Umiejętnie zwizualizowana informacja to klucz do tego, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Najważniejszym zadaniem jest zdefiniowanie odbiorców i celów oraz wybranie właściwego wykresu do jasn...
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny?
Czy maszyny zastąpią twórców i artystów?
Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca?
Czego słuchamy i jak...
Seria KRÓTKI KURS to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. A...
Publikacja jest nowym wydaniem - gruntownie przejrzanym, poprawionym i uzupełnionym.Zawiera około 117 000 terminów i skrótów, wystepujących w fachowej literaturze p...
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, uż...
Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne po...
Ryzyko systemowe to prawdopodobieństwo rozpadu systemu finansowego w wyniku zewnętrznego wstrząsu czy utraty bezpieczeństwa obrotu gospodarczego w rezultacie ataku terrorystycznego albo działań zor...
Dług publiczny, a w szczególności zadłużenie instytucji rządowych, stanowi obecnie jeden z najważniejszych obszarów analiz finansów publicznych na całym świecie.Aut...
Podręcznik akademicki do ekonomiki i turystyki, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych na specjalnościach turystycznych, j...
Podręcznik zawiera kompleksowe ujęcie teoretycznych i praktycznych aspektów działania operatorów pocztowych, którzy rozszerzając działalność podstawową o nowe formy aktywności ...
Podręcznik obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania organizacjami – jest ściśle dostosowany do nowych wymagań programowych nauczania przedmiotu podstawy zarządzania.Prze...
Autorka koncentruje się głównie na takich zagadnieniach, jak:- promocja w sieci- uwarunkowania handlu elektronicznego- organizacja i zakres badań marketingowych typu on lin...
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w...
Na początku lat 90., kiedy Internet stał się dostępny dla prywatnych użytkowników, zaczęto dostrzegać, jaki niesie ze sobą potencjał reklamowo-promocyjny. Okazał się on idealnym środowiskiem...
Przeciętna organizacja ponosi straty finansowe na poziomie 6% rocznego przychodu, na skutek działań defraudacyjnych i korupcyjnych. Jak się przed tym bronić? Korupcja i defraudacja są jednym ...
Świeckie bóstwo komunizmu, a zarazem szatan wcielony, obwiniany o całe zło XX wieku. Śledzony przez pruskich szpiegów groźny anarchista i wiktoriański ojciec rodziny. Skompromitowany ...
Autorka podejmuje w książce najważniejsze wątki wielkiej debaty globalizacyjnej – zasad równego handlu, żywności modyfikowanej genetycznie, ulicznej przemocy podczas antyglobalistyczny...
Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, kt...
Systematyczne i właściwe przygotowanie przedsięwzięć oraz zarządzanie ich realizacją ma ogromne znaczenie ekonomiczne. Szczególnie w ostatnich latach, gdy w dziedzinie wytwarzania nowych pro...