnych – tym samym ochro...
From a theoretical and practical point of view, we are taking you in this book on an intellectual journey where we will present taxes and the tax system in economic terms. We understand tax system ...
Pierwsza na polskim ryku publikacja w której autor analizuje funkcjonowanie globalnej nauki pokazując: skrajne nierówności indywidualnych osiągnięć naukowych i niesprawiedliwy rozkład produkcji wi...
Pierwsze na rynku wydawniczym kompendium wiedzy na temat zarządzania procesami biznesowymi oraz metod i narzędzi stosowanych w BPM.
Długo wyczekiwana na polskim rynku wydawniczym wielka księga wie...
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoj...
Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawier...
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Publikacja jest nowym wydaniem - gruntownie przejrzanym, poprawionym i uzupełnionym.Zawiera około 117 000 terminów i skrótów, wystepujących w fachowej literaturze p...
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji.Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spó...
Nowe wydanie bestsellerowej książki na temat zarządzania szeroko pojętym ryzykiem. Autor – światowej sławy specjalista z zakresu instrumentów finansowych oraz ryzyka finansowego – przedstawia prakt...
Nowe wydanie jednego z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych podręczników z zakresu mikroekonomii zarówno na polskich, jak i światowych uczelniach.
Główny tok znakomicie prowadzonej narracji o ...
Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym?
Czy istnieje idealny model przywódcy?
W jaki sposób można unikać błędów w pracy?
Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie?
Jak dbać ...
Najnowsza i kompletna publikacja z zakresu finansów publicznych na polskim rynku. Książka przygotowana została na podstawie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika &b...
Wyróżnienie w Konkursie PTI - Informatyczna Książka Roku 2020
Informatyka ekonomiczna to uznana w świecie specjalność naukowa o interdyscyplinarnym charakterze, która zajmu...
Jeden z najlepszych podręczników do nauczania statystyki na wydziałach zarządzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje swój uniwersalny charakter, utrzymując ...